Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Voiko joku oikeasti olla näin tuhlari?

Niin, sama se meillä oli, ennen harmitti maksaa sen 15€/naama kun tiesi, että ihan varmasti ei kuluta niin paljon. Siis sehän on ihan tolkutonta. :O 45€ kuussa veteen meidän perheeltä? :O No, onneksi nyt on vesiennakko neliöiden mukaan ja ne mitä ei tuhlata, saa sitten takaisin. :)
  2. Cecilia Algotsdotter

No musta se tuntuu paljolta. Meillä on vesiennakko 29,90 ja siitä saadaan suunnilleen se 15€ takaisin. Meitä on kolme. Mutta ehkä se sitten ei ole paljon tuo 40 euroakaan.. minun näkökulmastani vaan tuntuu tosi paljolta :)
  3. Cecilia Algotsdotter

Pienet? Minkä kokoinen perhe teillä on?
  4. Cecilia Algotsdotter

Onko haittaa siitä, jos 6v poika syö melkein pelkästään lämpimiä "kunnon ruokia" kun välipalat ei kelpaa?

Meillä ei myöskään varsinkaan toiselle lapsista mene mikään jogurtti, rahka tai kiisseli. Leipääkin söi pienempänä huonosti, ainoastaan näkkileipää tai hapankorppua tms. Nyt kyllä uppoaa leipä, muttei mitkään päällysteet. :) Olen antanut sitten välipalaksi just hedelmiä, tai ruokaisempia...
  5. Cecilia Algotsdotter

Onko haittaa siitä, jos 6v poika syö melkein pelkästään lämpimiä "kunnon ruokia" kun välipalat ei kelpaa?

Ei haittaa. Miksi ei aamupalaksi voisi syödä perunaa ja kastiketta?
  6. Cecilia Algotsdotter

Lapsi haukkuu minua koko ajan

Mun mielestä kannattaa nyt myös lähteä vahvistamaan lapsen positiivista käyttäytymistä. Kannustaa lasta puhumaan kaunista kieltä. :) Puhua siitä, miten tärkeää on kohdella toisia ihmisiä, myös äitiä, kunnioittavasti. Ja palkita siitä, kun hän niin tekee. Kun lapsi puhuu nätisti, niin voi ihan...
  7. Cecilia Algotsdotter

Korvatulehdus ei parane antibiooteilla?

Meillä oli joskus noin, että aina oli uusi tulehdus jo päällä kun mentiin jälkitarkastukseen. Teillä joko antibiootti on väärä, tai tulehdus ei johdu bakteerista eikä siksi kukistu antibiooteilla. Suosittelisin kyllä putkia, kun korva ilmastoituu kunnolla, niin tulehduskin talttuu.
  8. Cecilia Algotsdotter

Jos vauva kuolee ennen kuin hänet on kastettu, uskotko että hän oli taivaskelpoinen?

Siit sit vaan. :D Tarkoitin tietenkin, että mielestäni halutessaan aikuisetkin pääsee taivaaseen, vaikka heitä ei olisi kastettu. :xmas:
  9. Cecilia Algotsdotter

Vuotta aiemmin koulun aloitus?

Noilla perusteilla yksistään on kyllä älytöntä.
  10. Cecilia Algotsdotter

Jos vauva kuolee ennen kuin hänet on kastettu, uskotko että hän oli taivaskelpoinen?

Uskon, että kastamattomaksi jääneet aikuisetkin pääsevät taivaaseen. Juu, uskon siis, että lapsi pääsee taivaaseen riippumatta siitä onko hänet kastettu tai ei.

Yhteistyössä