Hakutulokset

1. Björn

Läppärin kameranaukon molemmilla puolilla on ihan pienet reiät - mitä ne ovat?

:laugh: :laugh: :laugh: Olisko kuitenkin kateus
  2. Björn

Saako ruokakaupassa myyjä kommentoida asiakkaan ostoksia?

Kas, elämän koululainenkin tuli ketjuun :laugh:
  3. Björn

Minä en ole kuullut, että ketään olisi koskaan irtisanottu, kun kysyy kaljan ostajalta, onko saunapäivä. Päinvastoin laki velvoittaa kysymään, kenen käyttöön juomat ovat, jos myyjä epäilee, että niitä välitetään alaikäisille.
  4. Björn

Miksi minä olisin jonkun väitöskirjan kohde ja mitä ihmettä sellainen ihminen tutkisi? Mikä pirun kysymys?
  5. Björn

Kyse on kylläkin siitä, miten normit ohjaavat ihmisten toimintaa. Ei sellaisesta käytöksestä, joka ei ole normien mukaista, kuitenkaan rankaista, ellei se ole yrityksen omien sääntöjen tai lainsäädönnön vastaista.
  6. Björn

Älä nyt mitään väikkäriä ainakaan ala vielä vääntämään, jos tiedonhankinta perustuu omiin luuloihin.
  7. Björn

Ap:han hieroo käsiään yhteen, kun kuvittelee nyt järjestävänsä myyjän hankaluuksiin, kun oli toiminut "väärin". Jos ei ostosten kommentointia ole kielletty, niin eihän myyjä ole tehnyt mitään väärin, jos nyt on vaikka kommentoinut että jaahas onko teillä juhlat tulossa. Ei sekään ole väärin...
  8. Björn

Näinhän ap kuvittelee. Miksi hitossa muuten tällaista kyselee, kun ei ostosten kommentointia ole erikseen kielletty, eikä siitä voi rangaista. Vähän sama kun kysyisi, että saako vaatekaupan työntekijä kommentoida asiakkaan painoa. Mikä sen estää niin kauan kuin puhekyky on tallella? Ei siitä...
  9. Björn

Minimanissako on asiakkaan ostosten kommentointi kielletty?
  10. Björn

Koska jollain alahärmän elintarvikekioskin suosituksilla ei ole keskustelun kannalta mitään virkaa.
  11. Björn

Onko Suomessa nykyään joku isompi ruokakauppaketju kuin edellisessä viestissä mainitut?
  12. Björn

Suomen kaupat ovat käytännössä s-ryhmä, kesko, stockmann, lidl ja suomen lähikauppa.
  13. Björn

Minä en tiedä yhtäkään kauppaa, jossa olisi tällainen sääntö erikseen.
  14. Björn

Missä kaupassa tällainen sääntö on?
  15. Björn

Mikä laki sen kieltää?
  16. Björn

Äiti saa häädön vuokra-asunnosta?!

No eihän siinä sitten mitään. Muori edunvalvontaan ja niin edelleen.
  17. Björn

Minun mies on pahemmanlaatuinen juorukello (sisältää karkeaa kielenkäyttöä K-18)

Koska ap sanoi pahan sanan, perkele. Perkele tosin mainitaan Raamatussakin, <1992 painoksissa. >1992 painoksissa sana on korvattu paholaisella.
  18. Björn

Pakanallinen kapinakoriste kuusen latvaan?

Pakkoko sinne kuusen latvaan on laittaa mitään, ei me ainakaan olla laitettu. Ja vielä sen verran, että ateisti uskoo, ettei jumalia ole olemassa. Agnostikko ajattelee, ettei voi tietää, onko jumalaa tai jumalia olemassa. Koittakaa nyt päättää, mitä olette.
  19. Björn

Jee mä valmistuin kandiksi!

Sanoo elämän kovan korkeakoulun käynyt.

Yhteistyössä