Miten voi käydä spinningissä ilman että alapää tulee kipeäksi?! :D

• Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
"huhhuh"
Kävin tällä viikolla ekaa kertaa ja se penkki on ihan hirveän pieni, kapea ja kova! Yritin vaikka mitä asentoja (enkä nyt kovin lihava ole n.68kg) ja silti tuntu pahalta. Miten ihmeessä siinä voi saada hyvän asennon kun ei koko tuntia seisaalteen poljeta??!!

"a p"
Mitäs ne sellaset maksaa? Ajattelin kerran viikkoon käydä salin lisäksi, joten en hirveesti viitti mitään erillisiä spinging kenkiä/vaatteita ostaa. Eikö ne kengätkin maksais yli 100e...

"a p"
Hah, on siis joku muukin jonka värkki ei tykkää pyöränpenkeistä! :D Hah! Mä oon käyny monesti ja aina sama homma. Tuntuu et se istuinasento on nii kumma ettei siin voi "rentona" olla ollenkaa..
Niinpä! Mulla meni niskat jumiin sen takia kun joutu hirveesti varaamaan käsille painoa sen tunnin aikana kun alapäähän sattu. Varmaan tuli mustelmiakin sinne :D

"vieras"
Voisiko olla, että säädöt on väärin jos menee niskat jumiin tai takapuoli kipeäksi? Eri saleilla on tietysti erilaisia pyöriä, mutta ainakaan minulla ei koskaan mene kumpikaan noista kipeäksi, vaikka polkisin millaisia tuntimääriä. Kokeilisin ehkä itse hioa säätöjä ennen kun ostaisin pehmustetut housut - en itse tiedä kenenkään käyttävän omalla salillani semmoisia. Mutta tosiaan pyörät voi olla ihan erilaisia eri paikoissa.

Siellä missä mä kävin olin ainakin pyörissä erilaisia satuloita, semmonen pieni kova kapee onkin ihan kamala enkä koskaan mennyt sellaseen pyörään (paitsi sen yhden kerran :D)
Voit ottaa myös oman pehmusteen satulaan mukaan (Lidlissä on aina välillä sellaisia geelisiä, maksaa jotain kympin ja kai niitä muualtakin saa) tai sit ostaa ne pyöräilyhousut.
Biltemasta saa pyöräilykenkiä ja klosseja n. 50 eurolla, mun mies osti sieltä ja on kuulemma ihan ok:t, kannattaa ne kangät hommata jos vähänkään useammin käy, ihan kuin eri laji kunnollisten kenkien kanssa =)

Viimeksi muokattu:
"a p"
[QUOTE="vieras";25886467]Voisiko olla, että säädöt on väärin jos menee niskat jumiin tai takapuoli kipeäksi? Eri saleilla on tietysti erilaisia pyöriä, mutta ainakaan minulla ei koskaan mene kumpikaan noista kipeäksi, vaikka polkisin millaisia tuntimääriä. Kokeilisin ehkä itse hioa säätöjä ennen kun ostaisin pehmustetut housut - en itse tiedä kenenkään käyttävän omalla salillani semmoisia. Mutta tosiaan pyörät voi olla ihan erilaisia eri paikoissa.[/QUOTE]

Voihan olla hyvinkin mahdollista kun ekaa kertaa olin. Sen penkin korkeuden sääti se ohjaaja et se oli oikein mutta sit se anto mun päättää sen käsikahvan korkeuden ja sanoin et voi olla mikä siinä jo olikin ja oisko se sit ollut liian alhaalla...

"a p"
Siellä missä mä kävin olin ainakin pyörissä erilaisia satuloita, semmonen pieni kova kapee onkin ihan kamala enkä koskaan mennyt sellaseen pyörään (paitsi sen yhden kerran :D)
Voit ottaa myös oman pehmusteen satulaan mukaan (Lidlissä on aina välillä sellaisia geelisiä, maksaa jotain kympin ja kai niitä muualtakin saa) tai sit ostaa ne pyöräilyhousut.
Biltemasta saa pyöräilykenkiä ja klosseja n. 50 eurolla, mun mies osti sieltä ja on kuulemma ihan ok:t, kannattaa ne kangät hommata jos vähänkään useammin käy, ihan kuin eri laji kunnollisten kenkien kanssa =)
Tuolla oli kaikissa toi samanlainen pieni, kapea ja kova penkki. Miten siihen
kehtaa geelipussin laittaa :D En nähnyt kellaan muulla :p

• Tykkää
Reactions: Jenssoni
[QUOTE="a p";25886522]Tuolla oli kaikissa toi samanlainen pieni, kapea ja kova penkki. Miten siihen
kehtaa geelipussin laittaa :D En nähnyt kellaan muulla :p[/QUOTE]

No ellet kehtaa niin osta ne pyöräilyhousut.
Ei munkaan persaus varmaan kestäis vallan semmosta kamalaa pikkusatulaa.

Ainakin tuol meijän spinni paikas myydään niitä pehmusteita niihin satuloihin tai vaihtoehtosesti niitä housuja. Mut se todellakin on tottumuskysymys, paris viikos mä ainakin ain totun jos on ollu pient taukoo. :)

Yhteistyössä