Hakutulokset

1. Björn

Onko metro pakko maksaa

Lahti-Helsinki välillä on edullisempaa maksaa junassa tarkastusmaksu kolmen päivän välein kuin ostaa meno-paluulippu. Voitte arvata, ettei tarkastajia näy edes kerran viikkoon.
  2. Björn

Miten mennään Tallinnaan

:laugh: :laugh: :laugh:
  3. Björn

60-65kg painava nainen, paljon syöt päivässä?

Olen 180cm pitkä. Aamiainen: Pari kaura- tai ruisleipää jossa ruohosipulituorejuustoa, salaattia, naudanleikkelettä, kurkkua, tomaattia ja rucolaa. Yosa "jogurttia" ja fiiliksen mukaan joko kuppi teetä tai appelsiini/omenatuoremehua. Joskus saatan tuon yosan tilalle keittää pienen määrän...
  4. Björn

Päiväkodissa kuvaaminen?

Paskat. Tuollaisessa tilaisuudessa kuvaaminen ei ole millään lailla laitonta. Toki voit pyytää, ettei lastasi kuvata, mutta mitään et mahda, vaikka joku ei piittaisi pyynnöstäsi, koska lakia ei rikota. Jos ei halua tulla kuvatuksi, niin tuollaiset tilaisuudet pitää jättää väliin.
  5. Björn

Pitääkö mun ryhtyä ampumaan noita oravia?

:laugh: vitut on.
  6. Björn

Oravista saa ihan hyvän hinnan. Niillä rahoilla majuri voi sitten muuttaa ibizalle ja sinä saat sen kaipaamasi oravanturkispäähineen.
  7. Björn

En käsitä tätä kirkollista ilmiötä. Osaatteko selittää?

48:sta tänä vuonna julkaistun Kirkko ja kaupungin kannessa kahdesta on tummaihoinen henkilö. Toinen niistä on Jani Toivola. Sama koskee vuotta 2013. Toisessa on suomalainen valkoihoinen äiti mulattilastensa kanssa ja toisessa on kuva haitilaisista lapsista, joka liittyy juttuun kouluruoasta St...
  8. Björn

Koska ultraääni ei läpäise seiniä, kattoa tai lattiaa ja toisekseen tuhoeläimillä on ensisijainen vaisto pysyä hengissä melusta huolimatta. Jos ei elukoilla ole muutakaan paikkaa minne muuttaa, niin ne ovat elektronisen karkottimen melusta huolimatta pakotettuja kestämään oloaan, vaikka nyt...
  9. Björn

Voi paska, oli eilen ovis ja vauvaa yritetään niin oltiin tietysti yhdynnässä. Tänään ovis toisella puolella :(

Ihminen, joka päästää suustaan "Mut sulle on varmaan ihan sama vaikka saisit kolmoset, ois varmaan niin ihquu" on kieltämättä aika nuija.
  10. Björn

Jepu jee. Tuohan se tuokin autuuden. Majuri: Oravan metsästysaika on koko maassa 31.1.2015 asti että lataa vaan se ase.
  11. Björn

Kerrostalossa asuvat tyypillisesti pitävät oravia söpöinä eläiminä, kun eivät tajua, mitä tuhoa ne saavat aikaan esimerkiksi omakotitalon rakenteille kun jyrsivät eristeitä tai jopa sähköjohtoja mikä aiheuttaa pahimmillaan tulipalon. Oravat helvettiin. Ja majurille: ammu vaan.
  12. Björn

Voi paska, oli eilen ovis ja vauvaa yritetään niin oltiin tietysti yhdynnässä. Tänään ovis toisella puolella :(

Siis mikä sun ongelmasi on?? Käytä ehkäsyä, jos et halua lapsia.
  13. Björn

Nonni, en sitten tajunnut, että luokan omaan joulujuhlaan pitää pukeutua.

Eihän se tavallaan ole sinun vikasi, etteivät vanhempasi ole sinulle näin yksinkertaista asiaa opettaneet. Tavallaan. Toisaalta aikuinen ihminen voisi ottaa jo päänsä pois sieltä tynnyristä ja ottaa asioista itse selvää.
  14. Björn

Yksityiset päiväkodit ja vanhemmat

Sinä sanot yhtä ja minä toista, voi voi, kumpaakohan tässä nyt sitten pitäisi uskoa?
  15. Björn

Niissä yksityisissä päiväkodeissa joista itselläni on kokemusta 1) On tarpeeksi, sillä alle 3-vuotiaita on suhteellisesti vähemmän kuin vastaavassa kaupungin päiväkodissa 2) Ruoka on terveellistä ja ainakin itselleni maistunut, ehkä sinulla on sitten jotain aistiyliherkkyyttä. 3)...
  16. Björn

Aijjaijjai, taas on joku vetäny pieruverkkarit jalkaan JOULUKIRKKOON! Kraist seik!!!

Tai sitten meillä on Helsingin Tuomiokirkkoseurakunnassa niin hyvätuloisia jäseniä, että kirkolla on ihan oikein varaa lämmittää tilat.
  17. Björn

Voisitko Happygirl antaa ihan konkreettisia esimerkkejä yksityisten päiväkotien huonoudesta? Olet nyt parin sivun verran jaaritellut että huonoja ovat, mutta vähän noille jorinoille kaipaisi argumenttiakin.
  18. Björn

Eli ruotsinkieliset päiväkoditkin ovat Happygirlin mielestä perseestä, koska ovat monissa kunnissa yksityisiä, kaupungin ostopalveluna.
  19. Björn

Aijjaijjai, taas on joku vetäny pieruverkkarit jalkaan JOULUKIRKKOON! Kraist seik!!!

Meinaatko, ettei kirkossa ole lämmitystä?

Yhteistyössä