Hakutulokset

1. Björn

Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

No kokeile edes.
  2. Björn

Olen keltahammas

Kuva
  3. Björn

rytmihäiriöt ja seksi?

No en mä ainakaan tekisi mitään fyysisesti rasittavaa.
  4. Björn

Mitä mieltä: lapset päiväkodissa, vanhemmat kotona

Kai sellaiset vanhemmat ovat masentuneita. Ainoa järkeenkäypä selitys.
  5. Björn

Hautajaisten valokuvaaminen tahdikkaasti, neuvoja?

Ei ole. Olen joka alan asiantuntija.
  6. Björn

Niin. No jos nyt aurinkoisella säällä kuvaat ulkona ja salama on jäänyt päälle, niin ei siitä mitään vahinkoakaan aiheudu.
  7. Björn

No ei kai kukaan käytä salamaa, jos on hyvä valaistus. Ja voihan ap:lla olla valovoimainen linssi. Kuka ylipäätään on puhunut, että ap salamaa käyttäisi? Ja jos ap kuvaa rawilla niin vielä on muokkausvaiheessakin jotain tehtävissä jos ei erota mustan eri sävyjä tai on on jostain kohtia palanut...
  8. Björn

Käyttehän kotona läpi nuortenne kanssa sitä mitä työhakemuksiin laitetaan ja millaisia niiden kuuluisi olla?

Kai tiesit, että ulkonäön perusteella työntekijän valitseminen on laissa kielletty?
  9. Björn

Onko aihetta kehuskella englannin kielen taidoillaan

No voi vittu ei kai kukaan tiedä toisen ammattisanastoa, ellei ole sattunut perehtymään siihen? Monellako kielellä osaat sanoa osmankäämi? Tai valkovuokko?
  10. Björn

Ensinnäkin ap varmaan itse tuntee oman kameransa ja objektiivinsa ja tietää miten se pärjää hämärässä valaistuksessa. Salamavalon voi vaikka heijastaa vaalean pinnan kautta tai laittaa salaman eteen hajotinlevyn. Tai käyttää apusalamaa kohteen takana. Noin niin kuin esimerkkinä. Että joo. Voin...

Yhteistyössä