Hakutulokset

1. Björn

Lippu puolitangossa

Ei se nyt millään ole tämän päivän lehteen ehtinyt, jos on yöllä kuollut. Mutta onneksi on palsta.
  2. Björn

Lippu puolitangossa

Jaa no minä näen ihan omin silmin juuri tälläkin hetkellä erään kaupungin nettisivuilla ilmoituksen.
  3. Björn

Lippu puolitangossa

Kuka sellaisesta listasta on puhunut, jossa kaikki kuolleet lueteltaisiin? En minä ainakaan.
  4. Björn

Lippu puolitangossa

Katso kaupungin nettisivuilta kuka on kuollut.
  5. Björn

Miksi en ostaisi sijoitusasuntoa?

Muistitko verot?
  6. Björn

Tämän olisin halunnut tietää esikoista odottaessa...

Tehtiinkö oksustasi joku bakteeriviljely, vai miksi yrjösit petrimaljaan?
  7. Björn

lapsen ripuli ei lopu, jo 10 päivää, mikä ihme on

Mikset mene lääkäriin?
  8. Björn

Missä olisi Espoossa (tai ehkä Hesakin käy) hyviä ok-taloalueita?

Kulosaari. No jos nyt on ihan pakko Espoosta niin Westend.
  9. Björn

lapsen ripuli ei lopu, jo 10 päivää, mikä ihme on

1. Osmosal 2. Maitohappobakteerit 3. Hiilitabletit Johan luulisi loppuvan.
  10. Björn

Rumat, miten jaksatte elää rumina (kaunotarten varjossa)?

Aika harva on loppujen lopuksi ruma. Hyvin moni on mitäänsanomattoman näköinen ja monesta saisi ihan sievän, jos jaksaisivat laittautua.
  11. Björn

vaitiolovelvollisuuden rajat?

Ei ketään kiinnosta toisten sairaudet tai ongelmat niin paljoa että kiinnostaisi jakaa eteenpäin. Joten älä huoli.
  12. Björn

Olisitko sinä harmissasi lapsen puolesta, jos opettaja unohtaisi jakaa

Onko sinulla jotain ehdotuksia, mitä integroiduille diagnosoiduille voisi tehdä?
  13. Björn

Ehkäpä opettajalle tulee ylimääräistä taakkaa näistä diagnosoiduista lapsista. Opettajankaan muistikapasiteetti ei ole loputon.
  14. Björn

Ei minulla ole mitään velvoitetta muistaa joka ikistä asiaa. En myöskään muista ulkoa, minkä arvosanan olen kellekin antanut, joten turha kysellä siitäkään. Katsokaa wilmasta, kun olen ne sinne ehtinyt syöttää.
  15. Björn

Opettajaksi kouluttautuminen?

Väittäisin, että joka yliopistolla on kyllä samat valintakriteerit päävalinnassa luokanopettajakoulutukseen hakeville. Eli tietty osuus yo+pääsykoepisteillä ja tietty osuus pelkillä pääsykoepisteillä. Kakkosvaiheessa pisteet nollautuvat.
  16. Björn

Mutta soveltuvuustestissä lukiosta tulevilla taustapisteillä ei käsittääkseni ole enää mitään merkitystä, eli kaikki hakijat ovat siinä vaiheessa kaiketi samalla viivalla?
  17. Björn

Tiedätkö, se on se sisäänpääsyn ensimmäinen vaihe että osaa ottaa selvää valintaperusteista. Ihan ensin kannattaa selvittää, että missä yliopistoissa luokanopettajaksi voi opiskella ja mennä sitten jonkun näiden yliopistojen sivuille ja lukea sieltä lisää. Koska et kuitenkaan osaa, niin...
  18. Björn

Ei lukio mikään pakollinen ole. Opettelee pääsykoekirjan sanasta sanaan ja that's it.
  19. Björn

Jaaha, ens vuonna alkaa rahan nosto automaatista olla maksullista.

No nyt olet keksinyt omiasi.
  20. Björn

Helsinkiin muutto ehkä edessä, aaaapuaaa...

No, Suomessa ollaan keskimäärin 10,8 vuotta samassa työpaikassa. Ihmiset myös arvostavat työpaikkaa valitessa, ettei se ole perseessä, tai että sinne on hyvät kulkuyhteydet/helppo kulkea.

Yhteistyössä