Hakutulokset

1. Björn

En tajua, miten ihmiset kehtaavat vaihtaa tai palauttaa saamiaan lahjoja

No minut on kasvatettu niin, ettei lahjahevosen suuhun katsota. Meillä ei ole minun kotonani palauteltu ikinä lahjoja kauppaan ja vaihdettu rahaksi, emmekä tee oman perheeni keskenkään niin. Samoin on ollut miehelläni. Minun nuoruudessani ei myöskään osteltu kaupasta esim. vaatteita...
  2. Björn

Mikset sano suoraan lahjan antajalle, ettet tarvitse mitään?
  3. Björn

Millaisia lahjoja te oikein ostelette, kun ne niin totaalisen vikaan menee? Ettekö yhtään tunne lahjansaajaa?
  4. Björn

No mikä siinä pyjamassa oli vialla, jos oli kuitenkin oikean kokoinen?
  5. Björn

Ai jos lahjan antaja on ajatellut että ostaa vaikka vanhan litsupeiton tilalle untuvapeiton, kun lahjansaaja on siitä puoli vuotta puhunut, ja lahjan saaja käykin joulun jälkeen vaihtamassa peiton käsilaukkuun, niin eikö se ole törkeää? Minusta on.
  6. Björn

Kyllähän ihmiset käy palauttelemassa ilman kuittia vääriinkin kauppoihin, mutta joillain on kyllä ihan pokkaa kysyä lahjanantajalta kuittia palautusta varten.
  7. Björn

Ainoa, minkä ymmärrän, on että jos on saanut vaikka ihan liian pienen kylpytakin tms. että sen haluaa vaihtaa sopivankokoiseen samanlaiseen, mutta muuten en älyä, että joillain on pokkaa vaihtaa ihan toiseen tuotteeseen tai jopa käydä kokonaan palauttamassa jotta saa lahjakortin tai rahat...
  8. Björn

Palkkasi pankissa? Mikä pankki ja mitä teet?

6500mk. Pankkineiti Meritassa.
  9. Björn

Voi hitto ku mä en saa tota poikaa nielemään kapseleita.

Pakkohan se on, kun vanhemmat ovat saamattomia. Tuskin kaikilla nykyvanhemmilla mitään fyysistäkään estettä on.
  10. Björn

Esimerkiksi jotkut vanhemmat, jotka tuovat lapsiaan korvien puhkaisuun. Sinä vastasit siihen näin: "No siihen nyt vaan kaikki vanhemmat ei pysty. Onneksi et ole hoitoalalla, olisit surkea, tai ainakin surkean empatiakyvytön hoitaja. " Ja minä kysyn, että miksi aikuinen ihminen haluaa...
  11. Björn

Odotan edelleen vastausta kysymykseeni: miksi aikuinen ihminen haluaa mahdollisesti satuttaa lastaan lisää, kun antaa tämän rimpuilla toimenpiteessä?
  12. Björn

Outoa, että ylipäätään ostit kapseleita, kun tiesit jo etukäteen, että niiden ottaminen on täysin mahdotonta.
  13. Björn

Nimenomaan. Lapselle on annettu jokeri-vaihtoehto: ei oteta ollenkaan. Noh, eihän se meidän ongelma toisaalta ole, jos jollain vieraalla ihmisellä jää lääkkeet ottamatta. Jokainen kantaa itse vastuun valinnoistaan.
  14. Björn

Miten hän pystyy juomaan nestettä, jos ei pysty nielemään?
  15. Björn

Kerro, miksi aikuinen ihminen haluaa mahdollisesti satuttaa lastaan lisää, kun antaa tämän rimpuilla toimenpiteessä?
  16. Björn

Ei pysty ei, auktoriteetti näillä ihmisillä ilmeisesti samaa tasoa myös kotosalla.
  17. Björn

Hitto että ihmisillä on ongelmia... Kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, kun ei mammat henno pitää lapsiaan paikallaan toimenpiteissä, esim. korvien puhkaisussa...
  18. Björn

Lyhyet hiukset saavat noin 20-40v naisen näyttämään tätimäiseltä

"Maailmalla" on joo enemmän pitkähiuksisia naisia, koska "maailmalla" naisten hiuslaatu on karkeampi ja paksumpi kuin suomalaisilla, joiden poninhäntä on lasinen, liukas hiirenhäntä. Sitten kun sen hiirenhännän joskus leikkaa, niin se kasvaa hamppuna takaisin, jos kasvaa. Joku polkkatukka nyt...
  19. Björn

Mitä et enää jaksa tehdä pikkuvauvan äiti

Tuo on ennemminkin lista masentuneesta ihmisestä kuin pikkuvauvan äidistä.

Yhteistyössä