Ei, mutta sämpylää olis.Onks pullaa kanssa?
Onko tuoreita?Ei, mutta sämpylää olis.
On.Onko tuoreita?
No sitten. Kaada kupillinen. Maitoa liraus!
Minä olen vähän hölmö, mutta mikä on RAD ja miksi raskausaikana et saisi joskus ottaa kahvin kanssa jotain hyvää?:ashamed:Voi kun sais kahvin kanssa syödä pullaa... tai keksiä tai mitä vaan.
No, kunhan vauva syntyy ja RAD ohi, niin se on niin varma että mä ostan domino-
keksipaketin ja keitän kahvit ja NAUTIN.
Penis? Vai mikä? En tienny.Tiesittekö muuten että pulla on romaniaksi miehen vehje?
Ok, kiitos tiedosta Millaiset veren sokeriarvot on rajana raskausdiabetekselle? Mulla oli vikassa raskaudessa verensokeri koko ajan hieman koholla ja ihan pullukka vauva syntyikin, mutta ei ollut mitään syömiskieltoa joten ajattelin että normaalin puitteissa siis mentiin.Cherry Maua, RAD = raskausdiabetes.
Mulla reilu viikko LA:han ja ainut keino välttää insuliinit on TOSI tiukka dieetti
mutta vain näiden vikojen parin viikon ajan. Kokonaan kiellossa valkoinen jauho,
sokerit, maitotuotteet, tuoreet leivät, puurot, hedelmät
No, onneksi ei ole pitkä aika enää, toivon tosiaan että vauva tulisi ajallaan.
Jep! Mulla tuttavia, joiden kanssa pitää varoa kysymästä, saisko olla kahvia ja pullaa....aluksi repeilivät nauruun, nyt tää on jo meidän oma sisäpiirin vitsi jota heitellään Mutta totta, pulla on penis romaniaksi, siis ainakin puhekielessä.Penis? Vai mikä? En tienny.
Penis? Vai mikä? En tienny.
Joo, puhekielessä, vetämiseen liittyvä kuvaus ko. vehkeestä. Vähän sama siis kuin suomessa vehje, molo tai kalu...Nyt vasta käsitin, siis romaniaksi pulla on penis. Oon vähän väsynyt.
Kaukaa haettua tähän asiayhteyteenOli demari se Victorian ja Danielin vauvaa loiseksi nimittänyt poliitikko. Jäi puoluetausta vaan jostain syystä uutisoimatta.