Hakutulokset

1. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

*POKS* rv 38+0 !!! *Sataa sataa ropiseee* Ihanan tylsä sadepäivä :D Mä taidan todellakin olla syksy-ihminen kun tykkään tämmöisistä ilmoista ja pimenevistä illoista! Olenhan syyskuussa itsekin syntynyt :) Justiin otin porkkanasämpylät uunista, ihana tuoksu :p Mulla on maailman paras...
  2. miirikki

Täällä kans Liberon pienimmät mahdolliset vaipat lipaston päällä odottamassa käyttäjää. Ne on kyllä niin liikuttavan pieniä että miettii mihin pyllyyn noi voi sopia :rolleyes:
  3. miirikki

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Mulle käy maanantai ensi viikolla. (silloin on tyttö päiväkodissa) Loppuviikolle ois vähän muuta ohjelmaa ;) ja sen jälkeen en pääse YKSIN enää ikinä koskaan mihinkään :D
  4. miirikki

Mädchen Juu mulla on sektioaika ensi viikon torstaille :) Tarttis aamukamman... 8 päivää ja sit lähdetään hakemaan vauvaa! Onnea Casanna pojasta ja hienosta synnytyksestä! Myy73 Minä myös odotan Merkkarin kuulumisia malttamattomana! Vaikka onkin jo yksi sektio takana niin silti kiinnostaa...
  5. miirikki

Hyvää alkanutta viikkoa! Ihanan syksyisenä näyttäis tämä viikko alkavan ja ne lupailikin viileneviä ilmoja :) Ihanan pimeitä iltojakin jo, eilen fiilistelin ja laitoin n.30 tuikkukynttilää palamaan kotiin, tunnelmaa tunnelmaa :heart: Täällä on muutenkin tota pesänrakennusviettiä meneillään...
  6. miirikki

Mitä tehdään 4v neuvolassa?

Meillä saatiin kuulo ja näkö tarkastettua. Noiden ylläolevien lisäksi oli kuva josta piti päätellä ja perustella asioita esim. puussa oli kala. Miksi kala ei voi mennä puuhun? Ja piti heittää palloa ja ottaa kiinni.
  7. miirikki

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

miirikki---31v---la 14.9 (suunniteltu sektio 8.9.)---toinen lapsi---poikalupaus---Naistenklinikka---Oulunkylä/Patola
  8. miirikki

Hiukanko Santtu81 oot nopsa =) Ihan huippua oli tavata kaikkia, kiitos seurasta! Pitäiskö laittaa jotenkin näin: Nimimerkki + ikä + la + monesko lapsi + asuinpaikka silleen tarkemmin esim. leppävaara? Mitä mieltä oisko hyvä laittaa myös oikea etunimi niin ehkä yhdistyisi jatkossa...
  9. miirikki

tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Minä tulen vilkkaan 4-vuotiaan kanssa :wave: Meitä onkin aika monta, mahdetaankohan saada lounasaikaan pöytää? Joudutaan varmaan eri pöytiin, tuskin noin isoa siellä onkaan? :O
  10. miirikki

Oliivimaria Mulle Dumle-muffinien resepti kiitos :) ....on, mulla on nälkä. Kaikkea tekee mieli taas.
  11. miirikki

Täällä on olo kohtuullinen, et jos jos jos huomenna aamu näyttää hyvältä niin saatanpa napata neiti hankalan kainaloon ja lähteä mukaan :) Tänään kuitenkin jaksoin ajaa kirpparille ja tunnin siellä pyöriä ja vieläpä imuroida kotona sen reissun päälle, supistellen, mutta kuitenkin. Mulla...
  12. miirikki

*Poks* 37+0 Kärtty Minäkö? :rolleyes: :ashamed: Joo tuntuu että pinnaa kiristää ihan kaikki. Ehkä se on tämä pikkuhiljaa ilmassa hiipivä jännitys ja kärsimätön odotus? Itkuinen Minäkö? :rolleyes: :ashamed: Eilen oli tippa linssissä moneen kertaan ja tosiaan ihan hassuista jutuista. Mm...
  13. miirikki

Unipussi?

Meillä vauva oli kans kova potkimaan peittoa pois ja oli aina ilman peittoa tai vaihtoehtoisesti aivan sukelluksissa peiton alla. Minä laitoin vauvan nukkumaan äitiyspakkauksen makuupussiin ja pinnasänkyyn ja johan rauhoittui yöt :)
  14. miirikki

Zophie Siis mulle tuli viime viikolla tilille jo ekat vanhempainrahat Kelalta !!! :O Soita ihmeessä sinne ja kysy päätöksen perään!! Kiippu Tervetuloa joukkoon :) Kai me jatketaan muuten kirjottelua kun kaikki vauvat on syntyneet? Alkaa olla jännää avata tätä ketjua, kun kohta saa lukea...
  15. miirikki

Täällähän minä :wave: Mun olo on ollu aika kurja sen jälkeen kun sitä limatulppaa tuli vko sitten...Supistukset tullu kipeämmiksi ja särkee alavatsaa ja selkää mojovasti. Toissailtainen Ikean reissu vahvisti sen että tää mamma on ja pysyy kotisohvalla :( Siellä kävely supisti niiiiin kovaa...
  16. miirikki

Neuvolakuulumisia :wave: Tämä oli viimeinen neuvolakäynti masun kanssa :eek: !!!! Pissa: neg RR: 127/71 Paino: +368g yhteensä tullut 5,3kg Turvotus: ++ Hb: 130 Sf: 31 (laskenut 3 viikon takaisesta 1,5cm!!) Sykkeet: +155 vauva oli hereillä ja liikuskeli kovasti :) :Kaikki siis...
  17. miirikki

Huono yö takana : / Muutama kipeä supistus piti hereillä ja sitten tietenkin piti käydä taas jääkaapilla ja pissalla vuorotellen :ashamed: Onneksi toi pikkutyttö nukkuu mallikkaasti. Nytkin inahtamatta nukkui 21.30-9.45 :) Pitäisköhän se viedä tänään hoploppiin kun ollaan vielä kahdestaan...
  18. miirikki

Miten kuvailisit suomalaista miestä? Entä suomalaista naista?

Mies: ulkonäöltään Mika Häkkinen ja luonteeltaan sellainen aika hiljainen puurtaja Nainen: tuulipuku-tuulikki, keski-ikäisenä lyhyeksi leikatut hiukset, rillit, ei meikkiä ja luonteeltaan sitkeä, perhekeskeinen, marttyyri. Näin karkeasti yleistäen ;)
  19. miirikki

Lunea Kiitos häyrypesuri-vinkistä, mä aloin heti myymään sitä ideaa miehelle, katsotaan jos se sellasen joku päivä hakis? :) Tömpsis Mä oon kuullu ihan päinvastaista noista sykkeistä!! Siis että pojalla on matalammat sykkeet ja tytöillä nopsat. Mulla tytön odotusaikana oli aina +150 ja nyt...
  20. miirikki

Yhtenä isona kappaleena edelleen :) Illalla tuli vielä vähän lisää sitä limatulppaa, mutta selvästi vaaleampaa oli se illalla tullut lima. Yöllä supisti pari kertaa tuntuvasti, mutta nekin vaan kylkeä kääntäessä. Menkkajomotusta on alaselässä, mutta tuskin tässä mihinkään tositoimiin päästään...

Yhteistyössä