hyvin muistan.Muistaako kukaan edes minua?
Tervetuloa! En muista ollenkaan, mut kohtalokaverina kiinnostaa kovasti, miten menee. Kokeile kurkumaa kipuun. Monella auttaa monenlaisiin kipuihin, mut sehän on vain mauste, enkä tiedä, mitä haittaa siitä voisi olla.No jo tuli tata taas katseltua, taidan kiskoa huivin silmille ja jatkaa migreenin potemista. Josko sita taas ensi vuonna piipahtaisi.
Sinäkö heivasit sen intiaanin näkösen jenkin? Eiks se ollu aika vanha?Taalla taas... mika lie syyna. Ei vain uni tule.
Muuttopuuhat meneillaan ja mies meni omin nokkinensa tyhjaamaan autokuormaa ja jai yoksi uudelle asunnolle. Tylsaa...
Ja ei, en IKINA enaa lisaanny, en tassa enka takuulla tulevissakaan elamissa! Ja Suomessa olemme. Jonseredpa hyvinkin
Vanha ja vanha... kaikki on suhteellista. Ja eipa tuosta nyt oikein ota selvaa kuka kenetkin heivasi, eika sen niin valiksikaan. Ei jaanyt mitaan pahaa sanottavaa Tohtorista, upea mies, todellakin.Sinäkö heivasit sen intiaanin näkösen jenkin? Eiks se ollu aika vanha?
En, enka ikina tule olemaan.Jokos sinä olet valmis neuropsykologi?
Kurkumaa olen kayttanyt fibromyalgiasarkyjen pitamiseen kurissa. En tieda, toimiiko, mutta en enaa ota riskia ja jata sita pois.Tervetuloa! En muista ollenkaan, mut kohtalokaverina kiinnostaa kovasti, miten menee. Kokeile kurkumaa kipuun. Monella auttaa monenlaisiin kipuihin, mut sehän on vain mauste, enkä tiedä, mitä haittaa siitä voisi olla.
Mustapippuri voimistaa vaikutusta todella paljon. "Kurkuma kannattaa nauttia aina mustapippurin kanssa. Mustapippurin sisältämä piperiini lisää kurkuman imeytymistä jopa 2000 prosentilla. Terveyden kannalta voi olla parempi nauttia pieni määrä kurkumaa mustapippurin kanssa kuin suuri annos pelkkää kurkumaa."Kurkumaa olen kayttanyt fibromyalgiasarkyjen pitamiseen kurissa. En tieda, toimiiko, mutta en enaa ota riskia ja jata sita pois.
En, enka ikina tule olemaan.
Kiinnostaahan tuo, kovastikin. Mutta ei ammatiksi.Höh, minä kun olin muistavinani, että sinä olit kiinnostunut neuropsykologiasta.
No, mikäs susta sitten tulee?