Hakutulokset

1. T

Pukamat, aaargh

mulla sama vaiva putkahti esiin nyt eilen ja huomenna käynnistellään synnytystä(rv 42 nyt)ja voi vide että ottaa päähän ja mitähän nää on synnytyksen jälkeen ku nyt enää kerkee yhtään paranee :o ja mä ainakin löysin apteekista tota hädensalvaa ja sitä käytän nyt!!saa nähä mikä loppu tulos...
  2. T

Miksi suomalaislle naisilla on yleensä lihava suomalainen mies?

nii ja jos me vaimokkeet ei pidettäis niitä miehiä vaan kaupan einesruualla ni vois tilanne olla toinen :whistle: :laugh: enkä nyt tarkota et pitää "kurmee herkkuja vaomojen valmistaa"vaan opettakaa ne miehet kokkaa muutakin kun uunimakkaraa juustolla=)näin meillä ainakin tehtiin ja mies tekee...
  3. T

Miksi suomalaislle naisilla on yleensä lihava suomalainen mies?

mulla ainakin on hyvässä kunnossa oleva puoliksi nigerialainen mies....jokainenhan se itse omansa valitsee=)
  4. T

Koeajalla irtisanoutumisesta?

tai siis mun mies sai potkut omasta syystä johtuen(kortti lähti ja oli kuski)niin ainakin heillä oli tuo 3kk karenssi..
  5. T

Koeajalla irtisanoutumisesta?

juuh näin on...onx se 3kk jos en ihan vääräs oo
  6. T

11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

terppa tulin vaan infoo et pitäkääs mammat sit simmut auki jos vkonloppuna=)laitan MANHIKSELLE txtaria sit synnäriltä....eli käy varmaan teillekin laittaa tilanne tietoja...ettette huolestu jos mua ei vaik hetkee esim näkyis,,noh toivotaan tietty ettei menis pitkään käynnistyksessä tai...
  7. T

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

MANHIS-laitoin yv-tä ja nroni sullekin päin =) MUOKS*jos vaan osasin..en oo ennen laiitanu :ashamed:
  8. T

MANHIS-se olis kivaa=)eli jos viitit mulle laittaa ni jos ilmottelen sulle sit tilanteita=)ja sä voit varmaan samal tonne vaavipuolelle mis mun alkuperäis pinolaiset on ni infoo kanssa=)ku oot sielläkin kirjotellu=)
  9. T

METALHEART76-no niih se on paree tulla sit lauantaina ettii mut käsiin siellä=)mä oon niiiiiiiiiiiiiin varma et tuut sinne la tai su=)jeeeeeee!!!
  10. T

11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

:wave: ilmottautuu vielä kasassa olevaksi..huomenna varmaankin sit vikan kerran tuun moikkaa hetkeen kun aamulla 9ltä alotetaan sit käynnistelee,tai siis 9ltä meen osastolle..eli viimestä päivää koton kahden miehen kanssa..vähän haikeeta mut samalla ihanaa ja jännitän huomista ihan...
  11. T

MANHIS-kiitos kun kerroit,yritän pitää tuon mielessä jos mitään ei tapahdu ja rupee turhauttaa=) mulla oli ke se tilanne ennen sitä mega kovaa sisä tutkimusta et kaulaa max sentti ja sormelle auki ja pehmeä..mut toivon et olis sen jälkeen ku on niin pirusti poltellu ja jomotellu ni vähän...
  12. T

ilmoittaudunpa koossa olevaksi..ja huomenna sitten käynnistykseen.. jotenki kans sellanen olo et oon epäonnistunut kun en ite "saanu"tätä ipanaa pihalle.. ja voi luoja et meinas raivari tulla kun aamulla avas s-postin ja ekassa viestissä luki et noh joko on pieni syntynyt..voi kilin...
  13. T

mua pelottaa käynnistys ihan hirveesti!!

pakkohan se on sen pienen murun takia kestää :heart: kiitos tsempistä ja varmaan ehkä ihan hyvä jos kerron et pelottaa..
  14. T

3600g itekin oon aika pieni..
  15. T

Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

pari vuotta sitten kun poikaystäväni oli armeijassa ja tein koko ajan kamalasti töitä ja väsyneenä illalla puhuimme puhelimessa..yht äkkiä ravasin ympäri kämppää ja huusin hänelle puhelimeen et ei hemmetti mä en löydä sitä mistään ja olin jo ihan hätääntynyt kun toinen kyselee et mitä et...
  16. T

eli siinähän se .. mulla lauantaina käynnistys eessä,ekaa odotan ja pelottaa ihan perkuleesti..tiedän et mies ei saa tulla sinne vasta kun 14.oo ja ite meen jo 9ltä..pelottaa et ei käynnisty ja joudunki sektioon,tai et kestää käynnistely monta päivää(käynnistys alotetaan muruilla kohdun suulle...
  17. T

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

MERKKARI-sun txti osui simmuun ja haluun kertoa et esim mulla pyshty kuukaudex sf mitan kasvu kun vaavi laskeutu vasta 2lla vikalla neuvola kerralla oli sitten taas hieman kasvanut..ja sama meni ton painoarvion kanssa...eli rv 37 mulla lääkäri sai arvioksi 2500g ja olisi ollut tod hidasta kasvua...
  18. T

täällä ei uni meinaa tulla..rupee jänskättää se lauantain käynnistys!!! siis apua miten mä osaan hoitaa sitä pientä ym kysymykset pyörii päässä ja pelottaa ihan hirveesti... pelottaa myös et mitäs jos se ei lähekkään käyntiin lauantaina ja sit tää odotus ja jännitys vaan pitenee ja...
  19. T

ONNEA MARRASVAAVI ja MARRASVAUVA :flower: :heart: veikkauksista vkonlopun synnyttäjiin-taitaa kyllä tulla monta,pakko tulla..ja mä aion olla yx niistä(tosin se nyt on aikas tod näköstä kun käynnistys lauantaina :D ) toivottavasti lähtis heti sillon lauantain aikana kunnolla käyntiin...
  20. T

SAMIR05-paljon onnea pojasta :flower: :heart: jos kerkiät ni kerrohan ihmees mikä fiilis jäi naikkarista=)

Yhteistyössä