Hakutulokset

1. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Huomenia! Olikohan meillä tänään treffit jossain herkullisessa paikassa?
  2. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Santtu :hug: Paljon voimia suureen suruun!! :'(
  3. H

Tervetuloa Syysonni :) Ja Oliivimarialle ja Ryynärille vauvaonnittelut! :flower: Minäkin voisin liittyä taasen seuraan maanantaina. Mutta voitaisiinko aikaistaa aikaa vaikka klo 11 tai 11:30? Naisethan ei koskaan juorua vaan vaihtaa tietoa, ja luultavasti meidän tiedonvaihto kestää taas...
  4. H

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Neuvolakuulumisia tältä aamulta: Paino: +327/vko Turvotus: + RR: Edelleen korkea, mutta laskee tasaisen tappavaan tahtiin... Proteiinia virtsassa ++, samoin verta virtsassa, joten labraan pääsee antamaan taas näytteitä... Hb: 103, pysynyt samassa ja rautaa nappaillaan edelleen. Sf-mitta...
  5. H

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Branwen Kiitoksia uudesta pinosta!! :heart: Esitiedot: Eipä ole esitietoja kyselty täälläkään. Tosin tämän jo tiesinkin, kun ei esikoisestakaan kyselty. Perheen sairauksista tosiaan piti täyttää lappu, mutta kun eihän ne sairaudet oo siitä ensimmäisestä lapsesta mihinkään muuttuneet, tai omat...
  6. H

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Minäkin haluisin niin Tallinnaan päiväksi. Mutta matkaseura puuttuu ja en tiedä kuinka sitä uskaltaa vielä lähteä. Ensi viikonloppuna tarkoitus oli mennä laittaan rantasauna talviteloille 200 km päähän, ja sen jälkeen ajattelin, että sen verran pitkällä ollaan, ettei uskalla kauaksi lähteä...
  7. H

Minä kyllä jossain vaiheessa vastasinkin, että minä en pariin seuraavaan viikonloppuun ole paikkakunnalla, mutta sen jälkeen onkin viikkoja jo niin paljon, että viikonlopputapaamiset käyvät mullekin, kun ei uskalla pitemmälle lähteä... Joten lauantaina minä en ainakaan pääse :( äiti88 Pistäs...
  8. H

Eilen illalla kans kuuklasin noi, ja ajattelin että voisivat olla hyviä. Täytyy katella kaupassa kun siellä seuraavan kerran käy. Huonosti nukuttu yö takana, esikoinen hirveessä räkätaudissa, että syksyn ensimmäinen flunssa on saapunut myös tänne :snotty: Päiväuniaikaa odotellessa, pääsee...
  9. H

Tässäpä näitä minun tietoja: HeMmiN---31v---la 29.9---toinen lapsi---Jorvi---Espoo
  10. H

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Kiitos myöskin minun puolestani, piristi päivää kummasti! Ensi kerralla myöskin mukana (jos vain päivä ja aika sallii)!! :wave:
  11. H

Kaikki uudet tervetuloa joukkoon mukaan! :wave: Jälkivuotoasiaa Kuulin tänään että vuokkosilla on kuulemma ihan joku jälkivuotoside. Itse en ole vielä päässyt kauppaan asti asiaa tarkistamaan, mutta pistinpäs korvan taakse moisen uutisen, koska itseäkin on hirveästi mietityttänyt tämä asia...
  12. H

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Minäkin voisin olla menossa mukana, jos vain saan tämän möhömahani sohvalta ylös :whistle:
  13. H

Minä meinasin nukuttaa vauvan äitiyspakkauksen laatikossa. Ja kyllä siihen on omat liinavaatteet. Tosin yksiäkään en ole ostanut vaan niitä on tullut "perintönä" äidiltä ja veljen vaimolta esikoiselle. Äippäpakkauksen peittoa tuskin käytettiin (siihenkin omat pussilakanat) ja makuupussia...
  14. H

Joanmi Jaksamista anopin kanssa! :hug: Ja muillekin jotka kärsii omista anopeistaan... Itse en juuri ikävästä anopista kärsi. Tosin nyt kun on raskaana, niin on alkanut ottaan aivoon välillä kaikki, mutta eiköhän tuo mene ohi kun vauva on maailmassa. Isäntä taas sanoo, että hällä on maailman...
  15. H

RR Munkaan mielestä tuo ei kuulosta yhtään hyvälle... Ei sun matkalaukkuun sattuis mahtumaan yhtä ylimäärästä mammaa? ;) Minä oon saanu sen verta aikaseksi, että vaatteet oon saanu lajiteltua koon mukaan. Pitäis vielä pestä. Pinnis ja turvakaukalo tuotiin viime viikonloppuna maalta, niillekin...
  16. H

Matilda: Meillä on 3,5-vuotiaalla ollut jo kolmena talvena Jonathanin haalari, suurin piirtein puolet halvempi kuin ReimaTec. Me ollaan tykätty hirveesti! Vedenpitävyyttä en muista, mutta aika hyvä, koskaan ei ole ollut märkä lapsi vaikka missä möyrisi, ja kulutusta ei juurikaan huomaa missään...
  17. H

Neuvolakuulumisia täältä suunnalta: Pissa: tällä kertaa puhdas, mutta seuraillaan edelleen... Verenpaine: Edelleen koholla, vaikka selkeä laskusuhdanne, sen jälkeen kun oon lomille jäänyt. Paino: +327/vko Sf-mitta: 33 Sykkeet: noin 150 Tarjonta: eivät olleet varmoja. Kaksi neuvolatätiä...
  18. H

Meillä myös esikoinen nukkui äitiyspakkauslaatikossa. Mitään reunapehmusteita ei ollut, mutta veljen vaimo oli tehnyt siihen semmoisen "reunalakanan" joka oli tosi kätsy ja nätti, saatiin se lainaan. Meillä kun on pinnasänky vm -78, niin siinä ei saa pohjaa nostettua eikä laskettua, niin säästän...
  19. H

Minä käväsin aamutuimaan, koska mies päätti illalla että tänään lähdetään maalle... Oiskos joku halukas vaikka kahvitteluun ensi viikolla joku päivä? :) Tervetuloa kaikki uudet!!
  20. H

Kosteussuojista: Meillä myös on muovitettua froteeta, sain sitä veljeltäni ja miehen siskolta, ja niillä pärjättiin hyvin. Vähänhän ne oli hiostavia, mutta ajoivat kyllä asiansa. Semmoinen oli myös peffan alla kun laitokselle mentiin. ON: Pikkasen sain hyvät naurut tänään kun kuulin, että...

Yhteistyössä