Hakutulokset

1. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei nyt mun ovistestiin tuli ihan selkeä ja selvä plussa!! Onko mulla siis nyt dpo -1? Jokatapauksessa nyt on sitten kp 14/30 ja se on muuten niin että alkavien lomautusten kunniaksi teen parin viikon päästä positiivisen raskaustestin. Mulla on hyvin vahvasti sellanen olo että nyt se sitten...
  2. O

Toiveena vauva 2017-2018

Ah.. kiva lukee että muillakin menee tikkujen kanssa hermot. Itse just hermoilin kun eilen oli melkeen tasavahvat viivat ja tänään kun jännityksellä tein niin ihan kuin olis vaan haalistunut. Olin jotenkin käsittänyt että niiden kuuluis vahvistuu! Tuli vielä joku flunssa tähän niin ei voi...
  3. O

Toiveena vauva 2017-2018

Ota luomuviini, niissä on monesti pehmeämpi maku ja pää ei satu niin helposti. Mä en itse juo juuri mitään muuta kuin luomupunkkua nykyään. Tai napue giniä jos sattuu olemaan kaapissa, Hei ovistestin viiva lähenteli kontrolliviivan tummuusastetta tänään. Limatkin oli melkeen mutta ei vielä...
  4. O

Toiveena vauva 2017-2018

Ai lupailee vai?? Mäkin oon kauris! En tarvii uutta kotia kun just vasta tämä nykyinen ostettiin mutta perheenjäsen vois ilmoitella tulostaan. Tai no mun pikkusisko ilmoitti kyllä olevansa tulossa meille tänään mutta en mä ihan sitä ajatellut....
  5. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tilasin ovistestiti nyt ajoissa ja sain testattua mitä näyttää näin kp 6/~30 ja ihan haaleen vaaleeta viivaa vaan! Esikkoa tehdessä viivat kirku punasena läpi kierron joten päättelen tästä että ei mun kroppa ainakaan niin pahasti ole sekaisin sittenkään kuin silloin oli.. Nyt vaan odotellaan...
  6. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei tättärää, tilasin ovistestit nyt kerranki ajoissa niin menin nyt ihan testin vuoksi pissii siihen tikkuun. Ja se näyttää... :ninja:TADAAAAA ihan himmeetä viivalaista vaan nyt kp 6/~30 niinku kuuluukin! Eli mun kroppa ei ole ainakaan niin sekasin kuin se oli esikkoa yrittäessä jollon kaikki...
  7. O

No ei mulla noista kahdesta edellisestä raskaudesta kyllä testit näyttänyt mitenkään kovin tummaa viivaa vielä dpo 14 vaan haaleaa mutta selvää viivaa. En jaksa uskoa että noin paljon väriä voi antaa ilman syytä. Eri asia tietysti onko kiinnittyminen kunnolla onnistunut yms. mutta pidän kyllä...
  8. O

Toiveena vauva 2017-2018

Juu ihan normimittari ja kainalosta mäkin mittaan. Enkä todellakaan samaan aikaan viikonloppusin kuin työaamuina. Se alkukierron ja loppukierron ero on sen verran selkä että siitä kyllä näkee. Me harrastellaan seksiä muutenkin (yleensä) niin ettei montaa päivää olla ilman niin en oikeestaan...
  9. O

Toiveena vauva 2017-2018

Mä päättelen sen lämpökäyrästä. Merkkaan Fertylity Friendiin aamulämmöt. Alukierron ne on siellä 36.6 alapuolella reilustikin ja oviksen jälkeisenä aamuna ne ampasee lähemmäs 37. Tosin oon nyt kuullut että se ei kyllä ihan pommin varma metodi ole mutta toisaalta mun mielestä helpommin...
  10. O

Toiveena vauva 2017-2018

Voi ei Haaveilija ja Iltatähti, mä olin teidän kohdalla kyllä jo ihan varma että nyt tärppäs. :( Voiko olla että kohdun limakalvo on sen verran ohut ettei se jaksa pysyä siinä kiinni? Ehkä siihen löytyy jotain apuja jos näin on. Yllättävän tarkkaan ne välillä paikallistaa noita ongelmia ja...
  11. O

Toiveena vauva 2017-2018

Eikä kun haamulainenhan se sieltä kurkkii! Pieni hän vielä on mutta jospa kasvaa oikein viivaksi. <3
  12. O

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 1 vihdoin ja viimein. Ei se nyt venynyt kuin 4 päivää mutta kylläpä oli pitkät 4 päivää! :D
  13. O

Toiveena vauva 2017-2018

Jos digi ei vaan vielä reagoi? Täällä kp 34 ja muka dpo 19! Ei varmana ole, joko olen sössinyt lämpöjen mittauksessa niin että olen saanut FF:n päättelemään oviksen väärin tai sitten koko ovista ei ollut vaikka lämmöt nousikin normaalisti. Enivei kierto on kyllä pitkä nyt. Kävin kyllä jo...
  14. O

Toiveena vauva 2017-2018

Onhan tuossa vähän väriä. Onneksi olkoon! :) Meijän naapurissa on yksi pyöristyvä pallovatsa ja kolme tuli vastaan kauppareissulla ja lukematon määrä vaunuja ja jopa jääkiekkokatsomossa joku isä kulki sellasen kesäkurpitsan kokoisen kääryleen kanssa. Onkohan nyt joku lisääntymisaika menossa...
  15. O

Toiveena vauva 2017-2018

hihi kiitos tsempistä mutta tuolloin ne jäi pois pco:n takia. Niitä käynnistettiin ensin teroluteilla ja sitten clomeilla tuplamäärällä kypsyteltiin kolmisen kuukautta munasolua ja sitten tuli se PIM, olet raskaana! :D Parisen vuotta siihen meni kaikkinensa mutta sillai helppoa että lapsi...
  16. O

Toiveena vauva 2017-2018

Mun testit on ainakin ihan valkosia vaan, hippasen tylsä niitä on tiirailla vaikka pitkin päivää niitä tuleekin kurkittua. :ninja: kp 33 ja dpo 18 täällä menossa. Oli pakko olla ovuloimaton kierto kun näin venyy. Kunhan kauan tässä tarvii vielä odotella... Hyvin palautuu kyllä esikon ajat...
  17. O

Onnea papuprinsessa!:love::love:
  18. O

Toiveena vauva 2017-2018

Et sä mitään ole pilannut. Se solurykelmä on ollut mahdollisesti muutaman hassun päivän edes kiinni kohdun limakalvoilla ja kaivautuu vasta asemiinsa. Seuraavaksi alkaa vasta kehittyä se istukka jonka kautta ravinteet ja myrkyt pääsee äidin verenkierrosta sikiöön. Tai jokseenkin näin, jos meni...
  19. O

Toiveena vauva 2017-2018

Heh, mulle tulee kans ittelle aina parempi mieli kun joku onnellisena täällä kertoo plussasta. :) Täällä oli pari koeajalla olevaa, oon tässä miettinyt kun tekis mieli vaihtaa työpaikkaa että irtisanookohan ne koeajan puitteissa jos tuleekin raskaaksi. Raskaus ei saa olla syynä mutta ne voi...
  20. O

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 27/30 Dpo 12 ja aamulla testattu puhdas nega First responsella. Viikonloppuna starttaa sitten yk 4 ja mä olen ihan kypsä tähän vauvaprojektiin kun päässä ei pyöri mikään muu kuin se ja työpaikan sekava/pitkittynyt tilanne ja musta ilmapiiri. Oikeesti ei neljä kiertoa ole paljon mitään mutta...

Yhteistyössä