Hakutulokset

1. I

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli ovis todella myöhään, tikutettu ja vahvat oireetkin. Nyt menkat myöhässä 2 päivää mutta dpo 9 vasta :X3: mitäs tää nyssitte on :alien: meneekö tää nyt niin että menkat siirtyy kun oviskin niin myöhään, vai raskautta vaikka vielä testit negoja :unsure: Ei ymmärrä o_O Plussanneille...
  2. I

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla nyt sama ton märkyyden osalta, yleensä oviksen jälkeen toooooodella kuivaa, oviksesta 4-5 päivää, tiä sitten o_Oo_O sitä vaan niin toivoo pientä patruunaa että mulla ainakin päivät menee analysoidessa ihan kaikkee :whistle: ärsyttävää! ! Tsemppiä :love:
  3. I

Toiveena vauva 2017-2018

Vähäx ihana ryhmä, aktiivinen ja tosi hyvä henki :love::love: Täällä yritystä alkuvuoden keskenmenon jälkeen :unsure: Nyt taitaa olla dpo 1 tai 2 o_O Täällä tulee plussia kun sieniä sateella, mahtavaa (y):love::) Kaikille paljon plussa onnea ja odottajille jarruliimaa :love:
  4. I

40+ so what wol.13

Kiitos, villinveikkauksen mukaan vois olla dpo 1 Katotaan kuin käy :)
  5. I

40+ so what wol.13

Pientä hiljaiseloo ollut, nyt olis mukamas dpo 1 o_O sovelluksen mukaan, tikuttelut sun muut jutut saa olla hetken aikaa :oops: ovista en ole tässä kierrossa tuntenut tai sit mennyt viheltäen ohi :cool: Ens kuun alussa lääkäri, josko jotain apuja sais :unsure:
  6. I

40+ so what wol.13

En ole huomannut että itse kiipesin seinille Oilin aikaan :rolleyes: Täällä oireet vahvistuu ja nokka vuotaa :sick: En jaksais millään odottaa jo tietoa ollaanko vai eikö olla :geek: kyl te tiiätte :whistle:;) Täällä kanssa aurinko paistanut mutta hitokseen kylmää :eek: Koittakaa Pirkot...
  7. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tsemppiä KevätTähti (y)
  8. I

Olen mittaillut jo monta kiertoa mutta nyt on erilaiset kun muissa ja oireitakin, ajattelin että sulla olis ollut jotain salaista tietoa ;)(y) :p
  9. I

Noista lämmöistä, kerro lisää :rolleyes: Oon ihan pihalla niistä, mulla DPO 7 ja aamu lämpö 36.4 :eek: mutta illalla nousee parhaimmillaan 37.3:cautious: eli mitä tää nyt o_O Tekis niin mieli illalla vähän uitella :whistle:
  10. I

40+ so what wol.13

Pirtsille paljon onnea matkaan, olen seurannut tarinaasi jännittyneenä jo pitkään ja joka kuukausi toivonut että NYT (y):love: Myös kaikille muille tasapuolisesti plussatuulia ja aurinkoista kevään alkua :love: Itselläni on kohta jännän paikat, loppu viikosta uitellaan liuskoja (y) Oireita...
  11. I

40+ so what wol.13

Luppana 76 I feel you :unsure: Olen ehkä hiukan itsestään selvänäkin pitänyt sitä että kyllä minä raskaudun helposti :geek: ja :poop: Mutta jostain se positiivisuus ja usko on vaan revittävä :unsure: vaikka väkisin o_O Halitus ja suukotus :love::rolleyes:
  12. I

40+ so what wol.13

Ei helvetti tän kanssa o_O Kiertopäivä 15 :) Anteex sähläys, tää on niin tätä :ROFLMAO:
  13. I

40+ so what wol.13

14. I

40+ so what wol.13

Kierronpituus sen 26-28 , kiitos kun viitsit laittaa listalle, itse kun käytän vaan kännykkää ja muutenkin vasta opettelen tämän keskustelun käyttöä :whistle:
  15. I

40+ so what wol.13

Olen pitemmän aikaa seurannut teidän taivalta ja todennut että kaikkien vaikeuksienkin jälkeen jaksatte tsempata kaikkia muitakin, valtava vertaistuki ja ymmärrys, ihailtavaa toimintaa naiset (y):rolleyes:
  16. I

40+ so what wol.13

Hola Chicas :love: Täällä ilmoittautuu uus kana orrelle :) Vielä 39 ja yhden teinitytön äiti, iltatähteä tehdään suurella rakkaudella :love: Keskenmeno vuoden alusta viikoilla 11 :cry: toipuminen siitä on vienyt aikansa. Olen lukenut tämän palstan kaikki viestit :whistle: ja hullaantunut siitä...

Yhteistyössä