Hakutulokset

1. S

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Oho, mikä plussapuhuri 30-kymppisissä on käynyt! Hienoa :) Ja osa uusista plussanneista onkin jo tuttuja tuolta kuumeilupuolelta. Tervetuloa kaikki :flower: Sannuli Kysyit noista raskauden ajan tutkimuksista. Jonkun verran voi tietysti paikkakunta kohtaisesti vaihdella, mutta täällä...
  2. S

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

Kovasti, kovasti onnea Danuli pikku nappulasta :) :heart: ja kiitokset synnytyskertomuksesta. Vaikuttaa sille, että sinulle jäi ihan hyvä kokemus synnytyksestä, vaikka odottamattomia yllätyksiä mukaan mahtuikin. Tervetuloa Vadelmaunelma ja tuplaonnittelut myös :) Kaapolle onnittelut...
  3. S

Heippahei piiiitkästä aikaa! Olen ollut maailman laiskin kirjoittelija... Lukenut olen kyllä tätä pinoa ja tammikuisia, mutta mitään ei ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Ehkä tässä on ollut toisaalta suht seesteistä raskausaikaa ja toisaalta kovasti tekemistä töissä ja sen vuoksi on homma...
  4. S

Anna Pahoittelut ikävistä uutisista ja jaksamista teille molemmille :hug: Linda Mun mies on ollut mukana sekä nt- että rakenneultrassa ja kaikissa neuvoloissakin. Eka ultra oli varmasti sillä tärkeä, että se konkretisoi tulevan vauvan miehellekin, hän kun ei kokenut niitä pahoinvointeja tai...
  5. S

Se on jännä miten erilaisia käytäntöjä eripuolilla Suomea / eri sairaaloissa on. Meillä eka ultrassa ikää oli 4 päivää arvioitua enemmän (itsehän tämän tietenkin tiesin jo :D ) ja ainakin Jorvissa laskettu aika siirrettiin aikaisemmaksi sillä perusteella. Joissain paikoissa raja taitaa olla 5...
  6. S

Nonni, sitten kun viimein ehdin lueskelemaan ja kirjoittelemaan tänne, niin koko sivusto onkin uuden näköinen... No, kaipa tätäkin tottuu käyttämään :) Vakuutuksista oli ainakin ollut puhetta. Meilläkin on jo neuvolakortti hakemusta varten kopioituna, mutta itse hakemusta ei vielä olla saatu...
  7. S

Kiitokset tervetulotoivotuksista! Pyörähdän vain poksumassa, sillä ollaan juuri palattu reissusta kotiin ja pyykkäystä ym. riittää. Loppuviikosta yritän ehtiä lukemaan ja kommentoimaan. Vauvan liikkeet ovat muuten kuluneella viikolla alkaneet tuntumaan :heart: Smi 19+0 POKS! :)
  8. S

Jospas minäkin sitten taas intoutuisin kirjoittelemaan... :) Ikää on 33 vuotta, laskettu aika 5.1.11 ja synnytyssairaala Jorvi. "Kotoisin" olen samasta vauvakuumeilijoiden pinosta kuin Keltakaneli, Rae, Siukuki ja Anna. Neuvolassa käyty juuri tänä aamuna ja kaikki oli hyvällä mallilla...
  9. S

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Plussista onnea Lindalle ja Annalle :flower: Maalis-huhtikuu vauvoja siis luvassa :) Viulle onnittelut kihlauksesta :heart: Ja olikohan se Sunny, joka oli saanut uuden opiskelupaikan. Onnea siis :) Siukukille hyvistä ultranäkymistä :) Ja oletpa Keltakaneli jo pitkällä :)...
  10. S

Huomenta! Tervetuloa Linda :flower: Itse koitan pysytellä jo sivummalla tästä pinosta, mutta voin kertoa, että nämä ihmiset täällä ovat ihania ja tästä porukasta oli kovasti tukea omassa kuumeilussa :heart: Tulin siis kertomaan ultrakuulumiseni. Tänä aamuna siis kävin tuossa nt-ultrassa...
  11. S

tää on jotenkin epäloogonen, pitäsikö tuossa Lisää viesti kohdassa lukea Vastaa yksityisviestiin...

tää on jotenkin epäloogonen, pitäsikö tuossa Lisää viesti kohdassa lukea Vastaa yksityisviestiin tai pelkkä Vastaa?
  12. S

hmm

hmm
  13. S

Kiva, jos saa täällä toisinaan vielä hengailla :) Sannuli ja Feufollet siinä kierrossa, kun plussasin, mulla oli tosi kovia mahakipuja. Kirjoittelinkin silloin täälläkin niistä maha-kylki-nivus-häpyluu-selkäkivuista. Alkoi oletetusta kiinnittymisestä ja olivat voimakkaimmillaan silloin, kun...
  14. S

Nyt piti oikein kirjautua sisään pitkästä aikaa, kun huomasin täällä niin hienoja uutisia :) Hurjasti onnea siukuk :flower: :heart: Hyvinhän tässä näyttää joka kuukausi ropsahtavan uusia plussia :) Rae Kirjoittelit tuolla aiemmin, ettet ole tuntenut oloasi kovin kotoisaksi tuolla...
  15. S

Hei pitkästä aikaa, Voi Tinka olen ihan mahdottoman pahoillani teidän puolesta :'( Mitään lohduttavaa on vaikea sanoa, joten toivon vaan kovasti voimia teille :hug: :hug: Rae Kovasti, kovasti onnea ja niitä kuuluisia tarrasukkia mukaan :flower: :heart: Krizze Toivotan jo hieman...
  16. S

Hei! Tervetuloa Feufollet ja Marienna :flower: Sintti , Siukuk, Olivia :hug: Sannuli Hyvä, että homma pääsee välillä unohtumaankin :) Toisina päivinä sitä tulee stressattua ja mietittyä varmasti ihan tarpeeksi. Krizze Onpa kiva, että ruokavalion muutoksesta on ollut apua näin...
  17. S

Huomenta kaikki Krizze Olen vielä painoprojektissa mukana, tosin se ei ole nyt edennyt yhtään mihinkään. +-0 oli taas tämän viikon saldo... :ashamed: :laugh: Ongelmana taitaa olla se, että nälkä on koko ajan ja toisaalta liikunta ei taida olla tarpeeksi kuluttavaa. Melkein pari viikkoa on...
  18. S

Nyt sitten ihan virallisesti, onnea Tinka! :heart: :flower: Johonkin "3-kymppiset, hyvin varovaisesti onnelliset tammikuun odottajat" pinoon voitaisiin sopia :D Ja samat sanat minunkin puolesta: on ollut tosi mukavaa ja helpottavaa vaihtaa ajatuksia kaikkien teidän samassa tilanteessa olevien...
  19. S

Ihanaa Tinka!!! :heart: :heart: :heart: Miten mahtavaa! Ja varsinkin sen pienen tiputteluvuodon jälkeen näin hieno uutinen =) Mulla on sama "varovainen" fiilis kuin sulla, melkein yhtä jännittävälle kuin plussa testissä näytti tuo lista johon krizze oli päivittänyt mut plussanneisiin. Vähän...
  20. S

Kiitokset kaikille onnitteluista ja tarrasukista :) :heart: Tosi mukavaa, jos uutinen piristi muidenkin päivää. Itse olen ja ollaan vähän ulalla :laugh: Ja näköjään se ovis oli jossain olemassa, vaikkei testillä koskaan bongannutkaan :) Tinka Hyvä, että vuoto loppui. Nyt vaan koitat...

Yhteistyössä