Hakutulokset

1. H

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Nannamamma: Meilläkin oli aluksi koiralla noi turvavyöt. Mutta kun pieni koira tahtoo nähdä maisemia, niin se seisoskeli siellä ovea vasten ja muutenkin liikuskeli takapenkillä, niin todettiin että parasta sen on häkissä matkustaa. Kenzie: Oisko ne "muljahdukset" silti liikkeitä? Varsinkin...
  2. H

Autosta Meillä meni auto vaihtoon ja farmari tuli meille huhtikuun lopussa. Meillä on kuitenkin koira, jonka pitäisi myös mahtua jossain turvallisesti matkustamaan, niin sen tähden. Nyt lapset saa valloittaa takapenkin ja koira joutuu taakse häkkiin (tosin häkissähän se on tähänkin mennessä...
  3. H

Vakuutuksista: Aika kurjaa toimintaa Pohjolalta, Ituo. Toivottavasti kuitenkin kätilön lausunto auttaa teitä saamaan vakuutuksen. Meillä esikoisen vakuutus otettiin vasta syntymän jälkeen. Vaikka poitsu viettikin ensimmäisen viikon lastenosastolla, niin ei siitä mitään ongelmia seurannut. Hyvin...
  4. H

Onnittelut kaikille ultrassa käyneille ja tyttö- tai poikalupauksen saaneille!! :heart: Jalkakrampeista kärsitään täälläkin. Ja magnesiumia otetaan. Se auttoi esikoista odottaessa ja nytkin on helpottanut. Hoitoavusta: Meillä miehen vanhemmat ja sisarukset asuvat 200km päässä omani asuvat...
  5. H

Hittolainen mitä naapureita Niiskuneidillä :O Onneksi pääsette niistä eroon!! Talvicci ja RR: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Karvoista: Esikoista odottaessa ei karvoja ollut ja hän on poika. Ja nyt myös tänne on karvakausi alkanut. Tämän sukupuolta ei tiedetä varmuudella, mutta...
  6. H

Myrtille ja Mrae tervetuloa :wave: RR Paljon onnea kihloista! :flower: Virtsankarkailusta on ollut puhetta. Minulla oli pientä karkailua silloin kun oli vielä pahoinvointia. Nyt ei enää mitään, ei edes aivastellessa. Muistaakseni sama juttu oli esikoista odottaessa. Mutta ajattelin silti...
  7. H

Onnea Nessu!! :flower: Rakenneultra takana, olipas ihana päästä kurkkaamaan pikkukaveria :heart: Kaikki oli just niinkuin pitikin, vastasi viikkoja 20+1. Istukka etupuolella, painoarvio 336g ja syke 153. Liikkuvainen kaveri :heart: Sukupuolta ei kysytty, mutta pieni epäilys jäi... :D Nyt...
  8. H

Astrelle Hurjasti onnea uuteen odotukseen! :heart: Sokerirasituksesta: Myös minä joudun sokerirasitukseen. Juurikin sen takia, että olen yli 25-vuotias, ja sen takia että esikoinen oli yli 4-kiloinen. Esikoisesta sokerit oli normaalit, eikä mitään todettu. Nytkään neuvolassa ei pissassa ole...
  9. H

Neuvolasta: Tosiaan jännää, että myös saman kunnan alueella noin paljon eroavaisuuksia neuvoloiden suhteen... Kenziellä paljon harvemmin kuin minulla, vaikka hän on ensiodottaja ja samaan neuvola piiriin kuulutaan, vaikkakin eri neuvoloissa käydään... Olen samaa mieltä Matildan kanssa, että...
  10. H

3-vuotiaan pituus

Meillä 3v poika 103cm. Minä itse 173cm ja mies 189cm. Pojalle tehty oma pituuskäyrä vanhempien kasvukäyrien keskiarvosta...

Yhteistyössä