Hakutulokset

1. J

Kertokaahan kivoja harrastuksia.

Syksyn tullen moni haluaa elämäänsä ryhtiä tai muuten vaan uutta ajanvietettä. Kertokaahan mitä harrastatte tai meinaatte aloittaa, myös niitä erikoisempia vaihtoehtoja. Jospa me muut saisimme jotain kipinää ja uusia idiksiä!
  2. J

Onko bugaboon yhdistelmävaunut (cameleon) hyvät rattaat? :)

Mulla ei oo mitään hajua mistä sä "nainen" puhut..meillä ei ole ollut kyseisiä vikoja omissa Bugabooissa. Mä tykkään. :)
  3. J

Jaksan olla hereillä n.7 tuntia kerrallaan..

Jeps, lääkärinaika varattu viikon päähän. Tätä ollut jo vuosikausia, mutta nyt vasta todella pahana. Koskaan ei löytynyt mitään, veri ja verenpaineet aina huippuluokkaa. Olen suht hoikka ja luultavasti kilpirauhasen vajaatoiminta ei siis kysymyksessä. Itse vähän veikkaan kilpparin...
  4. J

Jaksan olla hereillä n.7 tuntia kerrallaan..

Olen 9kk vauvan äiti ja jatkuvasti väsynyt. Toisinaan on jo ihan hyviäkin öitä vauvan kanssa (yksi syöttö ja pari tutin laittoa), mutta kaikesta huolimatta väsyttää koko ajan. Viimeisen kahden viikon aikana tilanne on mennyt vain pahempaan suuntaan vaikka vauvan unet ovat jopa parempia kuine...
  5. J

käytin eilen 2,5kk vauvan lääkärissä itkuisuuden takia

Voi ei. Meil oli sama juttu ja että sydäntä raasto toisen jatkuva itku..kaikki sano et helpottaa 3kk iässä, helpottaa 4kk iässä..puolen vuoden iässä neiti muuttu ilopilleriks. Voimia sinne ja jaksuja!
  6. J

en sittenkään masentunut vai???

Mulla ihan sama juttu, tosin epäilen kohdallani kyseen olevan kilpirauhasen liikatoiminnasta. Molemmilla vanhemmillani on ollut ongelmia kilpparin kanssa, isällä vajaatoiminta ja äidillä struuma. Raskaana ollessani pyysin testeihin, jotka näyttivät kaiken olevan kunnossa. Äitini kuitenkin kertoi...
  7. J

oon niin huolissani mun iskästä:(*turhis*

No tietysti menet käymään ja olet luona vaikka pitemmänkin aikaa. Tuo on jo mieheltä aika rohkea "hätähuuto" että ilmoitaa läheiselle että on paha olla. Mene pian ennen kuin on myöhäistä!!!!!!!!!!
  8. J

Vauvan nostaminen käsistä.

Aaaa..siis painetaanko siinä kädet kylkiä vasten ja sitten nostetaan? Mikä se idea on? Mä nostan kainalon alta...
  9. J

Jopa sellaista puolen vuoden ikäistä ja alle ja lattialta syliin esim!! Joo tota ranteista keinutteluakin näkee, ja kait ok isommalla lapsella..tiedä häntä.
  10. J

Mä taas oon nähny monia useemman lapsen ns. proäitejä tekevän näin.. siksi kysynkin..
  11. J

Olen monesti nähnyt vauvoja nostettavan käsistä..siis silleen et käsivarret on vartalonmyötäsesti ja otetaan "hauksista" kii ja nostetaan.. Oks tää joku yleinen käytäntö joka opetetaan jossain perhevalmennuksessa? Musta se tuntuu tosi hurjalta. Samoin jotkut nostavat vauvaa ranteista ja ainakin...
  12. J

Epilointi..

Kiitos vinkeistä ihanat! Pitänee koklailla heti illalla. :)
  13. J

Epilointi..

Siis miten te pystytte? Onks olemassa jotai geeliä mikä puuduttais? Mua sattuu ihan hell*etisti ku yritän epiloida. :( On nii paksut jouhet.
  14. J

Miksi jotkut jättävät kaikki hyvät asiat toiselle sanomatta?

Mä en oo tavannu suoranaista moittimista mut yks kaveri ei just koskaan kehu toista vaikka se näkis et uus tukka, joku vaate, uus kämppä .. sit se ihmettelee miks kukaa ei ehi nähä sitä. Ystävyys pitäis olla vastavuorosta ja molempien saada siitä jotakin..
  15. J

"käyn puristelemassa oksaa" sanoi kaverin mies kun lähti...

Meillä heitetään kepillinen.. ;) Myös naiset..
  16. J

Mies sanoi facessa yhdelle kaverille, et ero on kai edessä

Musta kuulostaa et mies onkin vaan väliaikanen kun kutsut häntä "nyksäksi". Oks tuleva miehesi peräti "Tuksu"? :D
  17. J

Cerazette pillereitä ei saatavilla?!

Mullekin luvattiin et 23.pvä tulee. Niin luvattiin myös 10.päivä ja kuun alusta. Onko joku saanut jo apteekista tänään? :)
  18. J

Cerazette pillereitä ei saatavilla?!

Onko kellään haisua saako tätä Cerazetteä nyt jo apteekeista?

Yhteistyössä