Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oletteko siis 1,5v yrittäneet?
  2. M

Mä oon tikuttanut nyt tokaa kertaa rfsun testeillä ja sain viikonloppuna kaks ihan haaleeta viivaa, ennen sitä viime viikolla ihan plankko nega ja samoin eilen ja tänään taas ihan nega. En tiiä...varmaan ei ovista ei oo ollenkaan tässä kierrossa :/ Nyt kp 16/28-32
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Millainen sulla oli toi lh huippu rfsu:n testissä? Mä oon tikuttanut noilla nyt noin 5-7 tikkua viime viikosta alkaen eri aikaan päivistä (ei oo ollut mahdollisuutta säännöllisyyteen). Viime viikolla oli puhtaan negaa kuten oletinkin ja sit lauantaina ja su tuli haaleat viivat mutta ei...
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Muuten ON: Mulla kp 10/28-31 Ostin ovistestejä kaupasta... (Kalliita!) en oo muistanut tilata netistä mut tarkoitus ois tikuttaa tää kierto...unohdin sit tänä aamuna vaikka piti. Eilen tein ja oli ihan puhdas nega. Teen sit illalla tänään jos muistan :) Mullahan on toi kilpirauhanen nyt...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Menkoista... Mulla on aina ollut aika niukat, mutta iän myötä ihan superniukat. Mulla vuoto kestää korkeintaan kaks vuorokautta ja pärjään myöskin ihan muutamalla siteellä+pikkuhosunsuojalla. Mies on niin hullu että sitä ei menkat haittaa seksiä ollenkaan :sick: ja minä tietysti himokkaana oon...
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Siis mitä on gelee ja mistä sitä saa? Auttaa ovuloimaan? Voiko antaa miehelle haluja lisäämään? :whistle: Sinällään ei oo mitään seksin puutetta täällä, mutta näin loman jälkeen rankat työpäivät on vienyt miehestä suurimmat mehut...ni jos nuo vähän piristäisi :D
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä alkoi vihdoin vuoto...kierto veny ennen näkemättömän pitkäksi kilpirauhasenvajaatoiminnan vuoksi, kierto 32pv. Eli nyt kierrot vaihdelleet jopa edellisen kierron ollessa, liikatoiminnan ollessa päällä 26pv ja kevään kolme muuta kiertoa 28pv. Nyt siis kp 1 ja yk 5 Nyt pidän sormia ja...
  8. M

Toivoa on aina niin kauan ku menkkoja ei näy :ROFLMAO:
  9. M

Mulla ei oo mitään käyrä oviksesta:D
  10. M

Kai siinä jotain pitäis näkyä jos on näkyäkseen vaikka ei ois aamupissa?? Tänään kp 32 ja tein taas päiväpissasta taas noin 1,5h pidätyksellä ja aivan nega. Ei ollut mahkuja tehdä aamusta ku oltiin hotellissa ja muksut mukana ;)

Yhteistyössä