Ihan sairasta tekstiä tämä tällainen.Securityn ammattihakkaaja vähättelee ja nauttii kyykyttämisestä ja lopputuloksesta
Kukaan ei toivonut mitään tällaista!
Tämä on kauhea tapahtuma mutta koitetaan laittaa jäitä hattuun. Tsemppiä sinulle.
Ihan sairasta tekstiä tämä tällainen.Securityn ammattihakkaaja vähättelee ja nauttii kyykyttämisestä ja lopputuloksesta
Tuli sama mieleen,reppu kiristynyt niin ettei henki kulkenut,siinä vaiheessa jo vartijoiden olisi pitänyt kääntää nainen kyljelleen,jos tukehtuu ,kasvojen värikin muuttuu sinertäväksi....järkkyä toimintaa,sanoisin.Tarkoitin siis tätä kuvaa ja onko naisella reppu selässä. Reppu siis siirtynyt ylös kaulalle painaen yläselkää/kaulaa.
Uutisten mukaan oliEikä ole myöskään raudoissa.
Raskaana olevaa naista ei saa asettaa vatsalleen.Ihan kertakaikkisen järkyttävä tapaus. Eikö muka ole mahdollista, että kun ihminen tuntee tukehtuvansa, niin hän alkaa vaistomaisesti rimpuilla pystyäkseen hengittämään? Ja sen nuo vartijat tulkitsivat vastusteluksi. Ja tuolla naisella on naama lattiaa vasten. Varmaan yrittänyt nostaa päätään mutta vartijat huolehtivat ettei se ole onnistunut. Eli jos et alistu ja ole liikkumatta paikallasi vaikka tuntisit tukehtuvasi, vartijat kyllä pitävät huolen että et pysty liikkumaan. Jos satut kuolemaan se on voi voi.
Voi hyvä luojaNaisen raskaus on nyt varmistettu.
Sanoo kuuden sekunnin kohdalla "mulla on kuuskuinen"- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Sen jälkeen paiskataan maahan ja nainen yrittää olla sivulteen mutta pakotetaan mahalteen ja molemmat kuoli.
Eikö tämä nainen tehnyt mitään väärin?Tajusiko ne vartijat, että nainen on raskaana? Itse olen äiti, mutta jos mulle sanottaisiin, että mulla on kuuskuinen, niin luulisin, että naisella on 6kk vanha vauva. Olisi sanonut että on raskaana. Ja väärinhän tuossa teki aluksi se myyjä ja tietysti nämä vartijat.
No ,jos hän vei ne farkut takaisin ja näytti kännykästä, että ne on maksettu, niin vaikka ei ollut kuittia, niin olisi pitänyt antaa rahat takaisin. Toki, kun huomasi, ettei myyjä suostu antamaan rahoja, niin olisi voinut vaan rauhallisesti poistua.Eikö tämä nainen tehnyt mitään väärin?
Jos on todella ollut raskaana, niin jokainen äiti täällä tietää, mitä raskaushormonit voivat teettää.No ,jos hän vei ne farkut takaisin ja näytti kännykästä, että ne on maksettu, niin vaikka ei ollut kuittia, niin olisi pitänyt antaa rahat takaisin. Toki, kun huomasi, ettei myyjä suostu antamaan rahoja, niin olisi voinut vaan rauhallisesti poistua.
Mitä ne voivat teettää?Jos on todella ollut raskaana, niin jokainen äiti täällä tietää, mitä raskaushormonit voivat teettää.
Et ilmeisesti ole nainen etkä äiti. No, minäpä kerron, vaikkapa voimakkaita mielialan vaihteluita.Mitä ne voivat teettää?
Raskaana olevia naisia ei siis pidä olla yhteiskunnan kannalta tärkeissä tehtävissä, esim ministereinä , kansanedustajina ja korkeina virkamiehinä. Saattavat saada raskaana aikaan vaikka mitä vahinkoa.Et ilmeisesti ole nainen etkä äiti. No, minäpä kerron, vaikkapa voimakkaita mielialan vaihteluita.
