Hakutulokset

1. kittyb

Lähtölaskenta alkanut.. :( (turhis, omaa eropohdintaa)

En mä ymmärrä tätä palstaa. Ensin hoette, että erotkaa erotkaa erotkaa ja sitten kun mä alan sitä tosissani pohtia, niin heti lytätään ja leimataan materiakeskeiseksi ja "helpon elämän perään haikailijaksi". :'(
  2. kittyb

No mietin, että kirjoitanko "Ero tarkoittaisi (itsestäänselvyyksien lisäksi)" mutta mietin että totta kai ihmiset ymmärtää, miten paljon tuo ihminen mulle merkitsee ihan jo sen perusteella, että olo on hirveä. Mietin käytännön asioita, eivätkö ne ole tärkeitä? Kaduttaa jo nyt että piti...
  3. kittyb

Miehen kanssa juteltu asiat niin, että ellei vuoden loppuun mennessä ala suhde sujua paremmin, niin erotaan. Eropäätös siis tulee olemaan minun. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä, sisällä ammottaa iso aukko. Toisaalta haluan rakentaa mulle ja lapsille OMAN elämän (tää nykyinen mies ei siis ole...
  4. kittyb

eihän pidä paikkaansa tälläinen väite elatustuesta?

Mun mielestä ne on ainoastaan ne elatusvelvollisen tulot, jotka siihen maksun suuruuteen vaikuttavat. Ihan p*skapuhetta exäsi taholta.
  5. kittyb

Puhumattomuus parisuhteessa (käsittelemättömät asiat)

Kiitos, te kaksi :heart:
  6. kittyb

Sanokaa nyt joku jotain lohduttavaa, mä oon ihan sekaisin. Istun vaan ja toljotan eteeni, itkisin mutta ei vaan itku tule.
  7. kittyb

RUOKAHAASTE vol.7

Mikäs tämän ketjun kohtalo nyt on? Vol. 8 oli tuolla jo tuloillaan :o
  8. kittyb

Ketään jolla on vasenkätinen/kätisiä lapsi(a)??

Meillä tyttö alusta lähtien ollut selkeästi vasenkätinen. Kynää käyttelee satunnaisesti myös oikealla, mutta hallitsee syömiset, piirtämiset ym. paljon paremmin vasemmalla, kuin oikealla. En ole puuttunut siihen, kumpaa kättä käyttää :) Kyllä se siitä sitten vakiintuu.
  9. kittyb

Sovittiin, että katsotaan vuoden loppuun tätä touhua. Tai siis minä sovin. Vieläkään ei mitään keskustelua, saati kunnon reaktioita miehen puolelta. Luulen, että ero tulee. Olo hämmentynyt, sekava ja surullinen. Vähän vihainen. Näinkö tämä nyt loppuu. :(
  10. kittyb

Haluan lavuaarin ikkunan eteen!

Minä en nyt ihan ymmärrä. Siis kai se nyt on sama, mihin kohtaan sen altaan laittaa? Vai meinasitko että se ikkuna kuuluis pakettiin :laugh: "Elementeistä" se keittiö minun ymmärtääkseni kasataan, eli valitset haluamasi elementit ja järjestyksen. Tähän asti ainakin aina meillä kasattu...
  11. kittyb

Kiitos vastauksesta! :heart: Voimia sinnekin....
  12. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Yritin poistaa kuvani ketjusta. Sen sijaan onnistuin tekemään uuden postauksen, jossa kuva oli toistamiseen :D Klikkasin ilmeisesti "Lainaa" sen "Muokkaa viestiä"-linkin sijaan.
  13. kittyb

Onko itsetyydytys pettämistä?

Eikö tällä logiikalla kaikki, jotka esimerkiksi ajattelevat tappamista, pitäisi pidättää ja vangita välittömästi murhasta epäiltyinä?
  14. kittyb

Onko itsetyydytys pettämistä?

Toisen ketjun inspiroimana - voiko itsensä kanssa pettää puolisoaan? :whistle:
  15. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

äh, mitä mä nyt sähellän..
  16. kittyb

Se on sit meidän liiton päätös...

Emiliana Torrini - Jungle Drum - YouTube My heart is beating like jungle drum, runkutunku runkkunkun.. Tää asia on nyt mun mielestä ihan hillittömän hassu, anteeksi :stick: Ei se, että eroatte, vaan sen eron syy.
  17. kittyb

Joo, siis tiedän kyllä että näinkin voi olla asiat :D Ehkä muotoilin viestini huonosti. Pointti: 99% miehistä RUNKKAA.
  18. kittyb

Haluaisin kyllä muuten joskus nähdä miehen, joka EI runkkaisi vaimoltaan salassa.
  19. kittyb

Et voi olla tosissasi :laugh:

Yhteistyössä