Hakutulokset

1. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei mäkin ostin sitä mutta se on niin kauheaa että miten sitä muka voi syödä?? Se kummallinen multainen maku ja suutuntuma meinaa pistää yökkäyttään. :sick: Virtaa se kyllä antoi kun vähän sitä smoothien seassa sain nieltyä.
  2. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Koska uutta testiä saadaan jännittää?
  3. O

Toiveena vauva 2017-2018

oijoi toivottavasti käy hyvin! Et uutta testiä ajatellut tehdä aamulla?
  4. O

Mun mielestä nuo ovistestit on NIIN turhauttavia! Esikkoa yrittäessä niitä koitin mutta ne anto kirkuvan punasta viivaa läpi kierron kun oli pco. Nyt viime kierrossa oviksen aikoihin näytti EHKÄ jotain positiiviseksi tulkittavaa mutta sen verran epämääräisiä viivoja niihin ilmestyi että...
  5. O

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Lilaviolet! Kaikki varpaat ja peukut pystyssä että jaksaa pieni pysyä mukana <3 Mua alkoi kovasti kiinnostamaan tuo maca kun Nonsk sanoi että vois vähentää stressiä. Viikon päästä loppuu loma ja töihin paluu stressaa jo valmiiksi. Täällä kp 2/30 ja yk 3 pyörähtää sittenkin käyntiin...
  6. O

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä lueskelemassa muiden kuulumisia. Dpo 17 kp 30/30 ja lämmöt niin alhaalla että uusi kierto alkaa tänään. Laskuri sanoo että jos ensi kierrosta raskautuisi niin lapsi syntyisi pari viikkoa ennen häitä, harrastan siittiöväistelyä siis ainakin yhden kierron tässä välissä ja koitan samalla...
  7. O

Toiveena vauva 2017-2018

Tuo on kyllä jännän kuuloinen järjestely, mietein tätä jo sillon alussa kun kerroit. Uteliaana ihmisenä mun täytyy kysyä että miten tuo voi toimia? Siis ajattelisin että tekis pahaa kaverisuhteelle tai seksi ei toimis kun on kavereita vain? Sen verran erikoinen tuo teidän tapaus että mun...
  8. O

Huokaus sentään. Aamulla oli lämmöt pompannut takaisin ylös ja tein tästä inspiroituneena miehen eilen hakeman PC:n testin. Ja ihan puhdas nega. dpo 15 ja kp28/30. Oviksesta on jo niin kauan että kai se täti pitäs ihan parin päivän sisään sitten tulla.
  9. O

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kans yksi oireeton, ei edes turvota. Hassua sinällään kun yleensä niitä oireita saa edes kuviteltua mutta nyt ei edes niitä mielikuvitusoireita. :giggle: Aamulla kun katselin lämpökäyrää niin se viittaa kyllä siihen että menkat alkaa ihan justiinsa. Ei siis vauvaa meille ennen keväthäitä. :(
  10. O

Kovasti onnea Veeruli87! <3 Miten sä papurinsessa pystyt odottaa noin pitkään?? :D Mä käytin vikan höpöhöpötestin. Jotain mä siinä näin mutta mulla nyt on jo silmissäkin viivoja ristiin rastiin. Ei se viivanpaikka mun mielestä väriä ole saanut mutta tuli kyllä näkyviin aiemmin ja on mun...

Yhteistyössä