Ei kaikkeen ole linkkiä! Mun tätikin on aivan ihana ja herttainen ihminen, mutta ei häneen ole mitään linkkiä! Ei kaikki sosiaalinen kanssakäynti tapahdu internetissä linkkien takana.
Mun silmää miellytti eniten uimarien kropat, haluaisin olla kuten ekan kuvan Dara Torres tai kuten tokan kuvan Staciana Stitts. Mulla on leveämpi lantio mutta muuten toivoisin tulevani joku päivä tuon muotoiseksi.
Makuja on monia, toiset ihailee aasialaisia spaghettikäsiä, toiset jättilihaksia, toiset pienempiä.
Mitä mieltä te olette tästä artikkelista ja näistä naisurheilijoista? Kaikki on urheilijoita mutta kropat niin erilaisia. Mikä on suosikkimuotonne...
Joo voi olla, mietin vain sitä koostumusta, jos se on kakun vaahtomainen, pehmeä, mehukas koostumus. Se suuntuntuma siis, jos se on liian pehmeä ja sienimäinen, niin ei tule se aito salmiakkifiilis😄
Maistaisin, mutta en usko pitäväni. Tykkään salmiakista mutta vain siitä. En tykkää salmiakkijäätelöstä, salmiakkitäytteisestä suklaasta, salmiakkitäytteisistä kekseistä ym. Pelkästään salmiakista.
Netistä löytyy naisen nimikin ja FB kuva. Nätti ja kiltin näköinen nuori nainen.
Eihän sitä tiedä miten hän "häiriköi" niitä miehiä, selittikö uskontojuttuja vai etsikö miestä? Vai onko tuokin valetta.
Mutta lapsia hänellä ei ollut kotona ja asui yksin.
Joku itse esiintyi Levi's kaupan myyjänä netissä ja sanoi että nainen suuttui reklamaatiosta. Myyjä soitti vartijat ja kirjoitti katuvansa kun nainen kuoli.
Mutta eihän tuo kuollut raukka nainen edes ollut missään liikkeessä ja vartijat soitti mies ketä nainen muka ahdisteli🤔
Nyt tuolla lehdessä lukee, että nainen asui yksin, oli mukava ja lapsirakas naapuri joka käyttäytyi kuitenkin epätavallisesti mikä saattoi aiheuttaa kummastusta. Joku mies pahoinpiteli tätä naista vuonna 2018 sillä mies koki että nainen ahdisteli häntä.
Eli raskausjututkin on ehkä keksittyjä...
Voi olla, tykkään jos on vähän enemmän muotoa käsissä kuin keitetyllä spaghetilla. Olen alkanut itse saada käsivarsiin mielenkiintoista muotoa saliharjoittelulla😄 Ja tykkään.
Todella merkillistä. Naisten huoneella Leviskaupan myyjä kertoi että katuu, että soitti ne vartijat kun se reklamaatiota tehnyt nainen kuolikin.
Nyt sanotaan että kuollut nainen ei ollut käynyt missään kaupassa ja tällä oli riitaa miesasiakkaan kanssa kauppakeskuksen käytävällä. Ja joku...
Sanooko hän oikeasti "mulla on kuuskuinen?" Mä en saa selvää. Jotkut sanoo että nainen oli raskaana, jotkut sanoo että oli vastasynnyttänyt. Olisko voinut tarkoittaa että on kuuskuinen vauva kotona? Mun mielestä toi sana "kuuskuinen" on vähän outo jos puhutaan että on kuudennella kuulla...
Eipä sitä tiedä vielä mikä on totta. Mä olen törmännyt netissä ainakin seuraaviin väittämiin kuolleesta henkilöstä että hän olisi:
-heiveröinen ja laiha
-erityisen suurikokoinen
-20-30 -vuotias nainen
-30-50-vuotias nainen
-transu
-raskaana oleva ja 2 lapsen äiti
-nisti
-rikas ihminen...