Hakutulokset

1. J

Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Onnea plussanneille hurjan paljon! :heart: Voi kun jo pääsisi itsekin perässä! Täällä tosiaan menossa kp26/26-28 ja pisimmällä kaavalla mennään ainakin ovisplussan perusteella.. Laskin että kierto saattaa venyä jopa 29 päiväiseksi. Mutta senpä näkee! En nyt kumminkaan odota menkkojen alkavan...
  2. J

Kuulostaa "onneksi" muillakin kuin vain mulla työ haittaavan lisääntymistä ;) :D kellä sitten oma työ ja kellä miehen... Hih, mutta mäpäs SAIN kuin sainkin sen ovisplussan eilen illalla! Ja tietysti peittoja heiluteltiin. Harmi vain että ei voitu taas tämän enenpää panostaa tähän, mies lähti...
  3. J

Daisylle paljon voimia ja jaksamista :hug: Ja Penni mäkin kyllä niin ymmärrän tuon tunteen! Itselläkin tuntuu oikeastaan aina kun menkat alkaa, että eikö ikinä oo mun vuoro raskautua! Listassahan mulla on menossa "vasta" yk6 mutta ilman ehkäisyä on menty on yli 2 vuotta. Heti ehkäisyn...
  4. J

Täällä ovislimat loppui sitte ku seinään, kun eilen näytti että nyt alkaa tapahtua..., eikä edelleenkään mitään viivaa havaittavissa testiin :/ Toki nyt on vasta kp13 ja viime kierrossakin plussa tuli kp15 että vielä ehtii... Mutta jotenkin vaan, kun ei mitään oireita ala olla siihen...
  5. J

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Nenna81 täällä ollaan peukut pystyssä sun puolesta, että raskaana oot :) Mulla tänään päivän mittaan alkanu pikkuhiljaa ovislimoja ilmaantua. Aamulla tein ovistestin kyllä mutta siihen en saanut minkäänlaista viivaa... siis kontrolliviivan rinnalle. Mutta niinpä viimeksikin näytti ensin ettei...
  6. J

Täällähän on uusia paljon, tervetuloa kaikille minunkin puolestani! :wave: Mulla menossa kp11 ja oviksen bongailua suunnittelen pikkuhiljaa alkavaksi... Ohjeet sanoo kyllä että mun pitäis aloittaa testaus kp10, mutta mitä nyt ainakin viime kierrossa tuli huomattua niin plussa tuli pari päivää...
  7. J

Onnea plussanneille ! Sitä vaan itselläkin jotenkin toivo nousee heti kun alkaa tulla enenpi plussia kerralla, että jospa kohta minullekin? Vasta sain kuulla, että rakas ystäväni, joka yrittänyt raskautua jo yli 2v, on nyt vihdoinkin raskaana :heart: Tuli vain sellainen olo, että kyllä se omakin...
  8. J

Tulin heti raportoimaan että täällä alkoi vuoto vähän aikaa sitten! Eli uutta kiertoa vaan käyntiin, huomiselle saa päivittää mulle kp2/26-28, yk6
  9. J

Markke olen pahoillani puolestasi :hug: Matildalle onnittelut plussasta :) Täällä eilen illalla alavatsaa juili tosi omituisesti, niinkuin olis ollut ihan tulessa koko vatsa, kuumotti oudosti... Ja tuota kesti ihan koko illan. Samoten mulla jomottelee oikeaa reittä /jalkaa ihan niinkuin...
  10. J

Tinttu85 tervetuloa minunkin puolestani! Niinhän siinä sitten kävi.. vaikka en ollut vielä päättänytkään testaanko raskautta tänäaamuna vai en, niin enpä sitten tosiaankaan edes muistanut koko testi asiaa enää aamulla. Aamupissat siis meni ohi... Noh, en mä kyllä vain ollenkaan edes usko...

Yhteistyössä