Hakutulokset

1. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Ok, kiitos tiedosta :) Millaiset veren sokeriarvot on rajana raskausdiabetekselle? Mulla oli vikassa raskaudessa verensokeri koko ajan hieman koholla ja ihan pullukka vauva syntyikin, mutta ei ollut mitään syömiskieltoa joten ajattelin että normaalin puitteissa siis mentiin. Pian se helpottaa...
  2. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Tiesittekö muuten että pulla on romaniaksi miehen vehje?:p
  3. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Minä olen vähän hölmö, mutta mikä on RAD ja miksi raskausaikana et saisi joskus ottaa kahvin kanssa jotain hyvää?:ashamed:
  4. Cherry Maua

"Hänen kuninkaallinen kuumuutensa" Pippa Middleton

Hmh, joo olen huomannut. No ei se mitään, pääasia että tuote myy jos malli osaa sitä myydä. Siihenhän siinä kai tähdätään.
  5. Cherry Maua

Ei, en tietenkään tunne. Mutta siis hänhän on joutunut osittain väkisin julkisuuteen sisarensa "kustannuksella" kun sisko nai prinssin. Ja sitten jotkut kuvaajat huomasivat hänen treenatun vartalonsa ja alkoivat tekemään juttuja hottis-sisaresta. Jos on tavallinen tallaaja, luulisi olevan...
  6. Cherry Maua

Mutta sehän on vain hyvä sulle!:p Sitten on niitäkin kaunottaria, jotka eivä edes julkisuuteen halua. Pippalla nyt ei ollut oikein vaihtoehtoa. Ei ainakaan ole ylpistynyt osastaan, voi tuntea huomion jopa kiusallisena?
  7. Cherry Maua

Jaa, en tiedä. Mutta paremalta tuo Pippa näyttää kuin moni suomen Huippumalli haussa ohjelmaan osaliistujista. Edellisessä jaksossa oli ihan hyvännäköinen finaalikaksikko, mitä nyt tuli seurattua ohimennen:)
  8. Cherry Maua

Olen 179cm ja paino 120kg haluatko kysyä jotakin?

Milloin ko. ketju on kirjoitettu? Haluisin löytää sen. Olen nimittäin itse 160 cm ja mielenkiinnosta lukisin mitä ketjussa puhutaan :p
  9. Cherry Maua

Olen 179cm ja paino 120kg haluatko kysyä jotakin?

Paljonko olet painanut hoikimmillasi? Missä vaiheessa painoa alkoi kertyä? Mikä siihen vaikutti/vaikuttaa? Kyselen sillä, että itselläni paino vain nousee ja nousee...:ashamed:
  10. Cherry Maua

kuva julkistettu prinsessasta!

Minullekin tuli heti mieleen, että valmiin näköinen kuninkaallisen perheen jäseneksi :) Kauniit piirteet.
  11. Cherry Maua

Mistä johtuu ettei kaikki naiset saa orgasmia yhdynnässä?

Huh huh. Mutta mieshän puhui asiaa niin että meikäläistä alkoi ihan heikottaa ja hävettää yhtä aikaa. :D P.s. Melkoisen kuvainnollista tekstiä meinaan...
  12. Cherry Maua

Musiikkikappale/biisi, joka koskettaa sinua?

Ok, hyvä pointti.
  13. Cherry Maua

Miksi ei ole uskallusta? Tämäkin on mieletön ja kuului mun nuoruuteen....http://www.youtube.com/watch?v=6KBhW00yx58
  14. Cherry Maua

Hyvin laulaa. En ole kuullut hänestä ennen. Kuulostaa kuin laulaisi englantia ja saksaa sekaisin...:O
  15. Cherry Maua

Jep. Erityisesti tämä biisi kosketti mua kun jouduin huijatuksi rakkaudessa...Ja selvisin siitä voittajana <3
  16. Cherry Maua

Säälittää yksi perhe tässä naapurustossa..

Aivan kuin tämä ketju olisi vanhan toistoa vai onko tästä vedetty välistä?:O
  17. Cherry Maua

Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

No mutta sinä oletkin kaunis joten kyseenalainen matsku ei haittaa. Voin hetkeksi laittaa avattareen mun kuvan, (jos haluut/te nähdä) mutta tänne en laita oon sen verta vanha jo.
  18. Cherry Maua

No mutta! Ymmärrän täysin. Tässä onkin tarkoitus etsiä juuri niitä jokaiselle itselleen koskettavia ja merkityksellisiä biisejä, ei mitenkään "yleismaailmallisesti" koskettavia :)
  19. Cherry Maua

Fortunate: tää koskettaa mua vielä enemmän kuin alkuperäinen:'(http://www.youtube.com/watch?v=oB520BHXkhA Tuolla nuorella naisella on fobia, joka estää häntä poistumasta kotoaan. Ja mikä mieletön lahjakkuus! Häneltä myös muita uskomattoman kauniita biisejä joita laulaa....

Yhteistyössä