Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä joudun käyttää ahdistukseen ja unettomuuteen.
No eipä toimi ainakaan mun rauhoittavat noin.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Olen kerran syönyt yhden rauhoittavan lääkkeen esilääkityksenä leikkaukseen mennessäni.
Se oli aika kiva pilleri...ja niitä voisi popsia kyllä useamminkin mutta ei sitä näin äiti-ihmisen viitsi kikatella misään sohvannurkassa joten jätän väliin ja muutaman tunnin päästä tuli armoton väsy ja nukahdin. Eli ei taida sopia tähän elämäntilanteeseen moiset tabut.
Sulla on huonot pillerit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä toimi ainakaan mun rauhoittavat noin.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Olen kerran syönyt yhden rauhoittavan lääkkeen esilääkityksenä leikkaukseen mennessäni.
Se oli aika kiva pilleri...ja niitä voisi popsia kyllä useamminkin mutta ei sitä näin äiti-ihmisen viitsi kikatella misään sohvannurkassa joten jätän väliin ja muutaman tunnin päästä tuli armoton väsy ja nukahdin. Eli ei taida sopia tähän elämäntilanteeseen moiset tabut.
Minulla on oxamin mutta ei ne ole minua koskaan sekaisin laittaneet vaikka minimiannosta syönkin. Eikä tarkoituksena olekaan saada päätä sekaisin, huh.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Sulla on huonot pillerit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä toimi ainakaan mun rauhoittavat noin.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Olen kerran syönyt yhden rauhoittavan lääkkeen esilääkityksenä leikkaukseen mennessäni.
Oiskohan tuo mun ollu joku Oxamin tai joku sinnepäin ja 15 mg. Saattaa olla että kikatus johtui myös jännityksestä tjtn. mutta mä siis kikatin sen leikkauksen ajan ja olin kyllä todella sekaisin...ihan kun oisin humalassa ollut. Ja muutama tunti tabun popsimisen jälkeen nukahdin.