Mitäs on tänään touhuttu?

Mä aamulla heitin ekan koneen pyykkiä pyörimään, laitoin tiskiä, imuroin, väänsin lapsille aamupuurot, join kahvit, kävin pojan kanssa kaupassa ja lenkillä jäätiin siitä vielä pihahommiin, laiteltiin tiskiä ja pyykkiä, huolsin kissat ja koiran (mielenkiintonen kynsien leikkuu operaatio :D ) syötiin, istutettiin kukkia ja mä ompelin yhdet housut kasaan ku ne oli repeilly.

Nyt mä pidän taukoa ja sit menen vielä pyyhkäsemään lattiat ja laitan vikan koneen pyykkiä kuivurista kaappiin..

Mistä tää kaikki energia tulee??? :eek:
Mitäs te ootte hääräilly? :)
 
Vein lapsen päiväkotiin, kävin lenkillä+suihkussa, sit tappelin 2h tulostimen kanssa, kun ei suostunut toimimaan, keitin kahvit, jumituin tänne, opiskeluhommia ois tarkotus vielä ennättää tehdä.
 
Aamusta pirteenä ylös,pesukonepäälle,aamupalat ja eskarilainen eskariin.
Pyykkien ripustusta,tiskien tiskaus ja sitten parin tunnin ulkoilu nuoremman kanssa ja samlla kauppareissu. :)
Kauppareissun jälkeen koitin ruokaa antaa tolle 2 vuotiaalle uhmikselle,mutta hän päätti syömisen sijaan ulvoa ja olla syömättä.
Hetkis itten haettiin eskarista vanhempi tyttö ja juttelin eskarin tädin ja eskarilaisen kanssa puoli tuntia eskarilaisen sepittämistä jutuista.(kyllä oli tyttö nolon näköinen kun valheista jäi kiinni,mutta jospa olisi ottanut opikseen)
Nyt on molemmat tytsyt sängyissä,eskarilainen lukee ja uhmis raivoaa väsyneenä.
Mä istun kahvikuppi kourassa sohvalla ja tunnen huonoa omaatuntoa,kun olen tässä vaikka likka rääkyy,ku viimistä päivää.:ashamed:
Mutta jos mä meen tonne,ei se huuto lopu,ei saa koskea ei saa puhua..Ehkä tuo väsymys vie kohta voiton ja neiti nukahtais pikku tirsoille ja heräis taas omana aurinkoisena itsenään.
Toiveajattelua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26050232:
Aamusta pirteenä ylös,pesukonepäälle,aamupalat ja eskarilainen eskariin.
Pyykkien ripustusta,tiskien tiskaus ja sitten parin tunnin ulkoilu nuoremman kanssa ja samlla kauppareissu. :)
Kauppareissun jälkeen koitin ruokaa antaa tolle 2 vuotiaalle uhmikselle,mutta hän päätti syömisen sijaan ulvoa ja olla syömättä.
Hetkis itten haettiin eskarista vanhempi tyttö ja juttelin eskarin tädin ja eskarilaisen kanssa puoli tuntia eskarilaisen sepittämistä jutuista.(kyllä oli tyttö nolon näköinen kun valheista jäi kiinni,mutta jospa olisi ottanut opikseen)
Nyt on molemmat tytsyt sängyissä,eskarilainen lukee ja uhmis raivoaa väsyneenä.
Mä istun kahvikuppi kourassa sohvalla ja tunnen huonoa omaatuntoa,kun olen tässä vaikka likka rääkyy,ku viimistä päivää.:ashamed:
Mutta jos mä meen tonne,ei se huuto lopu,ei saa koskea ei saa puhua..Ehkä tuo väsymys vie kohta voiton ja neiti nukahtais pikku tirsoille ja heräis taas omana aurinkoisena itsenään.
Toiveajattelua?
Kyllä mar se pian nukahtaa :)
Mä oon luopunu koko haaveesta että kumpikaan noista ipanoista nukkuis enää päikkäreitä. Menevät onneksi aikasin illalla nukkumaan jo :)
 
Vein lapsen päiväkotiin, kävin lenkillä+suihkussa, sit tappelin 2h tulostimen kanssa, kun ei suostunut toimimaan, keitin kahvit, jumituin tänne, opiskeluhommia ois tarkotus vielä ennättää tehdä.
Voi tosta tulikin mieleen että pitää alkaa valmistautumaan henkisesti infotilaisuuteen josko pääsis aikuiskoulutukseen.. JAIKS! :eek: Siinä on erikoinen kolmiosainen haku.
 
