Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pregchekkiin olen saanut about 10 kertaa viivanpaikan tässä 6kk aikana :poop:
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mä en kans ihan tarkasti siitä royal geleestä tiiä, mut oon napsinut yhden pillerin joka päivä tässä kierrossa. En saanut selvää ovista kuitenkaan, joten saa nähdä oonko raskaana, kun nyt dpo 6. Mä oon 163cm ja painan 62kg ja bmi 23,3. jos oot pitkään kärsinyt lapsettomuudesta niin kyllähän se...
  3. M

Mulla myös vajaatoiminta joten haluaisin passittaa kaikki naiset kilpparikokeisiin vaikka ei ois lapsettomuuttakaan. On vaan niin yleinen riesa ja toki myös hyvin yleinen lapsettomuuden syy. Eikä arvojen tarvitse olla kuin hyvin vähän pielessä, niin voi vaikuttaa heti kiertoon ja ovuloimattomuuteen
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Sen verran mun täytyy hehkuttaa omaa oloa kun dpo 5 tänään. Tuossahan kehuin, että rinnat ei oo olleet kipeät mitä muissa kierroissa tähän aikaan ja sit eilisestä alkaen on ollut kipee olo ja flunssa yrittää iskeä päälle :ROFLMAO:(y):LOL: jabadabaduu! Mä tietty uskon, että joku ulkopuolinen...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hitsi ku en oo nyt pariin päivään enää uittanut ovistestiä :// Pitää huomenna tikuttaa jos muistaa ja kattoo tuleeks siihen mitään viivaa.
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hei Nalkuttaja! Itse juuri ihmettelin tänään samaa, mulla tuli kans ovislimat about ma/ti ja nyt taas tänään eli sitä kirkasta venyvää :alien: Tosin oon yrittänyt muistaa käyttää vaihtelevalla menestyksellä sitä royal geleetä, ett tekeekö se limaisemmaksi muutenkin...
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Plussanneille vielä kerran onnea :love: Täällä dpo 4 Tissikipu ei oo vieläkään tullut, mitä aiemmissa kierroissa ollut oletetun oviksen jälkeen heti menkkoihin asti. Eli jotain erilaista tässä kierrossa kuitenkin (y)
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Iso harmitus :(
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

On varmasti plussa. (y) Mulla ovistestit parhaimmillaan tommosta mitä sulla kp 12 joten enpä tiedä että ovuloinko edes...
  10. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanat plussatuulet täällä! :love::love: Itsellä dpo3 ja aika matelee :LOL::LOL:
  11. M

Taas tää peruskommentti :Dku noin vahvat viivat jo....ettei vaan olis kaksoset tulossa :LOL::geek:
  12. M

Onpa vahvat! Onnea :)
  13. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mää en ymmärrä mitään näistä jutuista :oops: ois kyllä ihan kiva tietää mistä puhutte mutta oon kyllä myös laiska googlettamaan... :barefoot:
  14. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp 17/28-29-(32) ja dpo 2 Hitaasti menee päivät :ROFLMAO::poop::poop:
  15. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onpa vahvat viivat!! Jospa enteilis raskautta :love:
  16. M

Toiveena vauva 2017-2018

Noni! Raskaana :love:
  17. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kilppariongelmissa just herkästi heittelee kk kierrot ja on pitkiä. Thyroxin on kaikenkaikkiaan herkkä imeytymisen suhteen. Pitää ottaa aamulla heti ensimmäisenä tyhjään mahaan, miellellään puolisen tuntia (väh 15min)ennen minkään muun nauttimista. En tiedä miten sitten jos juot greippimehua...
  18. M

Toiveena vauva 2017-2018

Sara G ja BeaS vois kyllä alkaa jo testaileen! Täällä jännätään kans muitten puolesta (y) Itellä tylsät hitaaat piinapäivät alkaneet Dpo1 Se mikä on ehkä erilaista, ni tissit ei oo vielä kipeytyneet mitä yleensä ovat tehneet aiemmissa kierroissa oviksen aikaan. Joko johtuu hedelmöitymisestä...
  19. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä noi on semmoset arvot että ne pitää saada ehdottomasti kuntoon ja voi hyvin varmasti olla syy lapsettomuuteen. Millaisia sun kk kierrot?
  20. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla royal geleet ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä. Pitkästä aikaa kananmunalimat, eilen ja tänään sekä maha/oviskivut. Ovulaatiotesteihin en saanut plussaa, mut haaleaa viivaa kyllä viikonlopun aikana. Vaikea siis sanoa, olenko oikeasti ovuloinut mutta voisin ajatella että tänään olis...

Yhteistyössä