Hakutulokset

1. Morrigan

Pitkasta aikaa taalla...

Olen kylla. Jonsered eri muodoissaan.
  2. Morrigan

Pitkasta aikaa taalla...

Ei ole selvinnyt tahan paivaan mennessa sitten niin yhtaan mitaan. Pakko myontaa, etta hieman pelottaa joka kerta, kun lapsilla tai itsella on vastaavia oireita. Tyttaret ovat aneemisia ja kuumeilevat ja pyortyilevat ja aivosumu vaivaa. Pojalla ei ihan niin huonosti ole asiat, mutta hankin on...
  3. Morrigan

G: palstalaisten horoskooppimerkit?

Satiainen
  4. Morrigan

Pitkasta aikaa taalla...

Kiinnostaahan tuo, kovastikin. Mutta ei ammatiksi. Mika minusta sitten tulee... aika nayttaa. Tassa vaiheessa olen ihan tyytyvainen kuvataiteilijan statukseeni, tosin ei silla juurikaan juhlita rahallisesti.
  5. Morrigan

Pitkasta aikaa taalla...

Olen yleensa kookosmaidon kanssa sita ottanut. Siis keittanyt ensin paksun tahnan kurkumasta ja vedesta ja lisannyt sita kuumaan kookosmaitoon, joskus vahan hunajaa joukkoon. Kiitos vinkista! Saattaa olla, etta mies onkin siita maininnut, vaan en ainakaan muistanut.
  6. Morrigan

Pitkasta aikaa taalla...

Kurkumaa olen kayttanyt fibromyalgiasarkyjen pitamiseen kurissa. En tieda, toimiiko, mutta en enaa ota riskia ja jata sita pois. :D
  7. Morrigan

Onko tämä rakkautta vai ei?

Rakkautta on monenlaista. Mutta jos joutuu miettimaan, onko jokin sita, se tuskin on.

Yhteistyössä