Pukamat, aaargh

rv 37+4 menossa...

Miten voi olla että pukamat on nyt muutaman päivän aikana pahentuneet, vaikka vatsantoiminta on viimeaikoina parantunut tosi paljon ??

Mikä on ehdottomasti kaikkein tehokkain apteekista saatava apu pukamiin?

Äärikiitollinen kaikista vastauksista jo etukäteen :flower:

Täällä kanssa yksi kohtalotoveri. Miulla nuo pukamat pahentui ihan tosi kipeiksi juuri ennen synnytystä, vaikka vatsa kyllä toimikin hyvin, johtui siitä että vauva laskeutui alaspäin ja painoi kovasti tuonne alapäähän.
Synnytyksen jälkeen nuo oli tosi kipeät ja isot, mutta apteekista kävin hakemassa Scheriproct-voidetta niin kolmessa viikossa katosivat sitten kokonaan. Eli tuota voidetta suosittelisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Täällä kanssa yksi kohtalotoveri. Miulla nuo pukamat pahentui ihan tosi kipeiksi juuri ennen synnytystä, vaikka vatsa kyllä toimikin hyvin, johtui siitä että vauva laskeutui alaspäin ja painoi kovasti tuonne alapäähän.
Synnytyksen jälkeen nuo oli tosi kipeät ja isot, mutta apteekista kävin hakemassa Scheriproct-voidetta niin kolmessa viikossa katosivat sitten kokonaan. Eli tuota voidetta suosittelisin.
Tuota voidetta käytin alkuraskaudessa, nyt tuntuu ettei ole enää apuja... tai sitten olen unohtanut olla tarvittavan säännöllinen. Olikohan tuohon jotain puikkojakin samassa merkissä?

Haluaisin että tilanne parantuisi ennen synnytystä edes vähän koska siinä rytäkässä taas pahenee kuitenkin - voipi olla turha toivo :/

Oli joo peräpuikotkin samaa sarjaa, niitä en käyttänyt ollenkaan. Itsestäkin tuntui että ei ole mitään apua, mutta kun käytin ohjeen mukaan tuon kolmisen viikkoa niin pikkuhiljaa auttoi. Aikaisemmin käytin Hädensa nimistä voidetta joka oli tosi tehokasta, muttä apteekista sanottiin että sitä ei enää valmisteta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Oli joo peräpuikotkin samaa sarjaa, niitä en käyttänyt ollenkaan. Itsestäkin tuntui että ei ole mitään apua, mutta kun käytin ohjeen mukaan tuon kolmisen viikkoa niin pikkuhiljaa auttoi. Aikaisemmin käytin Hädensa nimistä voidetta joka oli tosi tehokasta, muttä apteekista sanottiin että sitä ei enää valmisteta. :(
Ai ei valmisteta? Minäkin joskus kuopuksen syntymän jälkeen käytin just sitä, höh :/

Täytyy kokeilla molempia (puikkoja ja voidetta), ja tosiaan muistaa se säännöllisyys :ashamed:

mulla sama vaiva putkahti esiin nyt eilen ja huomenna käynnistellään synnytystä(rv 42 nyt)ja voi vide että ottaa päähän ja mitähän nää on synnytyksen jälkeen ku nyt enää kerkee yhtään paranee :eek:

ja mä ainakin löysin apteekista tota hädensalvaa ja sitä käytän nyt!!saa nähä mikä loppu tulos...

tsemppiä vaivan kanssa taisteluun

Juuri tulin apteekista, ja ostin sekä puikkoja että salvaa, merkkinä tuo Scheriproct. Toivon ihan tosissani että auttaa edes hitusen ennen synnytystä, koska sitten ne taas pahenee kuiteskin... Eli sais hoidon edes 'käyntiin' ennen sitä.

Katselin tuota Ac3:stakin mutten sitten lopulta ostanut - onkohan tosiaan kauhean tehokasta?

Seuraavaksi sitten sitä :saint:

Mulla on ollut pukamat vaivana myös loppuraskaudessa ja silloin tehosi juuri tuo Scheriproct voide ja puikko yhdistelmä. Täytyy vaan käyttää säännöllisesti ja riittävän pitkään.
Nyt yritän ehkäistä pukamia juomalla paljon ja käyttämällä silloin tällöin, jos vatsa on yhtään kovalla, duphalacia tai Levolacia.

Toi Ac3 on ihan... pyllystä. :D Musta tuo scheriproct on parempi. Mulla on ongelma tän asian kanssa vaikka olen vasta rv 9+2. Olinpa fiksu kun en hoitanut asiaa kuntoon edellisen raskauden ja synnytyksen jäljiltä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Toi Ac3 on ihan... pyllystä. :D Musta tuo scheriproct on parempi. Mulla on ongelma tän asian kanssa vaikka olen vasta rv 9+2. Olinpa fiksu kun en hoitanut asiaa kuntoon edellisen raskauden ja synnytyksen jäljiltä. :headwall:
No sitten tein fiksun ostosvalinnan :D

Mua kans ottaa päähän etten huolehtinut asiasta ennen tätä odotusta :|

..nyt pelottaa etten ikinä pääse näistä eroon!

Alkuperäinen kirjoittaja mimuli:
Mulla on ollut pukamat vaivana myös loppuraskaudessa ja silloin tehosi juuri tuo Scheriproct voide ja puikko yhdistelmä. Täytyy vaan käyttää säännöllisesti ja riittävän pitkään.
Nyt yritän ehkäistä pukamia juomalla paljon ja käyttämällä silloin tällöin, jos vatsa on yhtään kovalla, duphalacia tai Levolacia.
Hyvä että myönteisiä kokemuksia löytyy - näistä jos ikinä eroon pääsen niin koitan kans tehdä kaikkeni ettei enää palaa...

Yhteistyössä