Mustat- kirjoitteletteko tänne harmaana henk. koht. asioita?

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Sellaisia joita ette rekisteröitynä halua kirjoittaa? Entä suoria mielipiteitä asioista, loukkaaviakin?

Minä sanon ihan rehellisesti että loukkaavia juttuja en kirjoita koskaan, edes harmaana. :saint:

Mutta hyvin henk. koht. asioita kylläkin.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23695009]Tää palsta ei pyörisi lainkaan jos mustat ei harmaantuisi ja kettuilisi niin...[/QUOTE]

Samaa mieltä olen. Ilkeily vähenisi jos olisi rekisteröitymispakko, mutta palsta hiljenisi siten ihan liikaa. Itse en ainakaan täällä kirjoittaisi mustana mitään liian henkilökohtaista.

ejk
En, koska haluan pysyä mahdollisimman anonyyminä. En koskaan yritä tahallaan loukata ketään. Mut sit esim. facebookissa olen yhdessä aktiivisessa ryhmässä, jossa aika kärkkäästikin tulee joskus sanottua, riippuen aiheesta, ja siellä vielä kehtaan ihan omalla naamalla ja nimellä esiintyä :D

Emmä jaksa erikseen harmaantua. Kirjotan sen mustana minkä kirjotan ja muut jätän kirjottamatta, tosin kovin henk. koht asioita en tänne kirjota eli sinänsä asialla ei ole niin merkitystä et tunnistaako joku mun jutut vai ei.

muoks. koulun koneilta en välttämättä jaksa kirjautua, mut sillon kirjotan kans ns. tunnistettavasti "Minerva harmaana" tms

Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23695021:
mä luulen kyllä, että on aika paljon mustia, jotka harmaantuu kun haluavat päästellä suustaan vähemmän kohteliasta tekstiä.
Näin on, ja se on ikävää. Miksei voi omalla "naamallaan" sanoa mitä on sanottavaa. :| Itse kirjoitan kaiken sanottavani aina mustana, paitsi ne henk. koht. juttuni.

En kirjoita harmaana koskaan enkä muutenkaan kirjoita mitään arkaluontoisia asioita itsestäni. Haluan olla tuntematon muille kuin heille, joille erikseen haluan kertoa enemmän itsestäni. Olen miettinyt asian niin, että jos en kehtaa nikilläni sanoa jotain, se ei ole sanomisen arvoista, siksipä en vaivaudu harmaantumaan ilkeilläkseni.

"sunflower20"
Mä kyllä menen omalla merkillä eteenpäin, niin harmaana kuin mustana. Eli harmaana on oma musta nimimerkki käytössä.
Jotain henkkoht asioita olen tänne heittänyt, mutta mitenkään liikaa. Ja sanon mitä ajattelen aina omalla merkillä. Toki, ollessani harmaana kuten nyt, ei se jää kellekään muistiin että mitä kommentoin....

"harmaa"
Kirjottelen pakko myöntää, välillä vituttaa niin vietävästi että tekee mieli sanoa ihan suoraan. Omalla naamallani en sitä halua taas sanoa siksi, että sitten saa kuulla ikuisesti muilta harmailta vikinää kun sillon kerran meni laukomaan. Ja olen mustana kokenut tuon monesti, mitään kärkkäämpää ei saa sanoa mustana. Ärsyttävää...

En kirjoita harmaana, kun en jaksa kirjautua ulos. Eikä mulla nyt ole varmaan mitään älykön imagoa täällä, ettenkö kehtais kysyä tyhmempiäki juttuja. :xmas:
Joskus kyllä tekis mieli sanoa kärkkäästi harmaana jollekin toiselle, mutta ei se olis kumminkaan reilua. Jos on jotain sanottavvaa, niin sanon omalla nikilläni.

Mä en jaksa kettuilla juurikaan. Ja jos teen sen ni teen sen sitten mustana, mitä sitä omaa persoonaa piiloon laittamaan. Jos jotakuta ottaa nuppiin niin se on sitten voivoi. Joskus jotain voin harmaana päivästäni kertoa jos olen jo mustana siitä kertonu ja tuleekin jotain koko maailmalle jaettavaa :D Mutta hyvin hyvin harvoin.

Mä en koskaan jaksa kirjautua erikseen ulos, kun olen aina automaattisesti sisään kirjautuneena. Sanon sen mitä sanottavaa on omalla nimimerkilläni, kyllä ihmisen tulee seisoa omien sanojensa takana mutta en muutoinkaan halua kirjoitella aivan henkilökohtaisemmista asioista, en edes harmaana... sitä varten mulla on ystävät, kelle avautua kun on paha olla tai muuten vain hatuttaa :)

Viimeksi muokattu:
..
Kirjottelen usein harmaana, koska en jaksa kirjautua sisälle. Ja usein myös siksi, etten halua vastata "Otatko mieheltäsi suihin?" tai muihin vastaaviin ketjuihin omalla nimimerkillä.:D Siskokin on mut pari kertaa bongannut, vaikka harmaa nimimerkki oli pelkästään etunimen alkukirjain.:p On kuulemma kuulostanut niin mun tekstiltä.:D Että terveisiä vaan siskolle. En halua mitään kauhean noloja juttuja kirjotella tunnistettavasti.

Tuonne marrasmurusiin kirjottelen tietenkin omalla nimellä, eipä sinne taida kirjautumattomana saadakaan kirjottaa.:)

"apsi"
Sellaisia joita ette rekisteröitynä halua kirjoittaa? Entä suoria mielipiteitä asioista, loukkaaviakin?

Minä sanon ihan rehellisesti että loukkaavia juttuja en kirjoita koskaan, edes harmaana. :saint:

Mutta hyvin henk. koht. asioita kylläkin.
En tykkää loukata ketään, mutta olen kovin tarkka siitä, ettei kukaan tunnista, jos kyseessä on erityisen arkaluontoinen aihe. Eli samoin toimin kuin sinäkin. Ainahan ne yksityisasiat voisi jättää kirjoittamatta, mutta monesti tekee silti mieli saada puhua niistäkin.

Yleensä olen kyllä laiska kuten tänään, ja kirjoittelen harmaana...

Jatkossa kirjottelen mustana!:D Rekisteröin toisen, anonyymimmän nimimerkin.:) Että terve vaan! Saas nähdä, kauanko menee et mut tunnistetaan. Sisko on ainakin hirveen hyvä tunnistamaan mut pelkän tekstin perusteella.. Täällä tuskin kukaan tunnistaa kun en juurikaan aiemmalla nimimerkilläni kirjotellut vaan aina harmaana. On liian tunnistettavaa jos on nimi ja syntymävuosi.:p

Meri-Kaisla harmaana
Kirjoitan harmaana sellaisista asioista joista minut voi tunnistaa. Henk.koht asiat jaan yleensä vain lähimpien ystävien kanssa, jotka tuntevat taustat. Minulla ei ole tapana loukata ketään kasvotusten eikä myöskään netissä nimimerkin takana.

Joskus harmaana olen ollut kyllä vittumainen.en kovin useesti, mutta joskus kyllä.olenko ainoa joka myöntää ? :ashamed: :rolleyes:

enempi harmaana voin tehdän aloituksen vaikkapa esim. kadunvartta koristavista koirankakoista ja niiden ärsyttävyydestä tai muusta vastaavasta asiasta, jonka en kuitenkaan halua seuraavan itteeni koko "Palstailuhistoriani" ajan :tiedättehän ,niin että ihan sama mitä kirjoittas,niin joku tulisi aukomaan päätään ko.asiasta.

Yhteistyössä