Hakutulokset

1. R

Oletko tyytyväinen omaan etunimeesi? GALLUP

Mikä on etunimesi, jos haluat kertoa? oon mä sen joskus tääl kertonu mut en mä viitti joka ketjuun sitä laittaa. Onko nimesi yleinen? On Onko kouluaikana tullut vastaan paljon samanikäisiä lapsia? Kyllä! Voisitko kuvitella vaihtavasi etunimesi vapaaehtoisesti toiseen? Must olis outoo jos...
  2. R

Minkä kokoisessa asunnossa asutte ja montako lasta?

73 neliöö (kolmio) ja 2 lasta
  3. R

Erityisesti mieleen jääneitä negatiivisia ja positiivisia lääkäri/sairaala kokemuksia?

Menin sairaalaan yhen leikkauksen takia ja sain jo esilääkityksen kun hoitaja tulee tuomaan sitä nimi-ranneketta ja lässyttää ku pikkulapselle (olin 24) "kato ku tässä on sun nimi...", onneks viel tajusin kaiken ja sanoin et "ku mun nimi ei oo N.N." hoitaja hätäänty ja kävi hakee oikeen...
  4. R

Menikö elämäsi "oikean" kaavan mukaan?

joo, seurustelu-kihlat-naimisiin-lapsi (1,5kk häistä olin raskaana)-toinen lapsi (ja sydänsairaus).... mut onnellisesti elämänsä loppuun asti..... enpä usko. mut sit jos aattelee et menis naimisii ekan seurustelukumppanin kanssa jne.... ni sit mul meni...
  5. R

Jos saisit 10 lasta (lisää) , niin mitkä olisivat heidän nimet?

no kokeillaas keksinkö niin monta.... Sisu Juliana Siiri Teemu Marjaana Inka Aaron Juuso Liisa Niklas jotain tollaista....
  6. R

Oletko humalassa lastesi nähden?

mä en oo ku en juo enkä olis vaikka joisinki, mut mies on.
  7. R

Onkohan normaali puheenkehitys meidän 2v3kk lapsella?

meil puhu ton ikäsenä suunnillee samallalailla paitsi et sano kyl L:n, R:ää ei osaa vieläkään. Nyt 2v 8kk
  8. R

VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

mäki sorruin laittaa toisen, on tää aiemminki ollu tääl. Musta ihan kiva kuva sano muut mitä tahansa
  9. R

Virtuaalifacebook

Tää ei oo kyl ärsyttävä, sori: "Tyttö tuli halaa mua ja sanoi -voisinko minä korjata sinun sydämesi?"
  10. R

Matala verenpaine ja syke, voiko aiheuttaa väsymystä ja päänsärkyä?

ootko kuinka kauan syöny tota marevania? ja ootko noudattanu sitä ruokavalioo kuinka tarkasti? Se varmaan sais olla aika paljon koholla toi arvo ennen ku voi tulla verenvuoto. Mul ei ollu mitää ongelmia sen kanssa itellä. Sulla on varmaan jatkuva lähete myös, että jos epäilet että se on koholla...
  11. R

okei, no sit meni hankalaks. :( toi verenvuoto selittys sillä jos INR olis liian korkee, onko sulla hyvin pysyny sillä alueella mikä sulle on asetettu (varmaankin se 2-3).
  12. R

Mulla just lopetettiin verenohennuslääkitys, et sen verran tiedän, mut koska noi mun paineet ym johtuu just lääkityksestä ni paha sanoo mikä auttas. enkä mä saa syödä esim lakua ja salmiakkia. Kannattas varmaan kysyä ihan lääkäriltä.
  13. R

Kaunis! Hymykuvat on kyllä parhaita, mun on ite tosi vaikee hymyillä kameralle :/
  14. R

Jos nainen tietoisesti perustaa salasuhteen...

joo samaa mieltä. ite oon joskus ollu se toinen nainen, siis vuosia sitten ja ite olin vapailla markkinoilla. ei sitä sillon aatellu mut näin jälkikäteen tuntuu tosi pahalta sen petetyn puolesta ja siis kun mä en ollut ainut kenen kanssa se mies vehtas. mä lopetin sen kyl aika äkkii sillon.
  15. R

mulla on matala verenpaine, matalampi ku sulla, samoin syke ja huimaus on kyllä ainut oire ollu siitä. eikä sekään enää kun on tottunu.
  16. R

Minkä musiikkigenren tahdissa siivoat?

Rockabilly, Rock'n'Roll. Parhaiten toimii mahdollisimman pirteä musa, kuten Whistle Bait tai Janis Martin
  17. R

nii aivan! anteeksi tyhmyyteni, se oli nätti kuva oikeesti! :)

Yhteistyössä