jumalauta ku voi ihmistä kismittää!!

Alotin joku aika takaperin e-pillerit ja nyt alkaa vaikutus näkymään. Joka ruokailun jälkeen niin ällöttävä olo et yökkäilen iäisyyden. Ei se ruoka oikeen maistukaan miltään.
Mä olen hormoonihirviö!! Vi*** ottaa kaikki päähän ja vielä toistaseksi mä olen saanu hillittyä itseni.. Eli en ole märissyt kenellekkään, käyny huutamassa tyynyyn.

Mähän sanoin sille perkeleen lääkärille ettei mulle SOVI e-pillerit mut sieltä tuli vaan höpöhöpö kyl nää sulle sopii.. Siltä vaikuttaa jumalauta. Soitin tänään lääkärille ja sain uuden ajan kuukauden päähän.. Jippii.

Päätäki särkee. Mulle koitettiin aikanaan kaikki hiton pillerit ja kaikissa sama homma. Nää oli jotain uusia ni oli 100% varma et nää mulle sopii. Minipillereistä minipill toimi vaikka kiinka kauan kunnes vuotopäivät tuli viikon tai kahden välein ja kesti viikon..
Mitä hemmettiä mä seuraavaks teen? Pidättäydyn kokonaan vai???

Arrgh kiitos nyt on purettu veetutus...

Kierukka, kortsu, selibaatti :D
Kierukkaa ei vielä viitsis laittaa kun on vielä perheenlisäystä (toivottavasti) vuodessa kahdessa harkinnassa. Kortsulla se homma tuntuu ihan...kumiselta :D ei siinä muita vaihtoehtoja oikeen jää ku selibaatti. :eek:
hitto sentään miten voikaan yks näinkin "yksinkertainen" asia olla niin vaikee. :(
mutta ihan vielä ei aleta vauvaa yrittämään et jotain pitäs keksiä.

Tiedän niin ton tunteen. Minä lopetin pillerit vuosi sitten helmikuussa kun vaan yksinkertaisesti tuli mitta täyteen.
Limakalvot kuin hiekkapaperia, tunteet ihan hyrskyn myrskyn, koko ajan vitutti kuin pientä oravaa, mitään ei jaksa tehdä, hirveitä hormooninäppyjä jatkuvasti.

Nyt mulle tehty Essure, mutta jouduin sitten kuitenkin syömään vielä 3kk niitä pillereitä ja voi kuttu kuinka mua on pänninyt, täällä kämpässä asuu joku jota en tunne ollenkaan.
Onneksi viimeviikolla viimeisen nappulan otin ja elämä paranee taas muutamassa viikossa normaaliksi.

Ja mulle ei mikään muu ehkäisy käy, tai sitten en sitä voinut saada kuin nuo pirun minipillerit.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26066486:
Tiedän niin ton tunteen. Minä lopetin pillerit vuosi sitten helmikuussa kun vaan yksinkertaisesti tuli mitta täyteen.
Limakalvot kuin hiekkapaperia, tunteet ihan hyrskyn myrskyn, koko ajan vitutti kuin pientä oravaa, mitään ei jaksa tehdä, hirveitä hormooninäppyjä jatkuvasti.

Nyt mulle tehty Essure, mutta jouduin sitten kuitenkin syömään vielä 3kk niitä pillereitä ja voi kuttu kuinka mua on pänninyt, täällä kämpässä asuu joku jota en tunne ollenkaan.
Onneksi viimeviikolla viimeisen nappulan otin ja elämä paranee taas muutamassa viikossa normaaliksi.

Ja mulle ei mikään muu ehkäisy käy, tai sitten en sitä voinut saada kuin nuo pirun minipillerit.
no mun pitäis nyt se kuukausi kärvistellä näitten kanssa ennen ku suunnitellaan lääkärin kanssa jotain uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26066531:
No oneksi vain kuukausi, tosin sekin tuntuu pitkältä ajalta.
Mulla se onni, että lapset on nyt tehty ja saatu, joten pääsen näistä ongelmista eroon, onneksi.
toivottavasti perhekin kestää sen kuukauden... :D pitää äkkiä mennä ostamaan joku nyrkkeilysäkki et pääsee päästämään höyryjä pihalle ja vois käydä kuntoilusta.. : /

• Tykkää
Reactions: nöppäri

Yhteistyössä