Hakutulokset

1. tonttuilija

Mustat- kirjoitteletteko tänne harmaana henk. koht. asioita?

Kukaan ei valvo tätä palstaa, kyllä ylläpito näkis helposti jos joku rekisteröity merkki vittuilee muille...
  2. tonttuilija

aina vaan pihistelyä..

Sama tilanne kuin ap:lla, säästöön laitetaan liksaa joka kk ja äsken olen ostanut kummipojalle talvitakin+vaatteita... Onko teillä joku hyperiso laina?
  3. tonttuilija

Apua!!! (Vaatteiden antamisasiaa)

Mulla on tällä hetkellä kaverin vauvan vaatteet ja toisen kaverin kantoliina, yhdelle kaverilla just annoin kaikki äitoysvaatteeni::: mutten tiedä mitä miltä olisin jos ihan tuntematon tulis vaatteita tarjoamaan...
  4. tonttuilija

Synnytyksen jälkeinen masennus

>Yritän aina olla sellainen selviytyjä ja taistelija enkä viitsi "turhia" muille marista ja >itkeskellä. En ole ikinä ymmärtänyt mitä hienoa on siinä et on 'seviytyjä ja taistelija' äiti joka pärjää yksin eikä tartte ketään. Tai siis jos ei mee hyvin, miks tarttee esittää että kaikki on oko...
  5. tonttuilija

Miksi lapsettomat häät ärsyttävät ja herättävät niin kovaa arvostelua?

Jos mun kaaso/paras ystävä ei pääsis mun häihin sen takia, voisin itse joustaa. Mutta mulle ei siis tulis siitä paha mieli kun ystävät ovat sen verran tärkeitä.
  6. tonttuilija

Se varmaan jostain syystä ajatteli, että arvostelet sitä. Kyllä minusta kiitoskortti olis ollut ihan paikoillaan kun rahalahjan annoitte...
  7. tonttuilija

Synnytyksen jälkeinen masennus

Neuvolassa voi ottaa puheeks, ihan sen mukaan miltä susta ittsestäs tuntuu. Mun mielestä ei oo yhtään noloa hakea apua jos tarttee! *voimahali*
  8. tonttuilija

En ole kertakaan lukenut, että joku on jättänyt menemättä esim. parhaan ystävän häihin. Veikkaan, et tärkeään tilaisuuteen osataan varautua ajoissa (esim. hankkimalla lapsenvahdin jos tarttee), mutta joku neljä potenssi serkku ei vältämättä viitsi matkustaa satoja kilsoja ilman lapsia. Mun...
  9. tonttuilija

En ole sitä sanonut. Henkilökohtaisuuksiin on helppoa mennä kun on harmaana, toiv. et hauku ihmisiä oikeassa elämässä yhtä helposti jos ne on eri mieltä (käytöstavoista puhen ollen). :-)
  10. tonttuilija

No hei, lapset ovat olleet aina mukana häissä ;) Meilläkin on ihan päivän selvä että vanhemmat katsoo perään. Mun kaveri menee ensi kesänä naimisiin ulkomailla ja se toivoi, että meidän pikkumies kävelis sen kanssa alttaarille <3 On toki ihmisiä jotka ei kestä että on lapsia paikalla ja...
  11. tonttuilija

Minusta lapsettomissa häissä ei ole mitään vikaa jos hääpari näin toivoo. Hääpari voi myös toivoa esim. vain rauhallista illallista kavereiden seurassa ilman sukulaisia, häitä jossain Lapissa, jotkut menee naimisiin kertomatta omille vanhemmille kun ei se kellekään kuulu mitä tekevät... Jos...
  12. tonttuilija

Olisiko teillä ideoita mitä askarrella 4v tytön kanssa mummolle äitienpäiväksi?

Miten olis mummon muotokuva? :P Siitä voi tulla ihana muisto, kannattaa kyllä kirjoittaa missä pää/jalat jne
  13. tonttuilija

anoppi kiukuttaa!

Menkää koko perhe illalla kun pääset töistä?
  14. tonttuilija

Mahtaa olla helppoa sellaisilla ihmisillä, joilla ei ole RAHAHUOLIA!

Ei meilläkään rahaa ovista tule (olen nyt kotona vauvan kanssa), menoja suunnitellaan yhdessä ja jonkin verran jää säätöön :P Meillä on miehen kanssa eri tilit ja nyt kun olen kotona mies kyselee et tarttenko rahaa jos menen kavereiden kanssa syömään tai muuten vaan. Ei ollut ainakaan...
  15. tonttuilija

Onks muita samanlaisia? Mulla ei oo yhtään kaveria.

No saman olen huomannut kun palasin nyt lukemaan tätä ketjua, eipä tullut yhtään viestiä illan aikana. x)
  16. tonttuilija

Kavereita ei näin vaan saa, pitää viettää aikaa yhdessä, tutustua toiseen ja hyväksyä toisen sellaisena kuin hän on. Minulla on kavereita jotka ovat _hyvin_ erilaisia kuin minä eikä se ikinä haittanut. Toivottavasti sinäkin uskallat vielä joskus muiden seuraan, suurin osa ihmisistä on (mun...
  17. tonttuilija

Lähdetään nyt ulos, mutta yksityisviestejä saa laittaa profiilin kautta :P
  18. tonttuilija

Hyvät yksinäiset ihmiset, tämä tilanne on aika surkea, yksinäinen vanhemmuus on ihan perseestä. Minulle kelpaisi paljon uusia kavereita. Minä asun Espoossa. Voidaan nähdä jossain vaikka kahvilassa, jokainen kertoo ittestä mitä haluaa ja sitten lähdetään lasten kanssa leikkipaikalle tai...
  19. tonttuilija

Miten olis vaikka kerho tai lapselle joku uusi harrastus? Monet aikuisten seurat ovat hyvinkin lapsiystävällisiä ja sieltä löytyy myös isiä jotka ottaa lapset mukaan ja tekevät jotain yhdessä, esim. pyörily/valokuvaus/melonta- seura.

Yhteistyössä