Hakutulokset

1. H

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Minimuu: Meillä on sitten ens perjantaina treffit Jorvissa :D Eli kuulumisia äippäpolilta: Tarjonta edelleen poikittain. Sektio aika on varattuna 23.9, jos kaveri haluaa aiemmin ulos, niin katsotaan tilannetta uudelleen. Eli reilun viikon tässä saapi vielä kärvistellä, sitten helpottaa. :)...
  2. H

Thelmu Tervetuloa :flower: Kenzie: Kaikillehan ei tehdä synnytystapa-arviota. Esim Hus:in sivuilta löytyy tieto, että synnytystapa-arvio tehdään vko:lle 36, jos äidillä on ollut aiemmin komplisoitunut synnytys tai äidille on tehty myooman poisto tai jokin muu leikkaus, jossa kohtu on avattu...
  3. H

Päivittelenpäs minäkin noita eilisiä neuvolakuulumisia: Paino: 1400/vko :O (yhteensä tullut n. 12kg) Turvotus: + Verenpaine: taas nousussa, joten sitä nyt sitten tarkkaillaan kotona. Jos alkaa viikonlopun aikana nousemaan niin heti Jorviin, jos pysyy suht. samana, niin sitten Jorviin vasta...
  4. H

Branwen: Mullakin tuota Iron Vital F:ää, nestemäisenä ja saa ihan meidän apteekin hyllystä. Ja elokuun alusta asti sitä naukkaillut tuntia ennen aamupalaa, eli tyhjään vatsaan, mutta ei vain ole noussut. Tosin neuvolatäti piristi, että kai se on jotain auttanut, kun enää ei oo laskusuunnassa...
  5. H

Nannamamma Mulla tämä kaveri pötköttelee poikittain. Liikkeet ei sinänsä satu, mutta ne on semmosia "erilaisia", jos esikoiseen vertaa. Mutta vatsaan sattuu kyllä jos terkka vatsaa painelee. Mulla on siis ultra ensi viikolla, ja jos se on vieläkin poikittain, niin ei lähdetä kääntämään. Mulla...
  6. H

Arkena synnyttämisestä Meillä mies ainakin pääsee lähtemään, kunhan täältä käsky käy. Tosin hän käy toisella paikkakunnalla töissä, joten matkaa kotiin on n. 65km. Esikoinen syntyi (tai otettiin ulos) yöllä, niin mies oli seuraavan päivän sairaalassa minun ja pojan kanssa, oli palkallinen...
  7. H

Täällä on myös yksi, joka homehtuu kotona. Hirveesti muka pitäis tehdä kaikkea, mutta ei vain saa aikaseks... : / Tänään nyt sen verta sain aikaseksi, että kävin taas labrassa antamassa näytteet ja samalla ostamassa jotain pikku tilpehööriä mitä vielä hyllyistä puuttuu. Rasvoja, siteitä...
  8. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Miirikki: Mulla onkin tässä apteekkireissua kohta tiedossa, niin täytyypä vilasta tuota. Kiitos =)
  9. H

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Kiitokset miirikille ja Maaritille!! Loistavat oli treffit. Meikäkin odottaa Tallinnan reissua, jos me saadaan se joskus tässä järjestettyä =)
  10. H

miirikki Tuu paikalle vaan, tääläkin ollaan kärttysiä, tosin muusta syystä kuin raskaudesta johtuvaa... Mutta mulle käy Rosso klo 11. Nähäänkö taas siinä edessä?

Yhteistyössä