Hakutulokset

1. H

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Huomenna olen menossa :)
  2. H

Talvicci: Mun mielestä myös housuvaipoissa on huonompi valikoima kuin teippivaipoissa. Esikoinen tosin on jo onneksi päivä- ja yökuiva, joten ei tarvi montaa lasta vaipattaa. Mutta noista huggies-housuvaipoista tosiaan tykkäsin juuri noiden ihme teippien takia. Meillä ainakin isäntä aina repi...
  3. H

Vaipoista: Meillä esikoinen käytti liberon vaippoja ja hyviä olivat! Taaperona sitten käytettiin huggies-housuvaippoja koska ne olivat malliltaan paremmat meidän poitsulle kuin liberot, eikä niistäkään mitään valittamista. Nyt olen ostanyt yhden paketin huggies vaippoja, eli kokeillaan millaisia...
  4. H

Ummelwalad mää oon menossa selloon tänään tai huomenna, riippuu miten saan itseäni niskasta kiinni. :D Saapi liittyä seuraan ken tahtoo! :)
  5. H

Terhille hurjasti onnea pienestä pojasta :heart:
  6. H

Manna Tervetuloa joukoon mukaan :wave: Nannamamma Kiitokset jo etukäteen, FB-ryhmän perustamisesta :flower: Kantamisesta: Meillä mies ja kaverit, eivät kyllä hirveästi huomauttele painavista tavaroista tai muusta. He tietävät että osaan kuunnella kroppaani ja teen sitä mitä pystyn. Esim...
  7. H

Minä kannatan myöskin suljettua FB-ryhmää, niin ettei kaikki kaverit kuitenkaan siitä tietäisi. Meilläkään kaikki kaverit ei raskaudesta tiedä :D Mites pk-seudun mammat, kohta aletaan olemaan äippälomalla, niin ketä kiinnostais treffailu?
  8. H

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Minulle sopii mikä päivä vain. Sairaslomalla kun olen. Ainoa mitä pitäis tehdä on lajitella vauvan vaatteita ja pestä niitä, mutta onhan tässä vielä aikaa :D Autolla ajosta vielä, että pituus tosiaankin taitaa vaikuttaa siihen myös mahtuuko miten penkin ja ratin väliin. Itse olen 173cm pitkä...
  9. H

Heippa taasen :wave: Kenzie: Suuri :hug: sinne. Toivottavasti kaikki muuttuu paremmaksi, suuntaan tai toiseen... Ei se vauva stressistä rikki mene, mutta muistahan pitää itsestäsi huoli, niin vauvakin voi hyvin! Musiikin ja äänten vaikutuksesta: Vaikuttaa ainakin meillä. Esikoisen...
  10. H

Ituo: Paljon jaksamista lepäilyyn! Toivotaan, että ainakin ensimmäinen etappi saavutetaan ja tuplat pysyisivät masussa vielä monta viikkoa! :hug: Hapsiainen: Onnea uuteen kotiin! :flower: Menkkamainen jomotus: Täällä ei moista ole. Tosin eipä minulla vielä mitään supistuksiakaan ole. Kuten...
  11. H

Minulle sopii myös tapaaminen vaikka ensi viikolla. Leikkipuistoilu kävis muuten, mutta esikoinen on hoidossa päivät, eli se olisin sitten minä joka leikkisin siellä :D Joten ehkä tuo kahvittelu sopii paremmin minulle...
  12. H

Heippa! Täällä myös yksi odottaja lisää, tosin Espoosta, mutta auto on ja julkisilla pääsee. LA 29.9. ja toinen ois tulossa. Tänään en kyllä treffeille pääse, mutta ehkä joskus toiste... nyt kun sairaslomalla olen äippäloman alkuun asti, niin ei nuo työtkään enää häirihte vapaa-aikaa :D Hemmi
  13. H

mätky Sullahan on sama sf-mitta kuin mullakin, eikä mulle mitään valitettu... Vanhasta neuvolakortista tosiaan aamulla vilkasin niin myös esikoista odottaessani minulla oli näillä viikoilla sama sf-mitta. Minä en tuosta ole kovin huolissani, älä sinäkään ole! :hug:
  14. H

Heipä hei pitkästä aikaa! :wave: Täällä on lomailtu kunnolla ja rentouduttu myös. Kesälomaa ois vielä viikko jäljellä, mutta kaupunkiin palattiin neuvolan takia ja sen että kerkiäis vähän järjestellä noita kaappeja. Tosin sairaslomaahan sieltä sitten pätkähti äippäloman alkuun asti, joten...
  15. H

~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

Uusi kuu, uusi pino ja taas vähän lähempänä syksyä :heart: Kiitokset Branwenille! :flower: Mätky ja neiti Myös minä jaan teidän olotilan. Tämä alkaa olemaan kammottavaa! Ja tässä mietinkin että mites tässä heinä- ja elokuu pärjäillään. Mutta onneksi loma alkaa, niin mää varmaan asun...
  16. H

~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

Hellou pitkästä aikaa!! :wave: Minulla täällä ollut jo pitkään tosi vetämätön olo. Työpäivien jälkeen oikein jaksa enää mitään, joten olen taustalta seuraillut palstaa. Hirmuiset tsemppaukset kaikille, jotka sitä tarvitsevat! :hug: Nyt sitten vain lepäilette ja yritätte ottaa rennosti...
  17. H

Terhille hurjasti tsemppia ja jaksamista!! Toivotaan, ettei supistukset ala ja pieni saisi vielä aikaa kasvaa :hug:
  18. H

Paljon onnea kaikille utrassa käyneille, sekä tyttö-, että poikalupauksista :heart: Minä oon vain nauttinu helteistä, joten kirjoittelemaan en ole jaksanut ollenkaan :ashamed: mutta toki juttujanne olen käynyt päivittäin lukemassa.. isyyspakkaus En ajatellut tehdä. En tehnyt...
  19. H

cinderella Minä haen viimeisten 6kk tulojen mukaan (saanu molempia raskauksia ennen palkankorotuksen ja saanu näin korkeampia tukia). Mutta meillä toi toimii niin, että minä vain toimitan työnantajalle palkkahallintoon raskaustodistuksen ja täytettynä sen lapun missä haetaan noita etuuksia, ja...
  20. H

Kiitos Branwen uudesta pinosta! (piti tulla heti aamutuimaan korkkaamaan, ennen kun alkaa töitä tekemään..) :D

Yhteistyössä