Voi tosta tulikin mieleen että pitää alkaa valmistautumaan henkisesti infotilaisuuteen josko pääsis aikuiskoulutukseen.. JAIKS! :eek: Siinä on erikoinen kolmiosainen haku.
Tsemppiä hakuun! Mua välillä korpee tää opiskelu kun tuntuu etten varmaan tule mitään töitä alaltani saamaan. Kiinnostavaa kyllä, mutta... No pian loppuu opintotukikin ja sit jostain hatusta vedettävä jotain duunia. Toista koulutustakin olen miettinyt, mut jos ensin sais tän yhen suoritettua.
 
Tsemppiä hakuun! Mua välillä korpee tää opiskelu kun tuntuu etten varmaan tule mitään töitä alaltani saamaan. Kiinnostavaa kyllä, mutta... No pian loppuu opintotukikin ja sit jostain hatusta vedettävä jotain duunia. Toista koulutustakin olen miettinyt, mut jos ensin sais tän yhen suoritettua.
Kiitos. Tällä alalla on ihan kohtuu hyvin töitä tarjolla :)
Kyllä sitä sen kannalta mietittiinkin jonkin aikaa ennenko edes haki.. Tosin asia voi olla eri kun mä valmistun mutta tilanne on ollu monta vuotta jo sama.
 
"mammma"
Ollu töissä töissä ja sen jälkeen lenkittäny koiraa ja selvittäny tuon lukiolaisen poissaoloilmoituskäytäntöjä. Kohta lähden kauppaan ja otan samalla tytöt kaupungista kyytiin ja sit menen nukkumaan päikkärit. Syökööt perhe tölkkihernaria ja tehkööt pannaria jälkkäriksi.
 
Kyllä mar se pian nukahtaa :)
Mä oon luopunu koko haaveesta että kumpikaan noista ipanoista nukkuis enää päikkäreitä. Menevät onneksi aikasin illalla nukkumaan jo :)
Meillä mennään kanssa jo kasilta nukkumaan illalla. :) ( ja aina tähän sakka ilman kiukkuja,koputtaa puuta)
, mutta nuorimmalla toi ruokailu ja päikkäreille meno on alkanut olla hankalaa.
Jos ei nukahda,sitten ei nukahda,mutta iltaa kohden kiukuttelut vain pahenee. :D
Ei tätä enää voi ottaa kuin huumorilla.
Toivottavasti noi naapuritkin pystyy siihen..:whistle:
 
Aamulla lyhyt lenkki, sämpylöiden teko ja suihkun jälkeen aamupala laumalle.

Sitten kotitöitä aamu; petaukset, imurointi, veskit, järkkäystä yms.

Kasin jälkeen lähtivät teinit koululleen ja vähän ennen ysiä haki taksi eskarilaisen.
Samoihin aikoihin tuli hoitoon lapsenlapsi 2 v.

Pojat 4v ja 5v heitti mies kerhoon 9. 30 ja sen jälkeen olikin aktiivista tylsistelyä ja mahdotonta ei-mitääntekemistä vajaseen kahteentoista.

Sitten kauppa, pojat kerhosta, ruoanlaitto, eskarilaisten paluu ja nyt pupellan pihviä ja pottuja.
Söisin lasten kanssa, mutta tässä ravintelissa on kuulemma tänään erikseen lasten ja aikuisten pöydät.

Ruoan jälkeen jälkien siivous ja pienet lähtevät ulos.
Teinit tuovat iltapäivällä kaakkeja käymään joten niiden tiimoilta mennee aikansa aina siihen asti kunnes lapsenlapset llähtevät kotiin tai karjun lauman välipalalle.

Minä kirjoitan töitä jos viitsin, opiskelen jos huvittaa&hotsittaa tai muuten vain lorvin koneella.

:)
 
Viimeksi muokattu:
"Anne"
Käyty leikkipuistossa, katsastamassa autoa ja ostamassa vaatetta kirppistutulta. Eipä tänään juurikaan muuta. Eilen imuroin ja pesin keittiötä ja vessaa ja pesin 4koneellista pyykkiä ja viikkasin kaappiin ja tein käsityötä ja parit ruuat ja siivosin muutenkin ja kaikkea. Tänään ei siitten paljoa tarvitse.
 
Aamutoimet ja lapsi päiväkotiin. Sitten tulin tänne ja purin pääsiäisen kassit (tultiin myöhään eilen kotiin) ja siitä sitten luontevasti pyykkiä pesemään. Sen jälkeen olen muutamaa työpuhelua ja oman lounaan valmistusta lukuunottamatta vain lorvinut, vaikka opiskella piti :(. Eikä hotsita vieläkään. No huomenna sitten, taidan lähteä hakemaan lapsen kotiin ja uimahalliin.
 

Yhteistyössä