Hakutulokset

1. Cherry Maua

Kyllä olen hullu nainen:D

Sellaista se elämä on.:|
  2. Cherry Maua

Satuhäät alkoi!

Minni harmaana? Onko sulla vakionikki harmaana, sekä mustana?
  3. Cherry Maua

Onko teillä läheistä ystävää, jota ette ole nähneet pitkään aikaan?

Ne on niitä "salaliittoteoria"- opiskelijoita:D
  4. Cherry Maua

Ei oo reilu peli. Hitto soikoon!:(
  5. Cherry Maua

Pentti Arajärvi ja manipuloitu tuijotusvideo

Säälin enemänkin toimittajia, joiden oli tehtävä ilkeämielisyydessään moinen temppu.
  6. Cherry Maua

Tuo EI ole hyvä syy olla ottamatta yhteyttä. Et sinä voi tietää, mitä loppujen lopuksi merkitsit ystävällesi nuorena. Yhteydenotto voisi saada teidät jakamaan yhteisiä muistoja ja kertomaan toisillenne, mitä sen jälkeen on tapahtunut kun tienne erkanivat. Itsekin muistelen aina lämmöllä...
  7. Cherry Maua

Noh. Mun ystävät jäi aikanaan sinne kotipaikkakunnalle, tai sen liepeille. Kun muutin kauas pois. Sen jälkeen olen aika yksinäni saanut seilata. Aikuisiällä lasten jälkeen olen tutustunut hyvin tasan kahteen naiseen. Joista tuli ystäviä. Mutta meillä on niin erilaiset elämät että ei sitä...
  8. Cherry Maua

Miten te uskovaiset koette, että saatana yrittää houkutella tai vaikuttaa elämäntapaanne?

:D Itseasiassa en kulje minkäänlaisissa "porukoissa" - enää.
  9. Cherry Maua

Miten te uskovaiset koette, että saatana yrittää houkutella tai vaikuttaa elämäntapaanne?

Sä olet itse omista teoistasi vastuussa, eikä mitään saatana. Tosin helppoahan sun on vierittää syy jollekin ulkopuoliselle:laugh:
  10. Cherry Maua

"Hänen kuninkaallinen kuumuutensa" Pippa Middleton

Auts. Näyttää 50-vuotiaalta. Huono kuvakulma tai tuulenvire:|
  11. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

TÄH?
  12. Cherry Maua

Outo kysymys. Itse en koe asiaa tuolla tavoin. Mutta en olekaan "oikea", tietynlaiseen kategoriaan kuuluva uskova.
  13. Cherry Maua

Sain juuri tietää tyttäreni tehneen abortin :(

Jooh, onhan näitä. Mun lapsuusajan kaveri seurusteli 15-vuotiaana 25-vuotiaan miehen kanssa ja sanoi, että he eivät voi mennä kihloihin koska hän ei ole vielä 16-vuotta täyttänyt! Mahtoikohan tyttö tietää, että myös seksi ei ollut hänen iässään hyvä asia ko. miehen kanssa. Ei siitä ole kuin 20...
  14. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Mikäs sinnuu tänään väsyttää? Siksi kahvi tekeekin terää!:D
  15. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Ok :( Mun yhdellä tuttavalla sama juttu raskauksien aikana. Hänellä kyllä sitten puhkesikin aikuisiän diabetes. Se oli hänelle raskas asia. Mutta onneksi siihen on hoitokeinot olemassa. Kaikkea hyvää sun loppuraskauteen, tulevaan synnytykseen ja omiin raskauden jälkeisiin herkutteluhetkiin...
  16. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Ok...mulla vaihteli verensokeri ennen ruokaa 5,4 -5,6 mutta ruuan jälkeen nousi vain 6,8-7,00 Noh, nykyäänkin mulla paastoverensokeri korkeahko, mutta ei tässä selvää diabetesta. Osittain selittynee varmaan sillä että syön jatkuvasti purukumia, siis ihan taukoamatta oikeesti:ashamed: Joskus...
  17. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Kaukaa haettua tähän asiayhteyteen
  18. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Joo, puhekielessä, vetämiseen liittyvä kuvaus ko. vehkeestä. Vähän sama siis kuin suomessa vehje, molo tai kalu...
  19. Cherry Maua

Juodaanko keffeet?

Jep! Mulla tuttavia, joiden kanssa pitää varoa kysymästä, saisko olla kahvia ja pullaa....aluksi repeilivät nauruun, nyt tää on jo meidän oma sisäpiirin vitsi jota heitellään:D Mutta totta, pulla on penis romaniaksi, siis ainakin puhekielessä.

Yhteistyössä