Hakutulokset

1. E

Voileipäkakkuneuvoja

Merkkailenpa minäkin =)
  2. E

70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa syntyneet

Bogart Co, Europe, Madonna, Pet shop boys, Jason Donovan, Samantha fox, Sabrina, Kylie Minoque , Dingo, NKOTB
  3. E

Itellasta kysymys

Täällä erään henkilön kanssa tein vaihtareita ja mies eilen paketin kiikutti postiin. Olin itse valmiiksi täyttänyt postin pakettilapun, mutta oli irrallisena. Nyt kun katson itellan sivuilta lähetyskoodilla niin näkyy täkäläisessä postissa vastaanotetun eilen, mutta ei sen jälkeen mitään...
  4. E

Meidän prinsessa sai uuden hoitorepun

Hei mikä se isännän sivusto olikaan mistä näkis tarkemmin niistä kaikista kuvaa? Mähän sillon joskus yhden käsilaukun ostin ja olen kyllä ollut ja edelleen ole tosi tyytyväinen. Ja itse ompelualaa opiskelleena voin sanoa että on tarkkaa työtä mies tehnyt =)
  5. E

Auttakaa tyhmää pyykinpesuasiassa!!!

Mä levitän pyykkitelineelle ulos ottamaan aurinkoa ja hyvin ovat haalistuneet ja häipyneet porkkanatahrat näin. Ainakin ilmainen keino koittaa.
  6. E

Illan paikkakunta otos???

Harjavalta
  7. E

Missä Porissa myydään turvakaukaloita?

Onko euromarketilla vielä se lastentarvikeliike, en muista nimeä mut siellä ollut ainakin. Ja sit muistaakseni prismassa on jotain. Ne ainakin mieleen tuli ekana
  8. E

Paljonko trampoliinit maksaa turvaverkkoineen ja ...

Voisin myydä tuollaisen ylimääräisen jättitrampoliinin turvaverkkoineen.... =)
  9. E

Onko ketään joiden ekan ja tokan muksun ikäerona 1 vuosi?

meillä vajaa vuosi ikäeroo ja pääasiallisesti ollut helppoa. Nyt jo lapset leikkii paljon yhdessä. Alkuun itteä pelotti, mut ei tää niin raskasta oo ollu mitä epäilin aluks.
  10. E

g: Eka synnytys: nopea käynnistetty, miten toka?

Mulla jouduttu molemmat käynnistään. Molemmissa tullu kalvoihin reikä johonkin vähän ylemmäs niin että vedet valuu, muttei muuta oo tapahtunut ja näinollen molemmat tipalla käynnistetty. Molemmat n.5h ja pihalla.
  11. E

lasten ensipyörä/traktori/mopo

Osaatteko sanoo missä niitä traktoreita myydään ja yhtään hintaa?
  12. E

Mistä päin olette?

Pitääpi nostella tää ja laittaa uus kaupunki mukaan eli Harjavalta.
  13. E

Harjavalta

:wave:
  14. E

lähihoitajia eurasta?

pk-seudulla ainakin on korkeammat palkat kun satakunnassa. mutta kunnalla on kvtes:n mukaiset palkat. eli googlaileppa se taulukko, siel näkee mitä milläkin alueella on.
  15. E

lähihoitajia eurasta?

varmaan jossain noin 1700 paikkeilla
  16. E

Facebookista kysymys

Kun katsot ihan sivun alareunaan siellä on vasemmalla sellänen kohta missä lukee suomi ja siitä klikatessa saa vaihdettua kielen. ymmärsiköhän tästä sepustuksesta mitään...
  17. E

Miniläppäri vai tavallinen?

Mineissä tosi pieni se näyttö. Itse juuri samaa mietein ja päädyin kunnolliseen normiläppäriin.
  18. E

Harjavalta

Olisi kiva saada seuraa leikkikentälle/pulkkailemaan/kahville jne. Itse olen 31v. lapset poika 2v. ja tyttö 1v. sinä joka aiemmin kirjoittelit (köyliöstä) niin hukkasin viestit enkä muista nikkiä, laitathan uudelleen viestiä myös.
  19. E

Oletteko vieneet tänään mattoja hankeen raikastumaan?

Juu tuo petivaatejuttu oli mullekin uusi. Talven kovilla pakkasilla kyllä olen ulkoiluttanut petivaatteita, mutta tuo lumi oli uusi juttu. Mites sitten nuo matot, käännättekö niitä sitten välillä?
  20. E

Oletteko vieneet tänään mattoja hankeen raikastumaan?

Pakko kysyy että miten ne siellä pidätte, siis laitatte puhtaaseen lumeen vaan ja annatte olla siellä jonkunaikaa vai? matoista oon kuullut kyllä, mutta tuo peitot/petivaatteet oli mulle uus juttu.

Yhteistyössä