Jos nainen tietoisesti perustaa salasuhteen...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
varattuun mieheen.. niin kunnioittaako tälläinen ihminen itseään ollenkaan??
toisen parisuhdetta ei ainakaan kunnioita, sehän on selvää..

minä en voisi ainakaan itseäni katsoa peiliin!!

mietin vaan tälläisiä kun vuoden verran jo seurannut tuota kolmiodraamaa, että milloin kaikki räjähtää silmille....

kovimman kautta
...kun se olis noin yksinkertaista. VAAN ei ole. Juu, olen sellainen kamala nainen ja juu en pitkään aikaan kyennyt katsomaan itseäni peiliin. Mua saa kivittää ja mua saa mollata. Vaan edelleenkään en ollut siinä ainoa. Mun tapuksessa aloitus lähti tuon miehen puolelta, menin vanhan aikaiseen, eli uskoin heidän liiton olevan menossa karille. Siihen malliin vaimoa minulle parjattiin...

oli nuori, sinisilmäinen. Enää en onneksi ole. Turpiin tuli ja kovaa, sen ansaitsin (lukuun ottamatta niitä oikeita lyöntejä tältä kultaiselta mieheltä). Nykyään voin jo katsoa itseäni peiliin. Olen virheeni tehnyt ja siitä maksanut. Kylmää ajatus mitä tein alunperin tuolle perheelle, toisaalta tämä vaimo ymmärsi itse lähteä sen miehen luota...koska minun lisäkseni hänellä oli kolmaskin nainen kuvioissa.

jokaisen oma asia
Eiköhän tuo ole jokaisen "salarakkaan" oma asia, siis jos salarakkaalla itsellään ei ole salasuhteen lisäksi vakituista suhdetta. Pettäjä ja eettisesti arveluttava henkilö tuossa kuviossa on se varattu osapuoli. Hän se siinä pettäjä on ja hänellä olisi peiliin katsomisen paikka.

Eiköhän tuo ole jokaisen "salarakkaan" oma asia, siis jos salarakkaalla itsellään ei ole salasuhteen lisäksi vakituista suhdetta. Pettäjä ja eettisesti arveluttava henkilö tuossa kuviossa on se varattu osapuoli. Hän se siinä pettäjä on ja hänellä olisi peiliin katsomisen paikka.
joo samaa mieltä.

ite oon joskus ollu se toinen nainen, siis vuosia sitten ja ite olin vapailla markkinoilla. ei sitä sillon aatellu mut näin jälkikäteen tuntuu tosi pahalta sen petetyn puolesta ja siis kun mä en ollut ainut kenen kanssa se mies vehtas. mä lopetin sen kyl aika äkkii sillon.

"juu"
No ei mun moraalissani suoraan sanottuna tunnu miltään. Ihan kevyesti peiliin voin katsoa. Mies halusi minua, minä seksiä. Mies halusi enemmän, joten en lopettanut suhdetta. Pisti eron vireille ja nyt ollaan kimpassa. Sinänsä tietysti on totta, että itsearvostukseni ei ehkä ollut kohdallaan, mutta toisaalta minä en halunnut muuta kuin seksiä alkuksi. En olisi ns. suhdetta halunnut varatun kanssa aloittaa saati jatkaa. Satuttiin sit rakastumaan ja tää nyt on tätä. En suosittele varatun kanssa kuvittelemaan itse aktiivisesti yhtään mitään, on hankala seukata eroavan kanssa. Naimisissa olevan kanssa en olisi jatkanut.

Yhteistyössä