Hakutulokset

1. miirikki

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Täällä kans iso maha, puuskuttava mamma ja 4v. vauhdikas pikkutyttö ;)
  2. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Tömpsis Minä olen se joka pumppasi (oliko täällä muitakin?) vauvalle maidon :) Taustalla oli siis hätäsektio ja vauva ehti saada 3vrk maitoa pullosta, mulla maito kesti nousta sen 4 vrk ja vauvahan veti mulle kamalat pultit kun yritin imettää!! Kun ei se maito tullutkaan niin helposti kuin...
  3. miirikki

Klo 12 on tosi ok ainakin mulle :)
  4. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Noopu Onnea pikkuisesta ihanuudesta :heart: Hulda Voi miten liikuttavia kuvia, ihan tippa meinaa tulla linssiin :) Ihana vauva! ( . ) Täällä on alkanut selkeesti "kituviikot". Sen lauantaisen Muumimaailma-reissun jälkeen olo ollut aika tuskainen. Öisin särkee alaselkä ja lonkat niin ettei...
  5. miirikki

Mä jo ehdin sopia huomiselle menoa, mutta mulle kävis perjantai ja Itis/ Stockan kahvila :) Tai ens viikolla mikä arkipäivä vaan!
  6. miirikki

Mulla on torstaina oma ja tytön 4v.neuvola juuri puolenpäivän jälkeen, elikkäs multa jää se väliin...
  7. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

Oiiiiiii ONNEA Huldis :heart: :heart:
  8. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

Navanympärys 112cm :D Katoin youtubesta sektio-videoita :| :headwall: noooo, ei ne synnytysvideotkaan niin kauheen kauniita olleet, mutta... :O ...sekavin ajatuksin synnytystapa-arvioon parin vkon päästä. Sairaalakassia en oo edes miettinyt, ehtiihän sen vielä. Mies osti mulle iPhonen...
  9. miirikki

Miten pitkiä teiän lapset on olleet 3v. neuvolassa?

Meillä tyttö oli 95cm ja 15kg, kuulemma keskellä käyriä (?)
  10. miirikki

Mulle käy myös ensi viikko ja itis! Jos nähdään päivällä niin mulla on mukana toi ipana (mistä se taas ton uhman kehittikin? :headwall: ) Jos taas tehdään iltasella tärskyt niin pääsen yksin liikenteeseen (poislukien ma ja ke illat, kun mies on treeneissään)

Yhteistyössä