Hakutulokset

1. G

Suonikohjuja tms (?) takareisissä, onko mitään tehtävissä?

Hmm joku mainitsi vielä että se kun istuu jalat ristissä pilaa polvet. Voisiko se ristissä istuminen olla syy sille, miksi polveni narskuvat niin kauheasti esim. kyykätessä ja portaita noustessa?🤔 Yritän nyt etten istu enää jalat toisen päällä.
  2. G

Niin sain ne sukat raskausaikana kun jalat oli tosi kipeät (nuorimmaisen odotusaikana, tämä on eskarilainen) ja oli niissä jotain pullottavia suonia mutta ne katosi. Tai siirtyi vain tuonne takareisille enkä huomannut kuin vasta nyt... Raskausaikana ne oli kipeitä, nyt ei.
  3. G

4 vartijaa tappoi nuoren naisen pidätystilanteessa liiallisella voimankäytöllä Isossa Ompussa tänään

Mä käsitin niin että Miia huusi että hakekaa deffa ja ne vartijat huusi että juu juu täällä me sitä jo käytetään. Eli on käytössä, näillä vartijoilla. Ei muilla asiakkailla.
  4. G

Reisien takaosassa, peffan alla. Mutta en mä halua lääkärille vielä tuon takia, yritän ensin jos kuntosali treenit tehoaa niihin. Jos ei tehoa niin sitten pitää miettiä hoitoja.
  5. G

Ei ne farkut tiukat ole, jegginssit, legginssikangasta olevat "farkut". En usko että puristelee suonia🤔 Mutta miten ne lentosukat auttaa jos suonikohjut on yläreidessä ja lentosukat vain siellä polven alla?
  6. G

4 vartijaa tappoi nuoren naisen pidätystilanteessa liiallisella voimankäytöllä Isossa Ompussa tänään

Leviää huhuja että kuollut nainen oli raskaana ja hänellä oli kaksi lasta kotona☹
  7. G

En mä uskalla käyttää niitä tukisukkia, jos ei saisi käyttää puristavia vaatteita niin ne on todella puristavat. Mulla on kapeat farkut mutta ei kai ne liian puristavat ole🤔 Tukisukat raskausajalta mulla on tuolla kaapissa, ne on yläreiteen asti, mutta en kyllä halua laittaa niitä enää😬
  8. G

Oliko joku palstalaisista tuolla paikalla? Itse en ollut mutta usein käyn siellä.
  9. G

Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Teillä on sitten muita kohokohtia. Ei ehkä makkaraa ja lumihankia mutta aurinkoa, palmuja ja kauniita rantoja!😍
  10. G

Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Toi kuulostaa hyvältä, ei olisi ihan alaston 🤔 Saisi sentään jonkin kuvion siihen päälle jos alkaa kaivata karvoja.

Yhteistyössä