Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eihän tuommoinen ole normaalia. Syitä voi olla kai monia ja yks esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta. Kipinkapin lääkäriin!!
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Miten musta näyttää että molemmissa olis haamut o_O
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

:love:Onnittelut plussanneille :love: ja suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :mad: eka menkkapäivä on aina kamalin :poop: Täällä kp 12/28-(32) tarkotus yrittää tikuttaa ovista ja odotukset on todella korkealla. Pari kertaa aiemmin olen tikuttanut, mutta en ole ovuloinut (se...
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä jo kp 9/28-33 menossa. Äkkiä nämä päivät ennen ovista menee, mutta auta armias oviksen jälkeistä ajankulua :ROFLMAO::LOL::barefoot: Loppuviikosta alan tikuttelemaan ovista. Viime kierrossahan en varmasti ovuloinut enkä varmaan aiemmissakaan huonojen kilppariarvojen vuoksi. Nyt arvot...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ihania plussauutisia täällä ja haamulaisia :love::love: kovasti tarrasukkia kaikille!!
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp 4 /about 28-32 Yk 6-7 Ja royal geleet tuli postista äsken ja nappasin heti kaks pilleriä :D Odotukset korkealla tulevaan kiertoon ku kilppariarvotkin kohdillaan Mäki jännitän felessan puolesta (y)
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä kilpirauhasella on iso vaikutus raskautumiseen. Näin oon lukenut ja itse tahdon uskoa myös, että itsellä piilee siinä vika. Arvon pitäis olla alle 4, mielellään lähempänä/alle 2. Oletko miten pitkään yrittänyt raskautta? Millaiset sun kuulautiset/kierrot ovat? Ehdottomasti pitäis kokeilla...
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tilasin muuten eilen sitä royal geleetä...matkalla ovat kotia kohti. Kannattiko aloittaa sen syöminen heti kierron alussa??? Soitin terveystaloon ja yritin tiedustella siellä perustutkimusten hintaa edes suuntaa antavaa ja mitä siihen kuuluu...mutta eivät osanneet sanoa. Suosittelivat ensin...
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

Menkat alkoi tänään! Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 6-7 Ei ollut yhtään semmonen pettymys tämä kierto, mitä monesti aiemmin. Uudesaa kierrossa kyllä odotukset korkealla koska kilpirauhasarvot on saatu nyt kuntoon ja pitää toivoa että pysyvät kunnossa, joten raskautuminenkin on todennäköisempää...
  10. M

Mä oon saanut just tollasia varmaan about puolet kierroista eli kolmessa kierrossa ainakin yhteensä...just toissapäivänä viimeks. Eilen illalla seksin jölkeen verenvärjäämää limaa joten odotan että menkat alkaa tänään :/ kp 30 :( En enää pysy laskuissakaan, kai yk 7 alkaa
  11. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp 29/28-33 Pc näytti eilen sitä perus hämyhaamua eli viivanpaikkaa... Turhaan elättelee taas toiveita tuommoset. Olettaisin että kierto jää tässä nyt edellistä lyhyemmäksi ja menkkojen pitäis alkaa varmaan ke tienoilla...about kierron pituudeks tulis 30. Mut kuka tietää! Ku on pakka...
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos vastauksesta! Onpa hyvä kuulla tosta kilppariongelmasta...mulla myös arvot heitelleet useamman kuukauden, ensin meni liikatoiminnalla ja sitten pahasti vajaatoiminnalle ja tämän viikon kokeissa tsh 1,20 ja t4v 16 eli saisivat pysyä noissa lukemissa! Mitä sulla oli nyt viimeiset arvot kun...
  13. M

Toiveena vauva 2017-2018

Suuret onnentoivotukset :love::love: Ja tarrasukkia! Oliko tässä yrityskierrossa mitään erikoista tai vippaskonsteja käytössä?? :)
  14. M

Toiveena vauva 2017-2018

Miksi gynelle?
  15. M

Oijoi!! Ihanaa :D
  16. M

Toiveena vauva 2017-2018

Huomenta, kp 24 käynnistynyt /26-28-33 Dposta ei varmuutta, ovistestit näytti pari pv hyyyyvin haaleeta ja muuten aivan negaa. Varmaankin ovuloimaton kierto... Mut yrittänyttä ei laiteta. Tänään menen antamaan kilpirauhasarvot taas..nyt kk välein seurataan. Toivottavasti olis korjaantuneet...
  17. M

Täällä muistaakseen dpo 7 menossa Voi olla yhtä hyvin dpo 3 tai dpo 10 mut edelliset kaks kierto olleet sekavat 26 ja 33 pv ja muut aiemmat 28 ni ei voi tarkkaan sanoa :D Ovistestit ei oo näyttäneet oikeastaan mitään, hyvin halee viiva viikko sit la ja sunnuntaina, muuten aivan valkosta...
  18. M

Toiveena vauva 2017-2018

Jostain luin että hyvin yleinen syy epäsäännölliseen kiertoon ja hedelmättömyyteen on kilpirauhasen vajaatoiminta. Jokaisen vähänkään pidempään yrittäneen kannattais käydä otattamassa tsh ja t4v arvot. Tai jos kierto on tuntemattomasta syystä epäsäännöllinen tai niukat menkat tms...
  19. M

Isot peukut että olisit nyt plussannut :love:(y) Oliko tässä kierrossa jotain erilaista tai uusia esim luonnontuotteita käytössä..onko jotain lääkitystä?
  20. M

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ovistestit näyttää negaa...eilen ja toissapäivänä mahassa mahdollisesti kuitenkin ovistuntemuksia tai ainakin jotain kipuja. Rinnat kans hiljalleen heräämässä jomottelemaan kuten joka kierron puolivälistä mekkoihin asti. Talletteluja on tehty aika huolella.. :p Nyt kp 18/28-32 menossa...

Yhteistyössä