Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Nopeasti se aika vaan ehtii vierähtämään kirjoitteluiden välillä. Mulla rakenneultraan taitaa olla tasan viikko. Hui. Nessu: Onnea :flower: Kummeista: Ei hajuakaan. Olis kuitenkin kiva että olis perheelle läheiset ihmiset ja sellaiset joilla niitä kummilapsia ei olis jo kymmentä...
  2. Pohjaton pyykkivuori

~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

Täällä myöskin yksi flunssainen :snotty: Maanantaina alkoi kurkkukivulla ja nyt on sitten niistelty nenäkin jo verille :headwall: Tukisukkia käytin kakkosta odottaessa ja koin kai jollaintavalla niistä olevan hyötyä kun niitä ahkerasti tuli käytettyä. Mulla oli sellaiset polvipituiset, mutta...
  3. Pohjaton pyykkivuori

Sedna: Onnea hyvistä uutisista :flower: Uusille toivottelen lämpimästi tervetuloa lokakuisten pinoon! :) Liisikki: Luulis kyllä ettei tulokset voi noin vaan hävitä :O Harmi että niin on päässy käymään, toivottavasti kuitenkin tulokset saa vielä jostain selville. Hoitopöytä on meillä ns...
  4. Pohjaton pyykkivuori

Carriina: Tuo on muuten niiiiin totta, siis että toiselle turha on toiselle korvaamaton apu. Meillä kun ei sille räkäletkulle ole ollut käyttöä joten tästä syystä meille se turhake. Kakkosen aikana sittenri oli meille se turhake, vaikka se oli taas esikoisen aikaan korvaamaton, poika rauhottui...
  5. Pohjaton pyykkivuori

Tervetuloa uusille ja ultrassa käyneille onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: Ikäero meillä tulee esikoisen ja vauvan välille ihan piirua vaille neljä vuotta. Riippuen toki siitä milloin vauva syntyy, LA on heti alkukuusta ja esikoinen on syntynyt pikkasen puolenvälin jälkeen. No...
  6. Pohjaton pyykkivuori

Fannie: Huh, melkonen opettaja sulla siellä koulussa :O Ei muuta kun kovasti kestämistä ja tollaset löpinät saa kyllä samointein päästää toisesta korvasta ulos Vakuutuksesta: Otetaan, mutta aika satavarmasti haetaan se vasta vauvan syntymän jälkeen. Muillakin lapsilla on vakuutukset...
  7. Pohjaton pyykkivuori

Sedna, voi että :'( mä niin toivoin teille toisenlaista tulosta. Kovasti voimia jatkoon :hug: Liikkeistä, mulla nyt siis kolmas raskaus ja ihan kun aina välillä (harvoin kylläkin) tuntuis sellainen pienen pieni töytäisy (veikkaan että silloin vauva tosissaan melskaa menemään) ja välillä...
  8. Pohjaton pyykkivuori

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

piti siitä kohdun kasvamisesta jo aikaisemmin kommentoida, muistaakseni kakkosta odottaessa neuvolan täti sanoi että kun on yksi pidemmälle mennyt raskaus takana niin alkuun kohtu kasvaa nopeammin ainakin suurimmalla osalla odottajista, tasaantuu kasvu sitten jossain vaiheessa. Mulla myös...
  9. Pohjaton pyykkivuori

Pikkuliisi :hug: paljon voimia teille! Meillä kaksi muutakin lasta on kastettu, joten tullaan tämä tulokaskin kastamaan. Molemmat kuulutaan kirkkoon, mutta ei olla kyllä uskonnollisia. Itseasiassa aikanaan ei vietetty edes kirkkohäitä, syy oli tosin siinä että minä tahdoin mahdollisimman...
  10. Pohjaton pyykkivuori

Heippati! Nyt se minäkin vihdoin uskaltaudun mukaan lokakuisten pinoon :) Tänään kävin nt-ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin, turvotusta 1.0mm, tosiaan kaikki näytti olevan hyvin, niinkuin näillä viikoilla kuuluukin olla. Tuli kovin helpottunut olo, ultrassa olen ennen tätä päivääkin käynyt...
  11. Pohjaton pyykkivuori

Kauankohan menee ennenkuin meidän kissat hyväksyy koiran?

Meillä koira on ollut nyt n.1½ vuotta ja vieläkään toinen kissoista ei siedä koiraa millään tapaa, sähinää, murinaa ja raapimista sekä hirvittävää sylkemistä. Koira tuli meille ihan pentuna ja silloin molemmat kissat otti koiran kohtalaisen hyvin vastaan, mutta mitä isommaksi koira kasvoi sitä...
  12. Pohjaton pyykkivuori

Suositelkaa mulle HYVÄÄ kannettavaa tietokonetta?

Mulla on nyt ollu vuodenpäivät Samsung läppäri ja oon ollu tosi tyytyväinen, yllättävän tyytyväinen oikeastaan. Hintaa taisi tällä koneella olla jotain 700-800eur.
  13. Pohjaton pyykkivuori

Koiralliset: Missä koiranne matkustaa autossa?

Kuljetushäkissä tila-auton takapäässä
  14. Pohjaton pyykkivuori

G: Ostaisitko lapsellesi 14,95 euroa maksavan JOULUKALENTERIN?

Ehkä, mutten mitään disney kalenteria. Riippuu siis vähän kalenterista ja sen sisällöstä.
  15. Pohjaton pyykkivuori

G: Mitä olet tänään syönyt?

Aamupalaksi: rasvaton maitorahka vadelma-persikka mehukeitolla (sokeriton) Päivälliseksi: Parsakaali-kukkakaali-paprika-sipuli "sekoitus" ja naudanliha lastuja chilisoossilla ja partaäijällä Iltapalaksi: iso annos tonnikalasalaattia Ja päivän aikana n.6-8 mukillista kahvia maidolla :p...
  16. Pohjaton pyykkivuori

Kysyin täällä vähä aika sitten legoista!!! JA MUA HUIJATTIIIIIIIIN!!!!

hmmm.... ei siis palstamammat olekkaan kaikkitietäviä :| Palauta ihmeessä jos tuote ei ole sellainen kun olet sen kuvitellut olevan.
  17. Pohjaton pyykkivuori

Laittakaas kuvia omista koiraystävistänne!

Viime talvena Kesällä
  18. Pohjaton pyykkivuori

Missä iässä teidän vauvat/taaperot ovat siirtyneet yksiin päiväuniin?

Meillä molemmat lapset on siirtäneen 10kk iässä rytminsä niin että nukkuivat vain yhdet päiväunet.

Yhteistyössä