Hakutulokset

1. J

Olisko kellään myydä 80-luvun retroRATTAITA..

Multa ei löydy "kauppa"-kohtaa..muutenki koko blogin vikat merkinnät 2010..
  2. J

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, mä haluun noi kaikki!!? Mistä noita voi ostaa, miten??
  3. J

Kiva että olette tarkkana! :) Muita vinkkejä?
  4. J

..tai tietoa mistä vois löytyä!? Semmoset rättirattaat jolla meikäläisiä on lykitty eteenpäi. :) Kirpparit ja muut on syynätty!
  5. J

Millä kaupan hiusvärillä sais ihanan hopeanvalkosen tukan? :)

Samaa ihmettelin! :D Muutenkin jumittaa tää kaksplussa! Mut joo hopeashamppoota, Lorealin helsinkii ja tuhkanvaaleeta kokeiltu. Kait pitää hyppää sinne Harlekiinii ostaa sitä ihan vaaleeta. :) Thänks kaikille!
  6. J

4-vuotiaan kummat jutut

Voooiiii! :heart:
  7. J

Imetän..hirmuinen nälkä öisin..

Kiitos vinkeistä. Tosiaan päivän mittaan tulee syötyä aika vähän, koska vauva on vaativa ja pitää kiireisenä. Tuntuu että ei ole ehtinyt käydä kaupassa ostamassa ruokaa TAI ei ehdi tehdä ruokaa TAI ei ehdi syömään. Olen yrittänyt syödä semmoista ruokaa jossa paljon energiaa pienessä koossa, mikä...
  8. J

Imetän..hirmuinen nälkä öisin..

Siis vauva neljä kk ja yösyöttöjä parit per yö. Mulla on aamuyöstä ihan hirvee nälkä aina mut en jaksa mennä syömään. Mitä muut syötte illalla jotta pidätte nälän loitolla aamuun asti? Multa painoaki pudonnu 7kg siitä mitä olin ennen raskautta.. (n.17kg synnytuksen jälkeen) En haluaisi laihtua enää.
  9. J

Miten paljon teidän vauvat itkee?

Meijän vauva (4kk) ainakin itkee monta tuntia päivässä. Aina kun pitäisi unille käydä eli n. kolme kertaa päivässä ja muutenkin vaan jos on vaippa vinossa. Syömisen kanssa tapellaan myös usein!
  10. J

Lapsen ravinnontarpeesta, onko tää haitallista vai ei?

Mä taas oon kuullu et jonku vauva söi jonkun aikaa pelkästään öisin kun raivaroi tissillä kaikki päivät..en toki tiiä onko terveellistä tai turvallista..mutta jonkun aikaa selviää. :(
  11. J

Millon tässä kuussa tulee lapsilisät?

Kela - Lapsilisän maksaminen
  12. J

Pitäkää ne pentunne poissa lentokoneista!

No meijän vauvalla ei ole vielä tapana nauttia alkoa, eikä hän muutenkaan ole häiriöksi kiusallaan. :) En ole koskaan kuullut että kone laskeutuisi itkevän 4kk takia. Tää mekastus on niin suomalaista!!!! "Ihmisiä ärsyttää julkisissa kulkuvälineissä kovaääninen kännykkään puhuminen...
  13. J

Mihin toimenpiteisiin meinasit tuon valituksen johtavan? :)
  14. J

Kiitos Elli! Juurikin näin. :)
  15. J

HAHHAHHAA..me lähdössä reissuun 4kk vauvan kanssa ja oon satavarma et se huutaa koko lennon, koska ei nuku sylissä eikä malta syödä muualla kun makuultaan hiljasessa.. Siitäs saatte ja siitä :D
  16. J

Miten voi käydä spinningissä ilman että alapää tulee kipeäksi?! :D

olispa hyvä jos niissä spinningpyörissä olis sellanen kunnon levee vanhan ajan jousitettu satula.. ;D
  17. J

Vauva syö kahden tunnin välein..koska helpottaa?

Nooo..ainakin viime yönä nukkui jo putkeen sen 5 ja puol tuntii..sekin jo parempi. :) Ei mua haittaa yösyötöt jos saa alkuyöstä vähän itekki nukkua. :)
  18. J

Miten voi käydä spinningissä ilman että alapää tulee kipeäksi?! :D

Hah, on siis joku muukin jonka värkki ei tykkää pyöränpenkeistä! :D Hah! Mä oon käyny monesti ja aina sama homma. Tuntuu et se istuinasento on nii kumma ettei siin voi "rentona" olla ollenkaa..
  19. J

No niin. Eilen sitten annettiin vauvalle korviketta sekotettuna äidinmaitoon iltapäivällä ja illalla viel iso satsi ja neiti nukku ekaa kertaa piiitkään aikaan 21.00-02.40 yhtä soittoa ja äippä sai levätä! :) Sitte syötiin (tissii) viel kaks kertaa ennen ku noustiin ylös kasin maissa aamulla...
  20. J

No höh. Meillä neiti kasvanu kyllä hyvin, mutta tosiaan alkanu vasta nyt tihentämään tota syömistahtia viime aikoina. Eli maito ei enää riitä tai tiheän imun kausi tai kaipaa läheisyyttä. No tänään korvikkeet kokeiluun. Sosetta ollaan maistatettu pieniä määriä, mutta perunaporkkanasta...

Yhteistyössä