Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mie alan nyt enemmän kuokkimaan täällä kun täällä selvästi enemmän keskustelua ja miulla se yritys alkaa ihan kohta :) Tänään lähtee viimeinen rengas käyttöön. Itseasiassa ois pitänyt laittaa se jo mutta unohtuivat miehen autoon joten tulee sitten 4h myöhässä mutta ei kyl aletan enää millään...
  2. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Aloin taas tänään miettiä kun jätetään 8.2 ehkäsy pois ja lähdetään matkalle 22.2 jolloin täytyneen noin 10 päivää syödä malaria lääkettä että onko siitä haittaa jos nyt muka sattuisin heti raskaaksi. Mies oli heti että ehkäsyä jatketaan. Itse en kyllä jaksaisi enää yhtään rengasta. Lisäksi...
  3. Kaneli88

Pystyn nyt myös samaistumaan tuohon "vauvakateuteen" vaikkei meillä ole ihan vielä yritys päällä. Kateus on kuitenkin jotenkin enemmän noihin ns. puolivahinkoja kohtaan. Vuosi sitten syksyllä kun paras ystäväni ilmoitti että he aloittavat yrittämisen iski silloin kateus myös kun itse tiesi että...
  4. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Tervetuloa kaikille uusille. Itse täällä ihmettelen oman kehoni toimintaa. Renkaat siis käytössä. Käytän yleensä kaksi peräkkäin. Kun toinen rengas on ns lopuillaan alkaa tiputteluvuoto jo siinä vaiheessa. Ok. Nyt alkoi jo ensimmäisen renkaan kohdilla. Pidän nyt tauon enkä laita toista...
  5. Kaneli88

Huomasin että mietitte sitä a-vitamiinia niin ainakin se voi sikiölle aiheuttaa epämuodostumia. Terveisin: kuokkija joka on 5 viikon päästä täällä :)
  6. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Eiks ne voisi olla tuossa yrittämään päässeet... 5 viikon päästä alkaa yrittäminen. Hui! En tiedä mistä taas johtunut mutta omat seksihalut ihan kateissa. Onko sitten häästressi ja väsymys. Toivottavasti halut palaa häiden jälkeen :) Ja tiedä mitä sitten tuo tekee kun ehkäisyrenkaista...
  7. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Ainiin ja pakko jakaa tämä vaikka en horoskooppeihin juuri usko. Sattui vaan hauskasti eli mtv:n vuosihoroskooppini (rapu) rakkaudesta: "Vuosi on hyvin merkittävä rakkausasioissa. Muutat ehkä asumaan rakkaasi kanssa tai astelette peräti alttarille. Nämä suuret muutokset saattavat pelottaa...
  8. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Ihanaa Elviira ja Ponityttö että teidän miesten päät kääntyivät! Jos oma mieheni ilmoittaisikin nyt ettei tuu onnistumaan olisi se kyllä kova isku. Saa nähdä miten käy sitten ensi kuun kun ilmoitan että nyt renkaat loppu.. tuleeko paniikki vai ei :D Toivottavasti ei käy mitenkään. Päätettiin...
  9. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Anni00 just päivitin blogini jossa on lääkkeeni ja sairauteni :D Käyppä kurkkaamassa. Sen verran pitkä tarina etten tänne kehtaa kirjoittaa. Autumn tosi ikävältä tilanteelta kuulostaa. Oma mielipiteeni on että anoppien ja appiukkojen tulee hyväksyä lastensa puolisot. Ja ennen kaikkea lasten...
  10. Kaneli88

7 viikkoa aikaa häihin ja sitten samantien lähtee ehkäisyt veke ja minäkin siirryn tänne. Hui todella jännää!
  11. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Heips kaikille! En oo tänne mitään höpissytkään kun on ollut joulu ja hääkiireitä :) Töissäkin joutuu käymään :D Aika menee kuin siivillä. Enää vajaa 2kk:tta mei yrityksen alkamiseen. Huh huh... Vaikea ymmärtää edes. Luulen että aika menee nopeasti näiden häävalmisteluiden kanssa. Ajattelin...
  12. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Noniin olen saanut aikaseksi blogiini muutaman kirjoituksen. Blogi löytyy osoitteesta Ripaus sokeria ja kanelia elämään Laitoin juuri kirjoituksen hus alueiden säätötoimista ym. sairaaloissa. Käykää lukemassa jos kiinnostaa ;) Tänne ei ihmeempiä kuulu. Joulun odotusta. Aina joulun aikana se...
  13. Kaneli88

Onnea plussanneille! Aika epeleitä ootte kun plussasitte ekasta kierrosta. Eihän tätä menoa täällä ole ketään enää kun itse pääsen vajaan 3kk päästä tänne siirtymään :D Aika hyvä kuukausi ilmeisesti tämä marraskuu, kun kaverikin tuli vihdoin raskaaksi (toisesta ivf:stä) Kovasti olen kurkkinut...
  14. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Heips Kuukiuru. Eiks täällä ollut muutama kohta siirtymässä sinne tei puolelle? Ainakin alkuvuodesta tulee muutama :) Minä sitten helmikuun alussa. Piiiiitkän pohdinnan jälkeen päätin että alan kirjoittamaan blogia. Ja miksi se oli pitkä päätös. Sen takia että olen töissä sairaanhoitajana...
  15. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Meillä on kaksi autoa ja pakko ollakin kun asutaan niin syrjässä ettei mitkään julkiset kulje. Olen haaveillut että jos toinen auto vaihdettaisiin farmariin. Saa nyt nähä. Talon rakennuttamisesta oon haaveillut tai tämän meijän talon laajentamisesta, mutta niin pitkään kun on tämä lama ja miestä...
  16. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Babette Ihan perus maatiaskissoja. Toinen laiha ja toinen läski :) Haaveilen kääpiösiilistä mutta siihen mies ei suostu. Pitää sitten saada lapsi joskus isompana haluamaan semmoinen niin sitten on kaksi vastaan yksi :D Tuli ikäviä uutisia aamupäivästä. Rakkaan tätini mies oli kuollut yöllä...
  17. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Meillä on siis kaksi koiraa. Welsh corgi pembroke ja welsh corgi cardigan. Ihan kotikoiria. Tai siis tokoa harrastetaan mutta ei olla vielä ihan kisailuihin lähdetty mukaan. Kylhän sitä on miettinyt että aikamoinen apinatarha täällä on ku on noi kaksi kissaa vielä lisänä. Mutta kai se lapsi...
  18. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Puhuitte kaksosten riskeistä niin asiaan liittyy myös se että kuinka paljon kaksosilla on ns yhteistä eli sikiöpussi, istukat ym. Mitä vähemmän on yhteistä niin sitä vähemmän riskejä on. Mutta jos kaikki on ns yhteistä (joka siis ei kovin yleistä mutta olen näitä muutaman nähnyt tässä vuoden...
  19. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Täällä mietittiin että mikä vuoden aika olisi omasta mielestä paras. Itse mietin että loppukesästä la ois aika kamala kun en muutenkaan kestä kuumuutta (tosin kaikki sisaruksen ja minä olemme syntyneet heinäkuussa) ja alku syksy voisi olla joten paha kun niin pitkä pimeän jakso edessä. Heitin...
  20. Kaneli88

Ooo.. tänne pääsen sitten ensi helmikuussa toivottavasti :) Tsemppiä kaikille. Tulen ihan varmasti kurkistelemaan tätä usein :)

Yhteistyössä