Minun mies on pahemmanlaatuinen juorukello (sisältää karkeaa kielenkäyttöä K-18)

• Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Ärsyttävää!!!

Eilen ostimme miehen kanssa yhdessä sellaisen kalliin laitteen. Sovittiin ostohetkellä, että ei puhuta siitä kellekään.
Noh, meille tuli sitten kahvitteluvieraita ja eikö mies heti alkanut kovaan ääneen päivittelemään, miten äsken meni yli tonni rahaa. Siis jumalauta, just oltiin sovittu, ettei puhuta siitä!!! :kieh: :headwall:
Monia muitakin asioita mies on kälkättänyt ihan ohi suun, vaikka ollaan sovittu, että tästä ei hiiskuta. Perkele!!!!

[QUOTE="huoh";30507104]Ärsyttävää!!!

Eilen ostimme miehen kanssa yhdessä sellaisen kalliin laitteen. Sovittiin ostohetkellä, että ei puhuta siitä kellekään.
Noh, meille tuli sitten kahvitteluvieraita ja eikö mies heti alkanut kovaan ääneen päivittelemään, miten äsken meni yli tonni rahaa. Siis jumalauta, just oltiin sovittu, ettei puhuta siitä!!! :kieh: :headwall:
Monia muitakin asioita mies on kälkättänyt ihan ohi suun, vaikka ollaan sovittu, että tästä ei hiiskuta. Perkele!!!![/QUOTE]

ettei vaan menny niin että sää sovit asian ihan keskenäs?

"harmis"
Me mentiin aikanaan salaa naimisiin, ei kerrottu kenellekään etukäteen. Sovittiin jopa että ei kerrota jälkeenpäinkään, annetaan kaikkien itse huomata sormukset ja mun vaihtunut sukunimi.

No, pari kaveria tuli sitten hääpäivän iltana hakemaan meitä kaupungilta ja viemään kotiin. Hädin tuskin oltiin autoon päästy kun mies kailottaa "ette muuten ikinä arvaa mitä me tänään tehtiin". :D

Ei ne vaan osaa olla hiljaa jos ne on jostain tohkeissaan...

..........
[QUOTE="a.p.";30507381]Joskus tekis mieli, mutta kyllä mä tuosta miehestäni silti tykkään[/QUOTE]

Suosittelen jättämään miehesi, jos teet tälläisistä asioista ongelmia niin miehesi ansaitsee parempaa.

Yhteistyössä