Hakutulokset

1. PinkLily

jumalauta ku voi ihmistä kismittää!!

no mun pitäis nyt se kuukausi kärvistellä näitten kanssa ennen ku suunnitellaan lääkärin kanssa jotain uutta.
  2. PinkLily

no ei kai se mikääb onni ole. (vaikka en tiedä oliko tää nyt jotain vittuilua)
  3. PinkLily

Kierukkaa ei vielä viitsis laittaa kun on vielä perheenlisäystä (toivottavasti) vuodessa kahdessa harkinnassa. Kortsulla se homma tuntuu ihan...kumiselta :D ei siinä muita vaihtoehtoja oikeen jää ku selibaatti. :o hitto sentään miten voikaan yks näinkin "yksinkertainen" asia olla niin vaikee...
  4. PinkLily

Alotin joku aika takaperin e-pillerit ja nyt alkaa vaikutus näkymään. Joka ruokailun jälkeen niin ällöttävä olo et yökkäilen iäisyyden. Ei se ruoka oikeen maistukaan miltään. Mä olen hormoonihirviö!! Vi*** ottaa kaikki päähän ja vielä toistaseksi mä olen saanu hillittyä itseni.. Eli en ole...
  5. PinkLily

Listatkaa mulle kotitöitä, jotka teette vuosittain tai puolivuosittain!

Hmm. Kaapit,ainakin noi keittiön kaapit järjestykseen. Vaatekaapin putsaus yms. En mä keksi, teen kaikki muut niin usein :D
  6. PinkLily

Tosi komeat miehet, tässä esimerkki:

No makunsa kullakin.. Musta toi näytti ihan omituiselta koko ukko :D Mut kiva kun tykkäät. vai oliko se toi pituus?
  7. PinkLily

Facebookin angry birds ja kultainen muna :)

Missä muka :ashamed:
  8. PinkLily

TSUNAMI ISKEE THAIMAAN RANNIKOLLE, maanjäristys 8,6 richterin asteikolla (v. 2004 se oli 9,1)

Hälyttävä näky: Merenpinta laski 10 metriä | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi Toivottavasti ei nyt kuitenkaan tulisi mitään suurta vaikka tuohan taitaa olla aika huonomerkki : /
  9. PinkLily

RUOKAHAASTE Vol: 28

Kyllä se nyt vaan on käytävä :D Koitahan parantua. :hug:
  10. PinkLily

RUOKAHAASTE Vol: 28

Mites tota, mä rutisen ja ruikutan tosta äänestysajasta taas. Kun mä sitä tässä kaks kertaa seurailin vähän tarkempaa ja tulin siihen tulokseen, että sen ekan tunnin jälkeen ei enää oikeestaan kukaan sitä ketjua nosta aktiivisesti, eikä myöskään ääniä tule juurikaa sen ekan tunnin jälkeen...
  11. PinkLily

Mitä tänään ruuaksi?

Eilistä paistia ja perunoita.. Kastiketta pitänee tehdä lisää.. :)
  12. PinkLily

Mitäs on tänään touhuttu?

Mulla on punaset. (niin punaset kun vaan kaupasta löytyy :D )
  13. PinkLily

Kiitos. Tällä alalla on ihan kohtuu hyvin töitä tarjolla :) Kyllä sitä sen kannalta mietittiinkin jonkin aikaa ennenko edes haki.. Tosin asia voi olla eri kun mä valmistun mutta tilanne on ollu monta vuotta jo sama.
  14. PinkLily

Mun pitäis mennä parturiin ja laittaa pian taas uus väri, hiukset kasvaa nyt jotain hirvittävää vauhtia!
  15. PinkLily

Voi tosta tulikin mieleen että pitää alkaa valmistautumaan henkisesti infotilaisuuteen josko pääsis aikuiskoulutukseen.. JAIKS! :o Siinä on erikoinen kolmiosainen haku.
  16. PinkLily

Kyllä mar se pian nukahtaa :) Mä oon luopunu koko haaveesta että kumpikaan noista ipanoista nukkuis enää päikkäreitä. Menevät onneksi aikasin illalla nukkumaan jo :)
  17. PinkLily

Mikäs pojalla?
  18. PinkLily

Maistuuko hyvälle :D
  19. PinkLily

Mä aamulla heitin ekan koneen pyykkiä pyörimään, laitoin tiskiä, imuroin, väänsin lapsille aamupuurot, join kahvit, kävin pojan kanssa kaupassa ja lenkillä jäätiin siitä vielä pihahommiin, laiteltiin tiskiä ja pyykkiä, huolsin kissat ja koiran (mielenkiintonen kynsien leikkuu operaatio :D )...

Yhteistyössä