"5. Raskaushormonit saavat mielialan heittelemään
Kiukku kiristää ohimoissa, itku pääsee keskellä ruokakauppaa ja sitten taas jo naurattaa. Mielen oikuttelut ovat yleinen ilmiö raskauden aikana, eikä tuleva äiti aina itsekään pysy kärryillä mielensä liikkeistä.
Tätä voidaan selittää esimerkiksi kohonneella estrogeenitasolla, mutta usein herkistyneen mielen taustalla piilee muutakin kuin raskaushormonit – raskaus itsessään on jo niin suuri elämäntapahtuma, että se panee helposti tunteet sekaisin.
– On normaalia, että mielialat heittelevät, kun ollaan näin tunteikkaiden asioiden äärellä, kätilö ja seksuaaliterapeutti Mari Päiväniemi kertoo.
Raskauden aikana esiin voi nousta myös epävarmuuden tunteita ja pelkoja, joihin vaikuttavat yksilön aiemmat kokemukset ja luonteenpiirteet. Myös nämä voivat aiheuttaa mielialojen vaihtelua.
– Tunteet on tärkeä kohdata ja ottaa vastaan osana elämää, Päiväniemi sanoo."
Raskaushormonit sekoittavat kehoa ja mieltä – 6 faktaa, jotka jokaisen odottajan on hyvä tietää
Raskaushormonit vaikuttavat niin naisen kehoon kuin mieleenkin. Lue 6 faktaa, jotka odottajan on hyvä tietää hormoneista.kaksplus.fi
Nyt kuule jätä kommenttisi johonkin muuhun ketjuun. Tämä ei nyt kerta kaikkiaan ole sopiva. Pikkuisen pinnistä ja edes hetken yritä käyttäytyä asiallisemmin.Raskaana olevia naisia ei siis pidä olla yhteiskunnan kannalta tärkeissä tehtävissä, esim ministereinä , kansanedustajina ja korkeina virkamiehinä. Saattavat saada raskaana aikaan vaikka mitä vahinkoa.
Joo voi olla outo, mutta toisaalta tuollaisessa järkyttyneessä tilassa ihminen voi puhua mitä sattuu ja jos tosiaan oli raskaana, niin vaistomaisestihan sitä yrittää suojella sitä kohdussa kasvavaa.Sanooko hän oikeasti "mulla on kuuskuinen?" Mä en saa selvää. Jotkut sanoo että nainen oli raskaana, jotkut sanoo että oli vastasynnyttänyt. Olisko voinut tarkoittaa että on kuuskuinen vauva kotona? Mun mielestä toi sana "kuuskuinen" on vähän outo jos puhutaan että on kuudennella kuulla raskaana. En tiedä. Tai en vain ymmärrä.
Ihan liian järkyttävä tapaus
Raskaana oleva poliisi liikkuu kaupungilla aseistautuneena eikä kykene hallitsemaan hermojansa...Nyt kuule jätä kommenttisi johonkin muuhun ketjuun. Tämä ei nyt kerta kaikkiaan ole sopiva. Pikkuisen pinnistä ja edes hetken yritä käyttäytyä asiallisemmin.
Mä olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan hyvin olen hermoni hallinnut. Ei mulla ikinä ole ollut mitään kiukkukohtauksia.Raskaana oleva poliisi liikkuu kaupungilla aseistautuneena eikä kykene hallitsemaan hermojansa...
Yksittäistapaus. Ei saa yleistää.Mä olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan hyvin olen hermoni hallinnut. Ei mulla ikinä ole ollut mitään kiukkukohtauksia.
Nämä ovatkin yksilöllisiä asioita.Mä olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan hyvin olen hermoni hallinnut. Ei mulla ikinä ole ollut mitään kiukkukohtauksia.
no ei silti jketään saa tappaa. niin monta silmin näkijää todistaa, että siinä on vartijat väkivaltaa käyttäneet.Se nyt vaan on tyhmää olla tottelematta vartijoita.