Hakutulokset

1. M

Mistä olet "luopunut" lapsen tultua?

Yhtäjaksoisesta yöunesta Ex-tempore ulkoiluista (lenkit,terassit..) TV:n katselusta (joku sarja) Puhelimessa puhumisesta Hyvin monen eri harrastustyyppisen jutun tekemisestä.. Niin ja tässä järjestyksessä..(tärkeys)
  2. M

Miten saada lääkkeellinen tyhjennys/kaavinta?

Sorry,jos oli sekavasti kirjoitettu..Mut tarkoitan että soitat sinne TAYS:n huomenna uudestaan ja pyydät päästä saamaan ne lääkkeet..Valitat vaan,ettei oo vuotoa eikä kipuja juurikaan..Sit joutuu menemään mahdollisesti vielä parin pvän päästä saamaan uuden pillerin,joka avaa kohdunsuun...
  3. M

Miten saada lääkkeellinen tyhjennys/kaavinta?

No mä menisin yksityiselle,joka ultrais ja laittais lähetteen sit tarvittaessa sinne naistenpolille..Onko sulla eka km menossa?Ei siis muita raskauksia ennen..?? Ja niin,luin itsekin tästä n. pari viikkoo sitten,et jos 3 lasta tai ikä 40 voi saada yhen lääkärin lausunnolla...
  4. M

Tällänen tuli kesän ensimmäisestä mansikkakakusta

Onpas houkuttelevan näköistä..huomenna torttua väsäämään,ku semmonen pohja löytyy kaapista :)
  5. M

Jokohan saataisiin muutosta Suomen vankeusrangaistuksiin?

Samaa mieltä tuosta tuomioiden pituuksista..Talousrikollinen voi saada kovemman tuomion,ku tappaja tai esim. joku niljakas pedofiili :kieh:
  6. M

onko kukaan juonut itseään humalaan,ja myöhemmin testannut positiivisen testin??

Ja tämä "yhteinen verenkierto" tulee vasta lähemmäs 10. rv! Eikä se oikeasti silloinkaan ole yhteinen se verenkierto,vaan äidin verenkierrosta pääsee istukan kautta imeytymään aineita sikiöön..
  7. M

Tänään on noloa olla porvoolainen :(

Päässä tais "naksahtaa" se perisuomalainen kateus toisten avoautoa kohtaan ja huomatkaa että ampuja oli samasta syystä ollut linnassa ennenkin..
  8. M

onko kukaan juonut itseään humalaan,ja myöhemmin testannut positiivisen testin??

No olin pikkujouluissa joulukuun alussa ja vajaan parin viikon päästä tuli plussa :heart:
  9. M

minne keskustelemaan

Tahtoisin kans tämmöseen kerhoon juttelemaan.Mistä löytyy??
  10. M

Kumpaa omassa elämässäsi on ollut enemmän? Iloa vai surua?

Oiskohan nyt täs jälkipuoliskol ollu tavallaan iloa enempi.. Mut kuitenki aina joku asia mättää,eikä oo hyvin;( Joku osa-alue elämästä on niinku periaatteessa aina huonosti..Nyt on parisuhde kuralla..
  11. M

Millon ootte vieny vauvan ekaa kertaa saunaa?

Meillä oltiin ekan kerran puolvuotiaana.Tykättiin joo,kun saatiin käsillä läpsytellä vettä.Mä pidin tietty sylissä alalauteella ja koska saunassa oli sillä hetkellä niin kuuma,ni ovi oli auki pesuhuoneeseen päin..;) Löylyjen jälkeen suihkuttelut ja imetystä pukuhuoneessa:) Nuorempi systeri...
  12. M

Helppiä imetyksen kanssa!

Hei,kokeile tosiaan mennä sänkyyn makuulle imettämään iho ihoa vasten:) Sulla vielä niin pieni vauva,että voitte aivan hyvin sillai uudestaan käynnistellä sitä imetystä..Pesitte yhden päivän siellä sängyssä.. sulee ruokaa ja juomaa siihen viereen..:)
  13. M

jos lääkäri kutsuu vauvaasi

Sen vois ottaa niinkin,et on ku "nukke" eli ilmeetön olio
  14. M

Kaikenlaisia kokemuksia rauhottavista lääkkeistä?

Ei omalta kohdalta mitään,mutta ei oo kivaa kateltavaa ku silmät seisoo ku mitkäki jos ei aineita oo veres tarpeeksi..;(
  15. M

Noloakin nolompi kysymys klitasta...Sis. yksityiskohtaista kuvailua.Ei herkille!

No Hei! Ei syytä huoleen.Oon huomannu samanlaista ku joskus tutkin sitä tarkemmin:) Kuuluu asiaan,ku sehän on pienikokoinen penis..ja penikselläki on esinahka..ja mitä sinne esinahan alle voi kertyä joskus..?? Totesin vaan sillo ite,et on niin arkaa seutua millekään hankaamiselle...
  16. M

Löytyykö muitakin mummoäitejä????

Ariane Hei! Täällä kans samanlainen,samanikäinen äityli.Minulla syntyi poika viime elokuussa ja hän on esikoiseni..Minulla oli yks keskenmeno keväällä -08.. En kokenut itseäni missään vaiheessa odotusta liian vanhaksi,eikä vastaan tullut mitään ikärasismiakaan.Neuvolassa oltiin ihan...
  17. M

Tervehdys kaikki ihanat 40+ jotka haluatte raskautua tai jo olette!

Mur-mur :heart: :heart: :flower: tuhannesti onnentoivotuksia sulle!! Amanta65 mun tarinan voi lukea täältä 40+ palstalta jostain,en muista mistä..,mut älä heitä kirvestä kaivoon.Minä 44 v. kohta 5 kk pojan äiti!!!Minullakin km ennen poikaa,vkolla 11 alkoi vuoto..ym. raskas samassa...
  18. M

Kokemuksia minipillereistä?

Cerazettea söin sen 2,5 kk synnytyksen jälkeen ja kyllä muutos kaikkeen oli valtava..heti alkoi kuukautiskierto,jossa menkat 2 viikon välein.Persoona ku skitsofreenisella:huutoa,parkua jatkuvaa..Voi miesparkaa..Seksin haluista ei tietookaan,tosin täälläkin imetys vieläkin päällä (5kk).. Lopetin...
  19. M

Ajattelin tehdä pasteijoita nyt, mutta täytteet?

laittaisin sitä tonnikalaa ja siihen sekaan sopii hyvin sekä se tuorejuusto et paprika pieneks hakattuna.

Yhteistyössä