Hakutulokset

1. HyacinthBucket

voiko rumempaa pukua olla

Varjele, onko tollaset värit taas käytössä, toivottavasti tää väritrendi menee ohi tosi nopeesti.
  2. HyacinthBucket

Ihminen on älykkäimmillään 22vuotiaana.

:D Meillä lapset tottelee mua, koska mä olen raju jätkä, näin kerto meidän tokaluokkalainen:laugh::laugh:
  3. HyacinthBucket

tapahtuukohan loka-marraskuussa jotain.. maapallolla

Onko sulla aikaisemmin ollut vastaavia tuntemuksia ennen ku on jotain tapahtunut? Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta :cool:
  4. HyacinthBucket

Sain neuvon pankissa

Ok. Hyvä, että jotkut pankit tekee tonkin homman hieman helpommaksi.
  5. HyacinthBucket

:attn:Ei siin tutkimukses mainittu koska kaikki toivo on menetetty?:saint:
  6. HyacinthBucket

Sain neuvon pankissa

Sullahan onkin hyvin asiat ton puolesta, saanko kysyä mikä pankki?
  7. HyacinthBucket

Kyllä me vanhat mammatki ollaan oltu joskus tämän mukaan "älymme huipussa", ehkä pitäis suojautua ennen noilta tota nuoremmilta, koska ne ei ole viel tarpeeks älykkäitä ;)
  8. HyacinthBucket

Mä olin kyllä kaikkea muuta kuin älykäs 22 vuotiaana, tai ainakaan se ei ilmennyt kovinkaan hyvin sitten... en muista, että olisin oikein mitään järkevää tehnyt. Tai sain esikoisen, odotus sumensi aivoja 10%, että jos se meni siinä sitten ;)
  9. HyacinthBucket

Sain neuvon pankissa

En ollut tietoinen, että vuoden vaihteessa tilinumeroita aletaan käyttää IBAN muotoisena. Ymmärsin, että nuo vanhat tilinumerot ei sitten edes enää toimi. Pankkineiti neuvoi alkaa vaihtaa nyt jo pikkuhiljalleen tilinumeroita uuteen muotoon, kun meilläkin tallennettuna nuo maksunsaajatiedot...

Yhteistyössä