Hakutulokset

1. J

Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Täällä taas nettiyhteys jumittaa ihan urakalla.. Nyt toivottavasti pelaa edes sen aikaa että saan jotain kirjotettua :) Onnea plussanneille :flower: ja pahoittelut kaikille jotka täti yllätti :hug: Mulla menossa tänään kp13 ja vatsan turvotuksista päätellen ovis alkaa olla lähellä. En nyt...
  2. J

täälläkin uusi kierto pyörähti käyntiin, eli huomenna sunnuntaina kp2/26-28 ja yk9
  3. J

Hei taas kaikille ja onnea plussanneille! :) Minä en oo päässyt palstalle viikkoon kun meillä ei oo netti toiminut... Mutta nyt täällä taas! Pikaisesti luin kaikki viestit ja eihän niitä ihan kamalasti tuolla välillä ollut uusia tullutkaan. Minä sain ovistestiin kirkuvan viivan (varmistin...
  4. J

Tinttu85 voi harmin paikka :( Kyllä nyt niin aidosti harmistuin puolestasi! Nyt vain tsemppiä jatkoon ja toivotaan että pian tärppää taas. Mulla on sellainen käsitys, että hyvinkin usein juuri kemiallisen raskauden tai keskenmenon yms. jälkeen nainen raskautuu pian uudestaan? Itsellä ei...
  5. J

Tinttu85 mua ainakin väsytti ihan kamalasti alkuraskaudesta kun esikoista odotin. Olisin voinu nukahtaa ihan millon vaan ja missä vaan! Kaikki hajut mua yökötti kans heti, kahvin tuoksu erityisesti sai voimaan todella pahoin :) Kyllä noi sun oireet hyviltä minusta kuulostaa! Tee tosiaan vielä...
  6. J

Täällä alko vuoto tänään. Eli huomenna, tiistaina kp2/26-28, yk8 Ei mitään suurensuurta pettymystä, kun ei mitenkään raskautunut fiilis ollutkaan :)
  7. J

Täällä ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Ainoastaan nyt pari päivää alavatsassa tuntunut semmoista kuumottavaa jomottelua, mutta mulla on aina ollut ongelmia vatsan toiminnan kanssa... joten näistä vatsaoireista ei oikein koskaan osaa tarkkaan sanoa että johtuuko nyt hormoonijutuista vai...
  8. J

Tinttu85 kyllähän ne simpat saattaa elää useita päiviä joten mahdotonta ei oo että siellä vielä olis kärkyllä sinnikkäimmät! Ja sitäpaitsi, jos eilen illalla oot saanu plussan niin ehdottomasti tänään ne peitot heilumaan, voi olla vaikka otollisimmat ajat!! ;) avantasialle paljon onnea...
  9. J

Juu mäkin oon kuullut, että synntyksen jälkeen monilla oviskivut voimistuneet! Mutta nyt vasta pari kiertoa ollu tämmöstä ja mulla on synnytksestä aikaa 7 vuotta! :D Mietiskelin jo kaiken maailman endometrioosit yms. joka vois aiheuttaa kipuja, mutta lueskelin netistä keskusteluja oviskivuista...
  10. J

Täällä taisi mennä ovisplussa ohi! :O Eli maanantaina (kp13) aamupäivällä sain liuskaan reilusti väriä, mitä en kumminkaan "vielä" tulkinnut plussaksi enkä digilläkään sitten sitä varmistellut.. Mutta tuon jälkeen viiva onkin sitten vain haalistunut. Nyt epäilen että plussa olis varmasti näkynyt...
  11. J

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :) Tinttu85 niinhän meillä tosiaan näkyy menevän kierrot nyt ihan samaa vauhtia ja päästään yhtäaikaa jännäilemään ;) Täällä siis myöskin kp13 menossa. Juuri dippailin ovisliuskaa äsken ja aika vahva viiva sieltä tuli, ei kumminkaan vielä plussa. Ekaa...
  12. J

Huomenta kaikille :) Tinttu85 mulla oli kans tuollaisia omituisia tuntemuksia vaikka kierto vasta alkumetreillä! Eli eilen (kp7/26-28) aamupäivällä tuli semmosta ihan vetistä valkovuotoa, kauppareissulla tuntu kokoajan että olisin pissannu housuun :D ja illemmalla sit nippaili vatsaa ja särki...
  13. J

Ihanaa, plussia taas! :heart: Saspa sun kuvassa ainakin niin selkeesti näkyy väriä viivassa että sinuna uskaltaisin olla jo aika luottavainen! :) Täällä ei mitään raportoitavaa omasta navasta... Kierron alkua mennään ja alkaa vuoto olla loppu joten ehtii vielä vähän harjottelemaan ennen kuin...
  14. J

Taitaa olla erittäin yksilöllistä tuokin nikotiini yms. Silloin kun aloin odottaa esikoistani niin tupakoin ihan kamalan paljon samoin lapseni isä. Siihen aikaan meni alkoholiakin suhteellisen reiluja määriä ja usein (joka myös pitäisi vaikeuttaa raskaaksi tulemista) mutta niinpä vain ei ihanan...
  15. J

Niinhän se sitten teki että yöllä alkoi vuoto! Elikkä mulle saa torstaille päivittää kp2/26-28, yk7 Ei mitään isoja pettymyksiä eikä itku-potku raivareita, onneksi osasin asennoiutua "oikein" :) uutta kiertoa päin vaan ja kohtahan sitä pääsee taas jännäilemään oviksen kanssa (ja että...
  16. J

Täällä ei vuotoa vieläkään.. Mutta omituisesti tänäänkin iltapäivällä polttelevaa jomotusta tuntui alavatsalla. Nyt illalla sitten tuntunu aikalailla keskellä alavatsaa, ehkä aavistuksen vasemmalla puolella semmoista ihmeellistä tykytystä. Alkaa vähän tuntua vatsa turvonneeltakin ainakin...
  17. J

Penni79 kyllä se olisi jo meidänkin aika saada ne plussat! Peukutan sinun puolesta! =) Niinkuin kaikkien muidenkin! Mullakin oli muuten tässä kierrossa joku extra super ovulaatio, en siitä tainnut mainitakaan sillon? Kun siis kp16 illalla sain sen plussan niin kp17 aamupäivällä iski semmoset...
  18. J

Täällä uusi jännä päivä. Menkat ei eilen alkaneet, mikä oli suoranainen ihme! Sillä juuri kun eilen pääsin sanomasta että mulla ei menkat enteile/oireile mitenkään ennenkuin vasta vuodon alkamishetkellä... Siis kipu alkaa AINA vasta sillä samalla siunaamalla ku "hanat aukeaa". niin eilenpä...
  19. J

Toka89 voi kumpa olis ollut sulla enneuni! :D Menkat ei oo alkaneet vielä, mutta ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan joten en osaa sanoa kannattaako tässä nyt odotella mitä... Mullahan ei menkat oireile oikeastaan yhtään mitenkään, usein vaan pamahtaa vatsa ihan sekaisin vähän ennenkuin...
  20. J

Täällä iski tänä iltana semmonen hetkellinen etova "kohtaus" ... rakentelin palapeliä kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä vaan alkoi etoa kamalasti ja oli ihan kokonaisvaltaisesti kurja olo. Tuo meni siinä sitten ohi kyllä iltalenkin ja iltapalan myötä ja nyt taas ihan normaali ja hyvä olo...

Yhteistyössä