Kaikenlaisia kokemuksia rauhottavista lääkkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Lääkkeistä
  • Ensimmäinen viesti
hei
Otin just viime viikolla elämäni ekan kerran diapamia ennen toimenpidettä. Ihan pienen annoksen.

Mutta just sitä ihmettelin, että kuin joku niitä väärinkäyttää. Ei mulla siitä mikään erityisen hyvä olo tullu. Alko väsyttämään älyttömästi ja jalat ei ihan pysyneet alla, katse seurasi perässä. Siinä kaikki. =)

Olen kerran syönyt yhden rauhoittavan lääkkeen esilääkityksenä leikkaukseen mennessäni.

Se oli aika kiva pilleri...ja niitä voisi popsia kyllä useamminkin :LOL: mutta ei sitä näin äiti-ihmisen viitsi kikatella misään sohvannurkassa joten jätän väliin :D ja muutaman tunnin päästä tuli armoton väsy ja nukahdin. Eli ei taida sopia tähän elämäntilanteeseen moiset tabut.

pelkuri
otan kun menen hammaslääkärin toimenpiteeseen 10 mg diapamin, tulee todella väsynyt olo ja hälläväliä fiilis, olen jopa nukahdellut odotellessani vuoroani. Pelkään niin paljon että toimenpiteestä ei tule mitään ilman esilääkitystä. Ja hampaat ovat luojan kiitos olleet tosi hyvässä kunnossa, nyt todettiin että on yksi paikattava reikä ja siihen sain jo etukäteen lääkkeen, otan tuntia ennen kuin menen lekurille. Muuten en kyseistä ainetta käytä :)

PamPam
Kerran saanut muutaman selkäkivun takia, auttamaan nukahtamista. Ei auttaneet, säpsähdin aina samantien hereille. Eipä ole ikävä ollut moisia nappeja - voisin käyttää lyhytaikaisesti, jos olisi tarvetta ja jos myös tosiaan auttaisivat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Olen kerran syönyt yhden rauhoittavan lääkkeen esilääkityksenä leikkaukseen mennessäni.

Se oli aika kiva pilleri...ja niitä voisi popsia kyllä useamminkin :LOL: mutta ei sitä näin äiti-ihmisen viitsi kikatella misään sohvannurkassa joten jätän väliin :D ja muutaman tunnin päästä tuli armoton väsy ja nukahdin. Eli ei taida sopia tähän elämäntilanteeseen moiset tabut.
No eipä toimi ainakaan mun rauhoittavat noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sulla on huonot pillerit? :D

Oiskohan tuo mun ollu joku Oxamin tai joku sinnepäin ja 15 mg. Saattaa olla että kikatus johtui myös jännityksestä tjtn. mutta mä siis kikatin sen leikkauksen ajan ja olin kyllä todella sekaisin...ihan kun oisin humalassa ollut. Ja muutama tunti tabun popsimisen jälkeen nukahdin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sulla on huonot pillerit? :D

Oiskohan tuo mun ollu joku Oxamin tai joku sinnepäin ja 15 mg. Saattaa olla että kikatus johtui myös jännityksestä tjtn. mutta mä siis kikatin sen leikkauksen ajan ja olin kyllä todella sekaisin...ihan kun oisin humalassa ollut. Ja muutama tunti tabun popsimisen jälkeen nukahdin.
Minulla on oxamin mutta ei ne ole minua koskaan sekaisin laittaneet vaikka minimiannosta syönkin. Eikä tarkoituksena olekaan saada päätä sekaisin, huh.

vakkari
isän kuoleman jälkeen kärsin paniikkihäiriöistä yms.Rauhoittavia sain hautajaisiin ja sen jälkeen..mutta en niitä kauaa tarvinnut kun elo helpotti ja pärjäsin ilman.

Yhteistyössä