Hakutulokset

1. kittyb

parantavat eläimet

Anteeksi nyt mutta hieman tyhmää ajatella, että kissat yksinään pystyisivät kenenkään elämänlaatuun vaikuttamaan :D Höpö höpö ja huomenna lissää!
  2. kittyb

Uusperheelliset kuumeilijat

Täällä edelleen menkkoja odotellessa.. Normaalisti kierto 8-28, todella epäsäännöllinen jo vuosia. Koskaan ei kuitenkaan ole näin pitkään itseään odotuttaneet nuo menkanmokomat. Tällä hetkellä kp35, yk1. Tein tänään negatiivisen testin, alan jo pikkuhiljaa valmistautua että heittäsin kirveen...
  3. kittyb

parantavat eläimet

Ihana aloitus! :) Äitini kertoi, että hänen lapsuudessaan heillä oli ollut kissa, joka tuli makaamaan kurkkukipuisen rintakehälle/kaulalle ja helpotti kipua. Itse olen kokenut eläimillä olevan positiivisia psyykkisia vaikutuksia ja tätä kautta lemmikit vaikuttavat myönteisesti toki myös...
  4. kittyb

Voi sentään, miten jännää!

Hellun martta: Mullakin alkaa nyt toivo hiipua :/ Better luck next time, kunhan kroppani sille kierrolle nyt tajuaisi siirtyä. Tsemppiä jännäykseen, toivotaan että tärppää!
  5. kittyb

Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Ja joo, siis en malttanut odottaa sinne tiistaihin-keskiviikkoon niinku vielä eilen uhosin :ashamed: :D
  6. kittyb

Kp35/epäsäännöllinen kierto (8-28vrk viimeiset 3v), yk1, testasin negan tänään.. aaargh.. menkkamaiset olot alavatsalla, siispä luulen että toivo on tämän kierron osalta mennyttä. Ajattelin tilata ovistestejä seuraavaa kiertoa varten, kunhan menkat nyt vaan alkaisivat. Toivottavasti pian, niin...
  7. kittyb

Olla vai ei!

piuu: Kaikkea hyvää kirjoituksiasi seurailleena toivottelen :heart: Onnea! Täällä kp 35, negaa testailen. Ärsyttää, ahdistaa. Epätietoisuus. :/
  8. kittyb

Kp 35. Tein Apteekin oman raskaustestin. Negaa näytti. Tuskin tässä raskaana ollaan, nyt on joku muu vialla :( Taas olin niin varma asiastani, kun vessaan menin testiä tekemään. Eilen illalla olin satavarma, että olen raskaana. Nyt tunnen itseni ihan hölmöksi.
  9. kittyb

Tulen mukaan! Jos mahtuu :) Lapset -05 ja -07, kolmatta alettu nyt helmikuussa yritellä. Kierto yleensä max. 28 päivää, koskaan ei ole sen yli mennyt. Nyt kp34, pissatesti labrassa näytti negaa vielä torstaina. Testailen uudestaan ti-ke ja loppuviikosta.
  10. kittyb

Huii, täällä menossa kp34 eikä vieläkään menkkoja.. koskaan ei ole kierto ollut näin pitkä. Kävin torstaina labrassa, pissatesti näytti negaa. Ensi viikolla sit uudet kujeet, jos ei vieläkään menkkoja. Apuaaa.. :heart:
  11. kittyb

Kiitos kaikille vastauksista :hug: Mulla ei ole vieläkään menkkoja. Kiertopäivä 34. Kävin torstaina labrassa muista syistä, otettiin samalla sitten myös raskaustesti pissasta. Negaa näytti. En tiedä, mitä pitäis ajatella. Jännittää... voikohan tässä nyt KUITENKIN olla kyse raskaudesta? Voihan...
  12. kittyb

Pink* : Kiitos tsemppauksesta :) On tosiaan jo melko heikkopäinen olo, oon tehnyt neljä liuskatestiä ja ei ees hailakkaa plussaa. Oloja on, on... Miehellä ei ole lapsia, vähän jännityksellä ja kauhunsekaisin tuntein suhtautuu tähän asiaan, mutta alkoi nyt kuitenkin yrittämään :D Hyvin tulee...
  13. kittyb

Täällä kaks lasta, -05 ja -07 edellisestä liitosta ja nyt uuden miehen kanssa yhteistä taivalta 4v takana ja kuumeilu kova.. aloitinkin tuonne jo uuden ketjun, kun en meinaa pysyä järjissäni enää tän kuumeilun kanssa :laugh...
  14. kittyb

Tulin takaisin muutaman kuukauden tauon jälkeen, hei vaan :) Nyt on vaan PAKKO avautua tästä jonnekin!!! :D Tänään menossa kp30 (normaalisti "kiertoni" todella lyhyt ja epäsäännöllinen, vaihtelee 8-20 päivän välillä). Käytin e-pillereitä pari kuukautta kierron tasaamiseksi, mutta lopetin...
  15. kittyb

onko miehenne jo kysellyt mitä toivoisit joululahjaksi ja

En mä mitään toivo, eikä kysele. Ostaa jotain jos ostaa. Enpä saa synttärilahjojakaan.
  16. kittyb

Lähtölaskenta alkanut.. :( (turhis, omaa eropohdintaa)

Olen alle 30. Ikäkriisiä olen itekin miettinyt, että josko tässä olisi kyse kolmenkympin kriisistä. Tuntuu, että tarvitsisin omaa tilaa ajatusteni selvittelyyn. Kiitos, tuokin on kyllä vaihtoehto että otettaisiin vielä pidempi "harkinta-aika". Miksipäs tietty ei.
  17. kittyb

No tämäpä juuri. Mä luulin vuosia, että tämä mies olisi se kenen kanssa mä haluan oikeasti olla ja olin asennoitunut siihen, että nyt täällä talossamme vanhetaan. Ei vaan enää tunnu siltä, syitä on monia.
  18. kittyb

Ihan oikeastiko kuvittelet, etten ole mitään missään vaiheessa tätä ennen miettinyt? Käytäntö pelaa meillä oikein hyvin, tunnepuoli vaan ei vaikka rakkautta löytyykin.
  19. kittyb

Kiitos sinulle, näin minäkin ajattelen. Tuo autoasia on siksi muuten tärkeä, että meidän paikkakunnalla ei ole toimivaa julkista liikennettä ja bussilla kulkeminen tulee yhtä kalliiksi kuin oma auto. Etäisyydet voi olla suuriakin ja päivähoitopaikkaa ei läheltä usein saa.

Yhteistyössä